♥️ Uitgerekend september 2020 ♥️

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuster, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hier weet mijn dochter het nog niet. Denk na de 2e echo (volgende week) dat ik haar dan ga vertellen. Maar best kans dat elke kledingwinkel die wie ingaan ze gaat roepe “aaaah mam kijk leuk voor de baby “ want het is echt een klein dametje

Hier veel onrust, ik kom moeilijk inslaap. Mijn stiefopa heeft slecht nieuws ..’kwaadaardig en uitgezaaid zeer waarschijnlijk dus ik zit ook met een verdrietige oma.. zo stom dat je dat dan tegelijk krijgt:

ene moment voel ik me super zwanger. Andere moment weer helemaal niet. Nu alleen hoofdpijn, moeilijk slapen en ik zweet echt enorm veel en stink ook snel. Echt iets wat ik niet gewend ben want normaal heb ik zelden last daarvan

Dicky34 vindt dit leuk.
  2. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    He wat rot :( heel veel sterkte met je opa :(

Hier is ook alles een beetje naar de achtergrond verdwenen hoor. De vermoeidheid heeft het nu vooral overgenomen. Heel soms met lichte vlagen wel wat misselijk, maar gelukkig niet meer zo erg als 2 weken terug. Voelde me toen echt ziek. Die hoofdpijn herken ik wel. Ik heb ontdekt dat wat zouts eten (chips ofzo) en even goed drinken al een hoop helpt.

3. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.920
    1.508
    113
    Vrouw
    Ik heb het er met mijn jongste (3 jaar) weleens over de baby.
    Gaat ie lachen. Nee, daar zit geen baby zijn dropjes en snoepjes.
    Heb ik paar maanden geleden tegen hen gezegd. Toen zei hij dat ik een baby in mijn buik had. En nu gelooft hij me niet.
    Niemand weet het verder nog.

Vandaag wel een collega die vroeg of ik zwanger ben. Heb gezegd: ssst, niemand weet het nog.

wishtobe, Jaetje85, Jes88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hahaha nou, dan heb je over een paar maanden wel héél veel snoepjes gegeten :roflmao:

2 collega's hadden het ook al geraden o_O hoe dan?

5. PeppaP

PeppaP Actief lid

22 dec 2019
    269
    330
    63
    Vrouw
    Hier vandaag een goede echo gehad met kloppend hartje!!! Helemaal blij :)

Suuster, Akka, Lalalola en 12 anderen vinden dit leuk.
  6. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Gefeliciteerd! ❤

PeppaP vindt dit leuk.
  7. Flower253

Flower253 Actief lid

30 dec 2019
    158
    151
    43
    Vrouw
    @PeppaP gefeliciteerd ❤️

Hier weten de kinderen het nog niet, oudste kan nogal kletsen en dan weet iedereen het. Na de termijnecho vertellen we het iedereen.
    Nu weten onze ouders en goede vrienden en vriendinnen het al en een aantal collega's.

Eigenlijk wel benieuwd, ik heb onwijs veel dorst constant. Herkent iemand dit?
    Dinsdag heb ik intake bij de vk, dus mocht het zwangerschapssuiker zijn dan zal dat ook wel te zien zijn in de bloeduitslagen denk ik? Maar ik herken dit helemaal niet van de jongens..

PeppaP vindt dit leuk.
  8. Jes88

Jes88 Fanatiek lid

11 aug 2019
    1.139
    1.268
    113
    Mooi hoor! Gefeliciteerd!!
    Hier echt in dubio wanneer ik het de oudste van 11 vertel. Aan de ene kant wil ik wachten tot de termijn echo over 2 weken aan e andere kant heb ik nu al 2x een echo gehad met kloppend hartje. Lastig, zeker omdat de oudtse ook geen broertje of zusje meer wilt pff

Kwa kwaaltjes hier t zelfde, misselijk, trek in alles maar kan moeilijk eten. Ohja de spa rood met ranja helpt top! Verstopte darmen, moe, moe en moe! En mijn reuk pff wij hebben altijd zon geurtje in huis die om de paar minuten sprayt, voor mijn gevoel wordt ik nu helemaal vergast na zon spray moment haha!

PeppaP en Dicky34 vinden dit leuk.
  9. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Gefeliciteerd! :thumup:

PeppaP vindt dit leuk.
  10. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Ik twijfel ook hoor. Vriendin van me had het met 7 weken aan haar dochtertje verteld. Met 8 weken een slechte echo en daar was haar dochter bij, daarna een miskraam. Mijne is 4 zelfde leeftijd als die van haar en haar dochter had er best last van ondanks ze het niet helemaal begreep.
    Nu aan het werk weer last van mijn borsten maar het komt en gaat echt met vlagen. Ben zo blij als het overmorgen is. Maar ik denk dat ik het mijn dochter pas met 12 weken vertel. Dan mag namelijk iedereen het weten.
    Ze zei laatst wel savonds in een restaurant in de wc .. mama je buik is echt hweeel dik.. lijkt wel of er een baby in zit maar komt door al die vleesjes die hebt gegeten hè hahaha.. zo slim ze moest is weten

11. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Gefeliciteerd ❤️ Zo fijn om al die mooie berichten te zien

PeppaP vindt dit leuk.
  12. Jaetje85

Jaetje85 Actief lid

22 nov 2015
    489
    452
    63
    Wat fijn @PeppaP gefeliciteerd!

PeppaP vindt dit leuk.
  13. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.920
    1.508
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

PeppaP vindt dit leuk.
  14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Wat fijn!❤️

PeppaP vindt dit leuk.
  15. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Wat fijn zeg. Gefeliciteerd

PeppaP vindt dit leuk.
  16. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hier vandaag weinig kwaaltjes.. Dus weer even een onzeker dagje, bah!
    Borsten doen wat minder zeer en verder eigenlijk nergens last van. Alleen wat moe..
    Was net even bij mn moeder en die zag mn ‘buikje’ meteen! Ze zei ook; je kan het niet lang meer verbergen! Dus moet echt oppassen met wat ik aan trek!:rolleyes:

PeppaP vindt dit leuk.
  17. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

@Flower253 Ja ik heb heel veel dorst. Het kan volgens mij ook komen omdat je lichaam meer energie verbruikt? En je maakt meer bloed aan..

Maar ook die misselijkheid is soms niet te doen. Ik heb me net een uur uitgesloofd in de keuken. Het ruikt heerlijk. Ik neem 1 hap en ik ga zowat over m'n nek :mad:

Flower253 vindt dit leuk.
  18. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @PeppaP Wat fijn!!

@Dicky34 @lindajl Ik vind het vooral bijzonder dat die collega's het dan ook durven te vragen. En vermoeden hebben is 1 ding, maar het vragen kan best confronterend zijn, wat als je net een miskraam hebt o.i.d.. Ik zou dat als collega echt niet zeggen.

@Lalalola wat vervelend! Ik heb het met andersom, nergens zin in, kan heel slecht tegen eetgeuren en echt moeite met koken, maar als ik eenmaal een paar happen neemt doet het vaak wel goed. Niet al het eten, dus ik probeer mijn gevoel vooraf wel te volgen, maar veelal is het dwingen om te eten en dan viel ik me beter, andersom lijkt me misschien nog lastiger..

Dicky34 en PeppaP vinden dit leuk.
  19. peme

peme Actief lid

30 nov 2016
    308
    305
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super, wat fijn!!

PeppaP vindt dit leuk.
  20. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Wie gaat er nadenken over een nipt of combinatie test. Mijn vriend wil wel graag de combinatie test doen. En mij maakt het niet persee veel uit maar bepaalde dingen zou ik wel willen weten ( niet levensvatbaar etc) dus denk nu de medische kunde er voor is dat we het gewoon maar doen. Bij mijn dochter overigens niet gedaan, toen was het ook nog niet zo dat er zoveel over werd uitgelegd.
    En de kinkhoest prik? Ik twijfel hier over om dat in te laten spuiten tijdens mijn zwangerschap

Deel Deze Pagina