Appgroep lijkt me leuk! Maar wat meer dames al zeggen, even m’n echo met hopelijk een kloppend hartje afwachten
Net bloedgeprikt.. ben ineens zo zenuwachtig voor de uitslag. Heb vorige week donderdag voor het laatst geprikt ivm vakantie dus er kan zo veel gebeurd zijn in de tussentijd.. toen was het 676 dus ben benieuwd hoeveel het nu is. In de loop van de avond krijg ik de uitslag!
Spannend Wat fijn dat er zoveel dames net voor of met de MMM zwanger zijn ❤️. Mijn twee oudste heb ik gekregen middels ICSI en dat proces van die MMM kan zo slopend zijn.
Update: Nou, de zorgen zijn voor niks geweest, mijn hcg is gestegen van 676 naar 17.872!!! Dat is een verdubbeling iedere 35 uur Super blij!
Klopt! hier ook niet hoor.. kom er ook nu ook pas voor het eerst voor in aanmerking, ik denk door de 3 miskramen vorig jaar en moet zeggen dat ik ook geluk heb met een hele lieve doktersassistente die echt goed meedenkt en mij helemaal vrij laat in hoe veel en wanneer ik mijn bloed wil laten prikken. Dat scheelt een hoop want soms zijn ze zo stug aan de telefoon en mag je écht geen bloedprikken
testjes Foto 1 was vandaag Foto 2 waren testen van gisteren en eergisteren. Ook action testen waren allemaal lichter dan gisteren avond. Maar de laatste 2 foto's is toch van vanmiddag Clearblue geeft nu 2-3 aan en de testen zijn weer donker♡ gek genoeg vanmorgen gewoon geen geconcentreerde urines gehad Clearblue zei vanmiddag toch 2-3 vanaf 200hcg in urine. Gisteren was hcg in bloed 197. En vanmorgen zei clearblue 1-2 Het is dus toch gestegen Ben nooit een ochtend urine tester geweest. Maar normaal was 2e of volgende urine prima Het lijkt in elk geval gelukkig toch beter te gaan en nog niet fout
Wat een goed nieuws vandaag dames!! We gaan lekker rustig verder broeden met zijn allen. Hier ook weer een fijne dag gehad. Net eindelijk weer zonder spanning hyrox getraind, dus dat maakt mij helemaal happy. Eten gaat ook weer helemaal goed! Ik heb geen testdrang meer. Heb ook niet meer getest sinds de dag van mijn NOD 14 dpo zaterdag. Is dat een ding om nog zo'n digitale te kopen voor de 3+?
Ligt eraan wat je zelf fijn vindt. Ik heb ze sinds het begin gebruikt, dus heb 1-2, 2-3 en 3+ gezien. Ga ze de volgende keer niet meer gebruiken.
Voor mij heeft het wel geholpen dat ik de 2/3 zag en heb nu minder testdrang. Ik probeer ergens volgende week nog de 3+ te halen. Maar ik teste ook 3x per dag met 2 verschillende testen dus ik ben blij dat ik de testdrang nu minder heb
Geweldig, wat fijn om te horen! Dus toch ook minder geconcentreerd in de ochtend. Ik ga ook niet meer testen in de ochtend dat maakt ons allemaal onzeker.