Aftellen naar de echo's - Zwangerschapsclubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Anoniememoeder, 26 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Dag zwangere dames,

    Wat een onzekere periode maken we tijdens de zwangerschap door, ik merk aan mezelf dat vooral de eerste weken verschrikkelijk lang duren.

    In 2009 heb ik een vmk gehad, geconstateerd bij de eerste echo dat het vruchtje al vrij vroeg was gestopt met groeien ik merkte dit al aan mijn lichaam omdat de symptomen verdwenen. Daarna gelukkig nog wel 3 goede gezonde zwangerschappen en bevallingen gehad. Maar toch een prille zwangerschap blijft een spannende periode.

    17 november heb ik mijn eerste echo met (7 weken en 2 dagen) na mijn laatste menstuatieperiode. Op precies hetzelfde termijn had ik bij de jongste ook een echo met een mooi kloppend hartje, hopelijk over 3 weekjes weer

    Hoe leuk het vooruitzicht ook is dat we kunnen gaan aftellen na de eerste echo over 3 weken en een dag, het lijkt nog een eeuwigheid te duren. Daarom lijkt het me leuk om met een clubje zwangere samen te kletsen en hopelijk gaat hierdoor de tijd allemaal wat sneller voor ons allemaal. Uiteraard is het ook fijn om na de echo bij elkaar terecht te kunnen over hoe het was.

    Op dit moment voel ik me vrij goed, op wat vermoeidheid en zeurende onderrug na, ben natuurlijk ook nog pril zwanger dus wie weet moeten de kwaaltjes nog komen. Maar ook daardoor maak ik me misschien toch alweer zorgen voor niets.

    Hopelijk melden er zich snel nog andere dames die het leuk vinden om mee te kletsen
     
  2. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Oja... en me tepels zijn behoorlijk gevoelig. Maar daar begin ik langzaam aan al aan gewend te raken, is al sinds een week voor nod ongeveer
     
  3. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik heb geen echo's meer (is toch de bedoeling, want zo wel, dan zal er iets aan de hand moeten zijn. Liever niet)

    https://www.zwangerschapspagina.nl/forums/bevallingslijst-forum/

    Maar misschien vind je het leuk om hier met dames te kletsen die rond dezelfde tijd als jij uitgerekend zijn. Dan kun je ook samen aftellen naar de echo's, samen kwaaltjes bespreken en noem maar op. Als jouw clubje er nog niet is, kun je die ook heel makkelijk maken.
     
    Anoniememoeder vindt dit leuk.
  4. Anoniememoeder

    Anoniememoeder Actief lid

    12 okt 2020
    162
    106
    43
    Vrouw
    Goede tip dank je wel

    Succes met de laatste loodjes
     
    Soturi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina