♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Denk dat het ook een beetje afhangt waar je woont, in mijn omgeving is het aanbod schaars en prijs wat ze nog vragen valt tegen. Gelukkig nog wat maandjes te gaan om mp in de gaten te houden.

2. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Nu ben ik echt benieuwd wst zoiets dan kost:roflmao:

3. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Mp is idd een goeie. Nog niet aan gedacht. Komende maanden ga ik het in de gaten houden :)

4. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Draagdoeken variëren enorm in prijs. Ligt aan het soort stof, lengte van het doek, merk, soort draagdoek gemiddeld wel tussen de 50 en...300 euro. Maar zijn uitschieters naar boven en naar beneden.

Dicky34, Rosa5 en Jes88 vinden dit leuk.
  5. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Ik zie op mp nu ook merken voor 30€. Die babylonia tricots zijn mooi!

Dicky34 en wishtobe vinden dit leuk.
  6. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @Lelie44 beste tip zijn de Facebook draagdoekgroepen. Heb daar destijds Ann hele fijne tweedehands van een goed merk op de kop getikt. Tweedehands is vaak ook fijner omdat het ingedragen is, dan zijn ze heerlijk zacht. Mijn twee geweven doekemmga ik zeker weer gebruiken. Mijn rekbare niet, dus mocht je dat interesse in hebben, ik heb nog een mooie liggen.

@Rosa5 wat naar! Sterkte aan je neefje. Daarom had ik twee jaar geleden toen ik er van hoorde de prik al op eigen initiatief genomen, ga m nu ook zeker weet nemen.

Maandag eindelijk de echo pfff wachten duurt lang. Zeker als je zo moe bent dan gaat de tijd langzaam haha

Flower253, Dicky34, Rosa5 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    oehhh bijna. Ik nog een weekje en dan mogen we eigenlijk.
    ik slaap elke dag vroeg en probeer alles eraan te doen om die dagen door te komen. Man man man duurt lang.. wil shoppen en het iedereen vertellen.

Akka en Dicky34 vinden dit leuk.
  8. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Die zijn heerlijk voor in het begin. Die heb ik ook. Veel dragers houden meer van een geweven doek, ik ben juist fan van deze. Dochter tot anderhalf jaar in gedragen, toen weigerde ze zelf omdat ze prima grote stukken kon lopen.

Dicky34 vindt dit leuk.
  9. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ik ga eens even googlen, dat dragen is totaal nieuw voor me.
    Alweer bijna echo's! Spannend!

Rosa5 vindt dit leuk.
  10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @Akka
    Maandag mag ik ook eindelijk voor de echo. Vind het ook super spannend. Hoelaat mag jij?

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mocht je het knopen met doeken niks lijken, kijk dan ook even naar ergonomische dragers. Ik heb een manduca gehad, vond ik vele malen praktischer en minder warm. En dit is niet te vergelijken met de draagzakken van 'vroeger' die dingen waren echt killing.:roflmao:

wishtobe en Dicky34 vinden dit leuk.
  12. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Oww ik ben wel jaloers op al die echo's hoor, die van mij lijkt nog zooo ver weg! Aan de andere kant, veel meiden hebben waarschijnlijk een vroege echo omdat ze wat hebben meegemaakt in vorige zwangerschappen en voor mij is daar gelukkig geen reden toe. Maar wat zou ik graag even willen spieken of alles goed gaat daar binnen. Het voelt nu nog zooo onwerkelijk!

Als er meiden zijn met vragen over dragen... Ik heb de opleiding tot draagconsulent gedaan dus vraag vooral!

Slapen gaat hier redelijk. Onze middelste kruipt nog regelmatig bij ons in bed dus echt aan 1 stuk doorslapen doe ik al maanden niet haha.

Verder blijf ik wat onzeker. Gisteren had ik flinke groeipijn en voelde ik me echt zwanger. Vanochtend wakker geworden zonder kwaaltjes. Geen krampjes, misselijkheid of wat dan ook. Meteen weer onzeker. Is het al maart?

wishtobe en Dicky34 vinden dit leuk.
  13. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Let met de term ergonomische drager wel op! Merken als Stokke en babybjorn hebben dat op hun dozen ook staan maar die Dragers zijn lang niet altijd ergonomisch.
    En veel Dragers worden verkocht als "vanaf de geboorte" terwijl ze pas mooi zitten met ruim 56/62.

Sorry, consulentenmodus gaat weer uit :|;)

Dicky34 en Flower253 vinden dit leuk.
  14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nee joh, ga vooral door wat dit is belangrijke info die je eigenlijk echt nodig hebt om geen dure misstap/miskoop te doen. Ik heb inderdaad eerst met rekbare doeken gedragen omdat die in het begin vooral heel fijn zijn. Voordeel van de Manduca vind ik dat hij daar al vrij snel in kon, maar ik weet niet meer precies hoe oud hij toen was. Moet ik even terug zoeken op de foto's haha. Maar ik zou iedereen een draagconsult aanraden, het is toch best persoonlijk wat je fijn vindt. Het werd toen op het consultatiebureau gegeven, was mooi laagdrempelig en achteraf blij dat ik gegaan ben.

Dicky34 vindt dit leuk.
  15. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Wij hadden er ool 1 van stokke vorig jaar, ik vond het altijd eng omdat het hoofdje nog ze heen en weer bungelde, toen overgestapt op een draagdoek die kan je veel passender aantrekken.

Hier maandag ook een intake bij de gynacoloog in lokale zh, ben benieuwd hoop dat ik stiekem weer een echo krijg!
    Ik ben ook wel onzeker hoor met vlagen, gister van alles naar binnen gestouwt en pas savonds laat misselijk.... hmm

Dicky34 vindt dit leuk.
  16. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    hier pcies hetzelfde. gister vol op groeipijn en vandaag niksss.
    Mijn vorige zwangerschap is gewoon goed gegaan alleen ben deze x stuk ongeduldiger. heb dus zelf een echo ingepland (en betaald) om eerder te kunnen kijken

Dicky34 vindt dit leuk.
  17. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Wanneer ga je voor de echo

18. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Super die draagdoek tips! Ja, zon draagzak had ik. Omg. Wat een kutding! Die riemen op Je rug kropen omhoog en als resultaat een nog pijnlijkere rug!

Hier ook weer onzekerheid pffff. Borsten doen minder pijn sinds gisteren en ook de moeheid/misselijkheid lijkt weg... Heb het wel héél warm. Zweet me al heel snel kapot. Light nog lui te zijn in bed en lig echt te zweten.
    Waarom kan ik niet gewoon net als bij mn andere drie onbezorgd zwanger zijn? :rolleyes:

19. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    volgende week zaterdag. Precies nog 7 daagjes :)

Jes88 vindt dit leuk.
  20. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    omg precies hoe ik me voel.
    Hier ook hetzelfde en verschilt per dag.
    Ook hier zweten vannocjtend zegt mijn dochter je bent wel heeeel warm mama. Zweet me vooral in bed kapot.
    Wou ook dat ik onbezorgd kon zijn, en hoe vaak me vriendin ook zegt probeer positief te zijn lijkt het elke x weer zo moeilijk

Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina