Yaaayyyy gefeliciteerd met alle mooie echo's! Super fijn al die kloppende hartjes! @Rosa5 bah vervelend he die misselijkheid! Ik ben benieuwd of t echt werkt, wat heb je precies gehad? Ik ben hier ook echt zo ziek hou echt niets binnen, plas is bijna oranje zo geconcentreerd, denk okk maar f dokter bellen morgen... Vandaag gesprek gehad bij de gynacoloog, en ook een echo! Hoopte t al, ze maakte hem uitwendig om te kijken of er wat te zien was, inderdaad ze kon alles goed zien en een mooi hartje weer! Begint nu een beetje vorm te krijgen haha over 2 weken de termijn echo!
Dames die morgen de echo hebben veel succes en laten jullie weten hoe het was? Hier heb ik me eetlust een klein beetje terug maar daar heb ik hoofdpijn buikpijn en tietpijn voor terug gekregen. Dus ik ga lekker asociaal snacken op de bank. Woensdag om 11.30 mag ik komen op de intake heb er zin in!
Op een gegeven moment voel je de kleine, dan ben je in ieder geval niet meer bang dat het mis zou kunnen zijn.
Wat fijn dat er zoveel goede echo's zijn! Succes vandaag voor de meiden die vandaag een echo hebben. Leuk om te lezen over jullie kwaaltjes, al zijn die kwaaltjes vaak wel echt kut. Hier voel ik me lichamelijk niet heel veel anders. Geestelijk helaas wel. Ik ben ontzettend neerslachtig, helemaal niet hoe ik normaal gesproken ben. Ik hoop dat dat snel wat minder wordt. Ik zal mezelf later ook even op de lijst zetten
Spannend allemaal! Ik zat te kijken voor shirt-ideeen, heb mn schoonouders en mn schoonzus uitgenodigd de 18e . Kom ik dit tegen... Nou, volgens mij is deze persoon niet zwanger hoor hahahaha
Herken ik wel hoor.. hier ben ik mezelf ook niet helemaal. Ene moment heel blij andere moment enorm chagrijnig
Ik ga deze voor mijn dochtertje laten drukken .. vriendin van mij drukt zelf dus dat komt goed uit. Maar dat is voor de bekendmaking na 12 weken, voor iedereen dus. Onze ouders vertellen we het zaterdag na een goede echo gewoon persoonlijk zonder poespas
Yes, de echo was goed! Kloppend hartje en termijn komt overeen met wat ik dacht. Rechts zit het hoofdje.