@Dicky34 hahaha heerlijke omschrijving maar inderdaad hier net zo! Oww en die onzekerheid is zo herkenbaar. Elke keer als ik even niks voel... Maar als ik dan terug kijk op de dag heb ik steeds terugkerende groeipijn. En m'n vader begon vandaag over mijn buikje en het was nog niet eens avond haha. Dus mijn darmen merken ook goed dat er daarbinnen iets gaande is. Verder wacht ik geduldig tot de 10 weken, dan heb ik mijn eerste echo!
wow ook al zo’n buik. Ik Weet ook niet waar ik het moet verstoppen nu haha, socjtends minder dan savonds
Wauw wat een buikjes al Nog 2 daagjes tot de echo. Begin nu toch wel wat nerveus te worden. Zijn er nog meer echo’s op dinsdag?
Hier ook aan het aftellen maar ik mag donderdag... Niet echt zenuwachtig maar dat komt op de dag zelf verwacht ik
Ik mag zaterdag, hier ook aftellen. Het veel wakker worden heb ik ook 2 dagen niet meer, ben nu juist weer een stuk meer moe. moet lekker veel werken aankomende week dus dan gaat de tijd wat sneller. As woensdag heb ik wel mijn intake bij de vk
Ik heb sinds gister en vandaag helemaal eigenlijk 0 pijn meer in mij borsten. Hebben jullie dit ook al gehad? Is wel een dingetje wat me echt angstig maakt want vanaf dag 1 had ik brandende tepels.. dat nam af maar mijn borsten deden wel al die tijd pijn (gevoelig) en nu vannochtend prikken en knijpen maar ik voel dus helemaal niks meer
@JoanneJo Jahoor, dat is normaal. Ik lees overal dat kwaaltjes op en af gaan. De mijne zijn ook minder gevoelig dan de eerste paar weken. In de avond vaak wat gevoeliger dan in de ochtend. Je lichaam krijgt heel wat hormoonveranderingen te verduren. Dat heeft veel invloed op wat je voelt en je lichaam probeert zich ook weer aan te passen aan de nieuwe situatie. Zo heb ik het begrepen. Dus eigenlijk niet gek dat de kwaaltjes komen en gaan. Wat bij mij helpt tegen zorgen maken is aan de leuke dingen in de toekomst te denken, expres mijn gedachten verzetten dus. We hebben het toch niet in de hand!
Ja dat probeer ik ook, hier en daar wat online te shoppen zonder al te kopen. Te denken aan de echo.. maar ik vind het maar eng ene dag voel ik me enorm zwanger andere dag weer niet. Eerste dagen werd ik vaak wakker snachts en socjtends vroeg en dan niet meer kunnen slapen. nu slaap ik weer als een roosje en ben zelfs meer moe als ik wakker word. probeer ook me gedachte te verzetten maar soms even moeilijk
Is ook niet zo makkelijk @JoanneJo ! Een nog kwetsbaar leventje groeit in onze buiken en we willen zo graag dat het goed gaat.
Hier wordt de onzekerheid ook met de dag groter. Ik had wel verwacht dat ik in de ochtend misselijk zou zijn zoals bij mijn vorige zwangerschappen maar dit is nog helemaal niet zo. Weet ook niet of dat toen ook later pas kwam maar toch... Wel nog last van mijn tepels maar aan m'n buik merk ik weinig (op dat opgezette in de avond na). En dan word ik opeens mega zenuwachtig voor de MvM test van dinsdag dus ben net boodschappen gaan doen en op zoek gegaan naar een cb digitale test. Gelukkig waren ze even uitverkocht want ik weet niet zo goed wat ik ermee wil. Kost alleen een hoop geld en misschien nog meer stress dus we wachten de test van dinsdag gewoon af. @Rosa5 hopelijk is er goed nieuws over je neefje inmiddels.
haha pcies zelfde hier, soms wil ik ineens een test halen maar weetje, ook dat geeft geen zekerheid want hoe dan ook zitten de hormonen nog in je lijf. Dalijk word je er alleen maar onzekerder door.. en dat weerhoud me dan. Woensdag heb ik de intake bij de vk en ga ik wel mijn onzekerheid bespreken. Misschien kunnen hun me wat geruststellen
Onzekere kip, maar als ik dan net ff snel een jurkje aan trek dan krijg ik toch wel een lach op me gezicht. Misschien zeggen die darmenbuikjes ook niks maar het stelt me wel gerust dat ik dat nog heb ondanks me borsten geen pijn meer doen
Update over mijn neefje; stabiel maar nog steeds in levensgevaar. Dus een klein beetje beter maar we zijn er nog lang niet. Ze houden hem nog steeds in slaap, gaan vandaag wel kijken hoe hij het zonder spierverslappers gaat doen.
@Rosa5 dat hij stabiel is, is iig iets.... Vanavond gaat er weer een kaarsje aan ❤ @JoanneJo O man, hou op schei uit! Hier exact hetzelfde... Heb net gewerkt en voelde door het tillen en vele bukken wel wat steken af en toe en wat kramp. Nu wat lichte buikpijn. Maar idd, mn borsten doen ook minder zeer en lijken minder opgeblazen als in de eerste week... Elke keer denk ik... Werk ik niet te hard? Slaap ik wel genoeg? Eet ik wel genoeg? Maar als ik terugkijk naar mn andere 3 zwangerschappen, maak ik me waarschijnlijk veels te druk... Komt goed meis!! ❤❤❤
@Rosa5 In ieder geval al een klein stapje vooruit! We blijven allemaal hard duimen voor jullie!❤️ Verschrikkelijk he, die onzekerheid! Hier de hele dag al misselijk/weeïg.. Als ik aan eten denk, wordt ik al helemaal misselijk, maar doordat ik honger krijg, wordt ik ook misselijk! Gister ook voor het eerst chagrijnig tegen mn vriend om niks haha! We willen er eigenlijk heel graag nog even een weekje tussenuit in maart, naar de zon. In eerste instantie was Egypte een goeie optie, maar weet niet of ik dat nu nog durf nu ik zwanger ben.. Gran Canaria staat er ook nog op, maar twijfel of ik dat wel warm genoeg vind in maart haha. Zouden jullie Egypte wel of niet doen in de zwangerschap? Verder misschien nog goeie opties?
Hey meiden hier vandaag een kl**te dag ! Zoiezo af super moe slaap zo slecht afgelopen 2 weken ofzo en dat gaat een beetje opbreken. Ook nu sins een dag of 4 echt kots en kost misselijk , zelfs water komt er gelijk weer uit! Ik heb zon honger pff.. Vandaag met t gezin op stap, auto rijden was al geen succes, halverwege kwam alles er uit (had gelukkig een plastic zak mee). En bij aankomst kreeg ik toch onwijs veel steken in mijn buik, het was echt niet om uit te houden, leken wel diarre krampen ofz, ik steeds naar de wc maar er gebeurde niks, na 30min maar weer naar huis.met zijn alle, heel vervelend voor de oudste. Heb nu 2paracatamols ingenomen, zonder was echt niet te doen! Daar maak ik me wel zorgen om nu natuurlijk.....