♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    :roflmao::roflmao: Die van mij zei laatst; ‘Ja, je wordt echt dik al!’ Fijn joh :thumup: haha

Dicky34, butterfly22, Jaetje85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Whahahhahahahaha geweldig!

Jaetje85 vindt dit leuk.
  3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Sorry, lig helemaal dubbel. Mijn man kijkt mij aan van : wat is er zo grappig? Dus zeg ik het hardop, die kun je nu van de grond rapen hè.

Chocotaart, Jaetje85 en Rosa5 vinden dit leuk.
  4. wishtobe

Oh jeetje, wat zal die over 30 weken dan wel niet zeggen :|

5. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Hebben jullie het al.aan de andere kinderen vertelt?
    Voor de.gene die al kinderen hebben dan.

Dicky34 vindt dit leuk.
  6. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, ik voel mij echt super beroerd maar durf nog steeds niet blij te zijn of er echt over na te denken...

7. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

8. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee we vertellen het denk ik na de echo van dinsdag

9. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ja, mijn dochter pikt gewoon onwijs veel op en toen ze ook nog mijn testjes tegen kwam hebben we het de kinderen verteld. We hebben het er toch veel over en heb geen zin om er in huis geheimzinnig over te doen. Nu vindt de middelste het nog niet zo interessant en de jongste snapt het nog niet zo. De oudste wel en leeft erg mee. "Voordeel" is dat de oudste op school niks zegt dus ze zal niet zo snel haar mond voorbij praten. Mensen tegen wie ze wel praat weten het al.

Hahahah die opmerkingen van die mannen... Die van de zakken heeft wel gelijk.
    1 van de eerste opmerkingen van mijn man was ook: nu word je weer dik!

Dicky34 vindt dit leuk.
  10. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Jaetje85 vindt dit leuk.
  11. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Wij hebben het maandag na de echo verteld. Ze is 4 en haar reactie: ohja dat wist ik al, want jij mag van de dokter geen kattenpoep meer opruimen :roflmao:

PeppaP, Jaetje85, Flower253 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Rhombi

Rhombi Bekend lid

26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Haha slim kind!!

Oww hebben jullie ook van die "oww ja ik ben zwanger" - momentjes? Ik vandaag... M'n man kwam wat laat thuis en zou koken. Ik moe, hoofdpijn en onwijs veel trek. Ik keek enooorm uit naar de tacos met tonijn en olijvenvulling die hij ging maken. 1 van mijn favorieten!!
    Toen het eten bijna klaar was ging er bij mij een lampje branden... Had ik niet iets gelezen over tonijn uit blik en niet mogen eten tijdens de zwangerschap?? En ja hoor, zowel Internet als kijk zwangerhap app gaven het aan: NIET eten tijdens je zwangerschap. Ik moest echt even janken!!

Mocht ik dus nog zelf wat in elkaar gaan flansen wat laaaang niet zo lekker was als die tacos :cry::mad:

13. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ja hahaha en dat was niet zo slim :roflmao: Ze snappen er nog niets van maar ze vinden het reuze interessant. Ik ben op m'n dood dat het woord baby ergens valt als er bij andere zijn, want dan zeggen ze het meteen: 'mama baby in buik, moet nog groeien.'
    Bij mijn oma waren ze zondag aan het kleuren. Vraagt m'n oma wat heb je getekend: de baby van mama.
    Gelukkig legde ze de link niet haha.

butterfly22 vindt dit leuk.
  14. wishtobe

Dochtertje weet het ook, direct al. De ene dag is ze er flink mee bezig de andere dag zegt ze er niets over.
    De juf van de psz weet het nu ook haha. Vorige week zei ze ineens uit het niets: ik word grote zus. En ging daarna weer verder waarmee ze bezig was. Achja.
    De familie zien we niet zo vaak, dus zal ze zich niet zo snel verspreken en zo wel, is dat ook niet erg natuurlijk.

Ruubs en Dicky34 vinden dit leuk.
  15. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Dat is balen! Bij mijn vorige zwangerschap mocht tonijn uit blik nog wel, toen dachten ze dat die minder metalen bevatten. Heb dat toen echt veel gegeten, maar zal me er nu toch maar aan houden :(
    Mijn vriend heeft al wel een manier gevonden om eieren te steriliseren zodat hij wel pasta carbonara kon maken haha. Maar voor tonijn geen oplossing helaas..

Min dochter is 1.5, dus daar kan ik het gewoon mee hebben over de baby haha. Ze snapt het toch nog niet echt, alhoewel ze wel steeds in mijn navel wil wroeten als we er over praten haha.

Rosa5, Lelie44 en Dicky34 vinden dit leuk.
  16. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Mn kids weten het alledrie al. Wilde het niet voor ze verbergen. Het is al moeilijk genoeg om manlief te ontwijken tijdens het testen, laat staan alledrie mn kids.
    Zij wisten het samen met mn man ook als allereerste (10 dpo al).
    Vooral mn middelste van 13 is erg lief en vraagt elke dag of ik mn vitamines al heb ingenomen en of sommige dingen wel goed zijn "voor de kleine".
    Gisteren mn stief- en biologische vader gebeld voor een 'bakkie' en de 18e komen mn schoonouders en mn schoonzus een 'bakkie' doen.
    Ze waren allemaal aan het raden, maar niemand had t nog goed :roflmao:
    " Ga je trouwen?! " "Nee." "Ga je verhuizen?! " "Nope, ook niet. " :roflmao:
    We hebben deze besteld:
    Screenshot_2020-02-05-12-08-51-966_com.android.chrome.jpg
    We wilden eerst shirts zoals deze
    il_570xN.1479014878_ckck_394x.jpg
    , maar €21, 95 per shirt vonden we nogal gortig voor een eenmalig iets...

Ik weet t, nogal vroeg allemaal, maar aanstaande woensdag hebben wij gewoon een prachtige echo! Daarna hebben we de afspraken met mn (schoon) ouders. Dus als het toch mis is, dan is het ook gewoon fijn als ze langskomen. Ze weten toch nog niet waarvoor ze komen ;)

17. wishtobe

Wel fijn dat ze zo meeleeft en echt al beseft dat de vitamines belangrijk zijn.
    Zijn de andere twee net zo enthousiast?
    Shirtjes kun je eventueel ook zelf maken? Bij de action en HEMA e.d. kun je van dat papier halen wat je dan op textiel kunt strijken?

Kras kaarten zijn ook echt wel heel leuk!

Dicky34 vindt dit leuk.
  18. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ja, dat is zo idd... Had ik niet over nagedacht! :roflmao:. Najah. Dit is ook leuk. Misschien een leuk idee als de kleine er eenmaal is :roflmao:
    De jongste van 10 is er niet zo mee bezig, het is voor hem meer een feit als al echt. Ik denk dat dat wel komt zodra ik een buik krijg. Hij stond wel te springen en barstte bijna in tranen uit bij het zien van de positieve test ❤
    De oudste vind het vooral eng en hoewel ze het niet zo zegt, is ze denk ik bang voor haar plekje. Ze heeft het vooral over dat haar kamer opgeknapt moet gaan worden en eist bijna dat alles héél snel gedaan moet worden. We tolereren haar maar gewoon en we gaan van de week even kijken voor iig verf voor op de muur. Ik snap haar heel goed!

19. wishtobe

@Dicky34 , is natuurlijk lastig als oudste. Zeker op die leeftijd. Beetje extra aandacht door een likje verf aan de muur kan zeker geen kwaad. Als de kleine er eenmaal is, zal ze vast heel trots zijn op haar kleine broertje/zusje.
    Jouw kinderen maken het allemaal natuurlijk heel wat bewuster mee dan kleine kinderen.

Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Jazeker. De oudste was 4 toen de jongste werd geboren. Ze zegt wel dat ze alles nog heel goed weet, maar volgens mij is dat meer omdat ze de foto's ziet. Ik denk idd ook dat de onzekerheden vervagen zodra ze haar broertje /zusje in haar armen heeft ❤

Deel Deze Pagina