Rosa wat vervelend die onzekerheid maar gelukkig is ie stabiel nu. Ik duim voor je dat het hopelijk helemaal goed komt! vandaag ben ik langs mijn oma geweest (we zijn inmiddels alweer 4 generaties en dat koester ik enorm) Ze is echt mijn beste vriendin en vertel haar alles kon dan ook echt me mond niet meer houden. Ze moest huilen, vond het geweldig en ik zei dat we even wilde wachten tot we wisten of alles goed zat. Toen zei ze het zit goed meisje.. het zit goed en het word een jongen zeg ik je nu. Dat is wat ik voel. ben heel benieuwd of omatje gelijk heeft, maar gek genoeg heeft ze me wel gerustgesteld.. en als ik dan ff onzeker ben denk ik aan haar woorden.
Brrr wat rot. Paracetamol kan geen kwaad je mag er 4 per dag dacht ik. Dus maak je geen zorgen daar om. Als het niet te doen is moet je wel. Het is heel klote.. maar soms denk ik kotste ik de boel maar onder dan wist ik dat het goed zat. Zegt ook niet alles en is heel vervelend natuurlijk want het belemmerd je dagelijkse leven enorm. Hoop dat je je snel een beetje beter voelt
Ik ben al dagen kots misselijk en leef het hele weekend al zo'n beetje op de bank. Hopelijk morgen een betere dag. Nog één week tot de echo. Gisteren aangemeld bij de vk. Ben benieuwd wanneer ik daar moet komen. Las op de site dat je daar ook een echo krijgt.
Heel veel sterkte met je neefje! Deze situatie moet ongeloofelijk spannend en onzeker voor jullie zijn! Ik heb de paracetamol genomen voor de enorme krampen, echt heel eng bah, ben benieuwd of ze terug komen als het uitgewerkt is. Die misselijkheid is ook echt vervelend maar heb ik bij de andere 2 ook zo erg gehad dusja komt wel weer goed!
Hebben jullie nog tips wat je t beste kunt drinken bij misselijkheid? Cola gaat m echt niet worden, water gaat wel maar thee word ik ook weer heel ziek van. Ik hoorde ook spa met prik?
Ah wat een ellende! Leef met je mee. Maak je geen zorgen om die paracetamol, die kunnen geen kwaad. Misschien helpt kleine slokjes ranja? Hier ook best wel misselijk geweest vandaag en bij mij werkt iets zoets eten. Sterkte!
Spa appel dronk ik wel is en dan is ook met prik. Of ice tea sparklkng? Anders spa rood met siroop erdoor. Ik ben echt van de prik dus ik vind alles lekker. Net na me bh uit doen weer een beetje last van me borsten maar niet om nou storend te noemen. Ben zo blij als het zaterdag is. Woensdag wel de intake bij vk maar denk dat ze dan nog niet gaan kijken voor me want de echo van de vk staat een week daarna gepland. Verder lekker veel werken zodat de tijd vliegt. zijn jullie al aan het kijken voor namen? Hier word het nog een hele uitdaging. Mijn vriend is half Marokkaans half Nederlands(geen moslim overigens maar wel trots op zijn afkomst papa is Marokkaans maar eigenlijk meer wereldreiziger, mama is blond met blauwe ogen echt puur Hollands) dus ik wil toch wel iets Arabisch erin, maar ook weer niet te want mijn dochter heeft een Franse/Engelse naam die vrij kort en simpel is. Ik ben dus al wat dingetjes aan het opslaan. Misschien vroeg maar weet ook dat we er niet 123 uit gaan komen haha
Hier lukt thee gelukkig wel maar alleen de kamille thee, rest word ik misselijk van. Het moet ook warm drinken zijn of heel koud, liefst met koolzuur, anders wordt het sowieso niks vreemd genoeg haha.
Ik vind dit ook lastig hoor. Alles staat me tegen met drinken. Spa rood met ranja gaat hier nu redelijk.
@Rosa5 fijn dat het in ieder geval iets beter lijkt te gaan. Wat zou het fijn zijn als hij snel buiten levensgevaar is. @JoanneJo hier ook met namen bezig af en toe. Ik begon al met een lijstje toen we besloten voor nog een kindje te gaan. Vooral omdat mijn man en ik niet echt dezelfde smaak hebben en het dus altijd nogal een zoektocht is. Dat wil ik niet in de laatste maanden pas. Dus ik sla alvast alles op wat ik mooi vind. Vervelend van die pijn, hopelijk was dat eenmalig. En die misselijkheid heb ik gelukkig geen ervaring mee, hopelijk vind je iets dat het een beetje kan verhelpen.
Canarische eilanden zijn heerlijk In maart is het alleen savonds wat frisser Gewoon lekker zuidelijk op het eiland gaan zitten Voordat ik op wintersport ging, waren we jaarlijks rond februari/maart op de Canarische eilanden
Hier weer menstruatie achtige pijn .. elke x als ik denk ik voel niks. Dan gebeurt er weer iets.. echt zo van “mens zeik niet, hier heb je je kwaaltjes”
Canarische eilanden is heerlijk. En persoonlijk zou ik zwanger liever daarheen gaan dan naar Egypte. Wel een klein dingetje dat ze zorg in gran Canaria niet heel top is, familie van mij woonde daar en toen der tijd (wel 10 jaar terug) waren ze ziekenhuizen echt te ranzig voor woorden. Je gaat natuurlijk uit van het goede maar als je in het buitenland ongerust bent wil je natuurlijk wel weer op je gemak worden gesteld en dat vind ik daar wel tegenvallen. Hoe dat in Egypte zit weet ik niet, daar kan je volgens mij niet zomaar je resort af
@JoanneJo Ik ben wel al namenlijst aan het maken. Meisjesnaam ben ik wel uit. Hopelijk is mijn man het er ook mee eens Jongensnaam vind ik super moeilijk. Het moet wel bij de namen van mijn zoontjes passen. En dan ook nog een doopnaam erbij. Dat gaat echt nog een dingetje worden denk ik..... Ik wil wel een geslachtsbepaling doen met 16 weken. Als het dan een jongen blijkt, hebben we gelukkig nog ff. Ik heb zelf wel het gevoel dat het een jongetje is, geen idee waarom.
Wij hebben ook al een klein lijstje. Meisjesnaam zijn we al over uit, maar wij (ik) hebben ook moeite om een leuke stoere jongensnaam te vinden die dan ook nog past bij de naam van ons dochtertje
Hier ook kunnen we met 15 weken terecht voor een geslachtsbepaling. Ik denk een jongen, en eigenlijk iedereen die het tot nu toe weet zeiden meteen jongen. Maar vriendlief denkt een meisje. Dus ik ben heel benieuwd
Ik heb het aangeroepen, ik kan weer niet in slaap vallen.. 1 van me eerste kwaaltjes. Ik lig al vanaf 22.00 in bed en het lukt gewoon niet Hebben jullie nog slaaptips