♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Knuffel! ❤

2. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Knuffel terug ❤️ dat er meerdere last van hebben zegt ook al dat het helemaal niks zegt denk ik. Dus we komen er met z’n allen doorheen

Rosa5 en Dicky34 vinden dit leuk.
  3. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Natuurlijk!

4. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Gelijk een vraag... Wanneer beginnen jullie met het huis/de kamer? Na de 12 weken?

5. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    @Dicky34 nee pas later denk ik joh ik wil zoiezo eerst weten wat het wordt! Denk tussen de 16en 20 weken ofz.

Maak je niet te veel zorgen, vertrouw op je lichaam, het zit echt wel goed!

JoanneJo en Dicky34 vinden dit leuk.
  6. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Ik ben trouwens echt een bigmac addiction aan t ontwikkelen! Ik denk er de hele dag aan, die smaak hmmm. Tot kort geleden at ik nooit big mic sterker nog ik ging liever naar de burgerking, was altijd bonje hier in de auto waar we heen gingen want de andere willen altijd wel mac hahah zo vreemd

Dicky34 vindt dit leuk.
  7. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik heb dat met mckroket. At die sowieso al vaker bij de Mac, maar we gaan er niet zo vaak heen. Nu kan ik er elke dag wel ff 1/2 halen:roflmao: niet dat ik dat ook echt doe hoor hahahah

Jes88 en Dicky34 vinden dit leuk.
  8. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hahahahaha. Cravings heb ik nog niet echt.. Ja, spaghetti Bolognese (zelfgemaakt met echte Italiaanse tomatensaus), maar dat heb ik altijd al :roflmao:

Jes88 vindt dit leuk.
  9. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Ik heb de
    In mei eerst verhuizen :)
    Als we er wonen en alles aan kant is, is als laatste de babykamer aan de beurt.

Dicky34 vindt dit leuk.
  10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Oooh nou heb ik zin in de Mac! Kijken of ik dat voor elkaar krijg voor straks!

Over dragen; misschien dat ik me daar ook eens in ga verdiepen. Ben alleen bang dat ik erg last van mn rug ga krijgen, want dat heb ik nogal snel:confused:

Het kamertje zou ik het liefst nu al aan beginnen haha! Alleen zal dat pas ergens in juni/juli worden ivm de verhuizing! Ooh wat duurt dat nog lang! Ik kan ook niet wachten tot de volgende echo. Over 1,5 week mag ik weer!:rolleyes:

Qua kwaaltjes hier nog steeds niet veel meer. Borsten alleen als ik mn bh uit doe, nog steeds kei moe en een opgeblazen buik. Verder eigenlijk niks.. Blijft me onzeker maken..

Jes88, JoanneJo en Dicky34 vinden dit leuk.
  11. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Fijn te horen dat ik niet de enige ben! Ook mn darmen lijken weer normaal te doen.
    Las ergens dat het kan zijn dat je lichaam aan de hormonen went en dat de een daar sneller in is dan de ander... Daar hou ik me dan maar aan vast!

Jes88 vindt dit leuk.
  12. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    precies zelfde hier. Alleen savonds last van me borsten. Als ik idd me bh uit doe. Wel een opgeblazen buik en moeilijke ontlasting. Probeer maar te denken ik heb al een gezonde frummel van 4 rondlopen, moet vertrouwen op mijn lichaam.

Dicky34 vindt dit leuk.
  13. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hier zijn we eerst nog bezig met een huisje dus kamertje gaan we voorlopig nog niet doen. We moeten dan alles in 1 x dus ook kamertje van mijn dochter dus zal iets later in de zwangerschap worden. Ben wel al aan het kijken hier en daar voor babykamers want van me dochtertje heb ik echt niks meer behalve een doos met eerste kleertjes enzo.

cravings nog niet echt wel meer trek in zoetigheid en normaal hartig. Enige waar ik elke x naar verlang is Thais eten. Had mijn vriend laatst gehaald en nu wil ik het eigenlijk elke avond.. kip cashew :)

Dicky34 vindt dit leuk.
  14. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @butterfly22 ik vind het wel spannend, maar heb wel een goed gevoel er over, heb er vooral veel zin in! Ik mag om 1430, ik kon ook in de ochtend, maar dacht toen dat het niet handig was met vergadering er na, maar nu baal ik haha. Maar goed, zo laat ook weer niet.. en jij?

Ik heb geweven doeken vooral de eerste maanden gedragen, in de zomer waren die rekbare gewoon veel te warm. Draagzak heb ik van tula, heel fijn, drie gebruiken we nu nog steeds wel eens. Toen mijn dochter ouder werd een meer ging bewegen ben ik daarop over gegaan, is ook echt heel fijn, snel in en uit. Ik vind het nu op de buik wel te zwaar, rug is fijn, maar ben ik toch niet echt handig genoeg in om overweeg overal maar te doen, dus neem m eigenlijk alleen nog mee met lange wandelingen.

Ik heb trouwens ook een minimonkey minisling, dat is ook echt een topper, super luchtig voor de zomer en klein om overal mee naar toe te nemen. Draagt wel over 1 schouder dus meer voor kleine stukjes, zeker als je kind wat ouder is.

15. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Ik heb m'n andere jongens af en toe gedragen. Ik heb een rekbare, ringsling, hoppetye en een tula.
    Rekbare zal ik niet meer gebruiken denk ik.
    In het begin de hoppetye en daarna de tula.
    De ringsling vind ik handig voor korte stukjes en onderweg.

Dicky34 vindt dit leuk.
  16. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Wij mogen om 13.40 en hebben dan ook gelijk de intake

Akka en Dicky34 vinden dit leuk.
  17. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik had voor mijn dochter een rekbare bykay. Knopen had ik zo door via een filmpje van YouTube en het heeft me enorm geholpen gezien ze de eerste 2 maand koemelk allergie had en wij niet wisten dat ze dat had dus ze huilde veel. In der bykay werd ze altijd helemaal zen. Als ik nu een doek koop dan wil ik geen rekbare meer. Vind deze zo mooi maar toch wat meisjesachtig dus afwachten wat het word

Bijgevoegde bestanden:

Suuster, Rosa5 en Dicky34 vinden dit leuk.
  18. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    Wat leuk al die dragende mama's! Hier ook de oudste vanaf het begin gedragen, dus er ligt al een stapeltje en 2 tula dragers.
    Wil wel heel graag een aantal wegdoen en nieuwe aanschaffen of ruilen, maar ik heb ook 1 handgeweven en die doe ik het liefst nooit meer weg :roflmao:
    Zelfs mijn oudste kan daar nog in voor wat langere tijd!

19. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    @Ananas13 als je op de juiste manier draagt krijg je geen last van je rug hoor! Sowieso een stuk minder dan van de hele dag met je kind op de arm lopen.

Ik heb momenteel 4 ringslings, superhandig voor de korte stukjes. Daarnaast 6 geweven doeken waarvan 1 handgeweven, een meitai, 2 peuterdragers, een rekbare (vind ik heerlijk die eerste weken en lekker goedkoop dus droeg ik vaak mee tijdens het eten ofzo) en een lennyup. En nog een kokadi flip op mijn verlanglijstje want die vond ik heerlijk met een kleintje.
    En ja verklaar me maar voor gek, want waarom zoveel doeken. Maar het is een soort hobby geworden hier. De ene heeft het met tassen of schoenen, ik met draagdoeken (en nee dat is niet de reden waarom we nog een kindje willen hahaha).

Kamertje is hier al zo goed als af. Tenzij het een jongen wordt want de muur is nu zoetroze. Maar meubeltjes staan er grotendeels al. Betrapte mezelf net op het verzamelen van lieve babyknuffeltjes en die heb ik in de kast gelegd in de babykamer haha. Mijn dochter kwam heel lief kijken: die zijn voor de baby he mama.

20. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Wat snel! Maar lijkt me ook wel een hele fijne, geruststellende gedachte :)

Deel Deze Pagina