♥ Bevallingslijst 1 t/m 30 november 2025 ♥

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Plopjes, 20 feb 2025.

1. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Echt een super test!

2. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames, hoe voelen jullie je? Ik heb gisteren echt de hele dag plat gelegen omdat ik me zo slecht voelde :’)

vanmiddag ga ik weer bloedprikken maar dacht ik doe alvast een wekenindicator zodat ik al een beetje een gevoel er bij heb. Die is (precies vandaag op 4 weken) naar 2+3 weken geschoten. Daar ben ik super blij mee alleen weet een van jullie toevallig welke waardes daar aan vast zitten?

JeeKee vindt dit leuk.
  3. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Ja heel leuk dat het lijstje langzaam een beetje opvult!

Haha, ik heb inderdaad megavroeg een afspraak, denk dat het dan een week of 6 is?? Geen idee, met mijn late eisprong weet niemand hoe en wat, dus ze hebben maar gewoon een echo en consult ingepland om te kijken waar we staan en of alles oke is.

Ik heb die krampjes ook! Af en toe echt een soort scherpe steekjes. Al moet ik zeggen dat dat sinds gisteren wel wat minder is. Verder heb ik gevoelige en opgezette borsten, 's morgens een beetje beknepen gevoel in m'n keel en ik moet zo. veel. plassen!!! Wordt er gek van haha!

4. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je zo rot voelde gisteren! Hopelijk voel je je vandaag wat beter?
    Ik durf het qua waardes niet te zeggen, heb ook nog geen wekenindicator gedaan want die was in de winkels bij mij overal op haha, dus heb me daar niet echt in verdiept

ThoSu vindt dit leuk.
  5. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Net de polikliniek een mailtje gedaan. Erg benieuwd of ze vandaag al gaan bellen of dat het morgen wordt.

Bij mij is het echt op en af met hoe ik me voel. De ene keer voel ik me prima en daarna voel ik me vreselijk. Ik probeer een beetje regelmatig te eten.. alleen dat is lastig zonder eetlust. Voelt echt als een opgave iedere keer. Merk ook dat het mentaal echt wat doet met mij.. dat zwanger zijn. Bang dat ik het niet aankan ofzo... Dus ik moet echt wel op mijzelf gaan letten.

Heb steeds het gevoel dat ik me goed moet voelen of niet teveel stress mag hebben. Omdat dat slecht voor de baby is.
    Nou met zo'n streskip als ik, is dat bijna niet te doen. Haha.

Zit dus nog niet echt op een roze wolk. Zoals sommige anderen dat misschien wel hebben.

JeeKee vindt dit leuk.
  6. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    ♥ Uitgerekend 1 t/m 30 november 2025 ♥

1 november (1)

Plopjes - 38 jaar - 3e kindje

2 november

3 november

4 november

5 november

6 november (1)

Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje

7 november (1)
    Steinmeid400 - 30 jaar - 1e kindje

8 november

9 november

10 november (1)

JeeKee - 24 jaar - eerste kindje

11 november (1)
    ThoSu - 27 jaar - 1e kindje
    12 november

13 november

14 november

15 november

16 november

17 november

18 november

19 november

20 november

21 november

22 november

23 november

24 november

25 november

26 november

27 november

28 november

29 november

30 november

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

10-03: JeeKee - echo + consult gynaecoloog
    17-03: ThoSu - 1e echo
    17-03: Steinmeid400 - echo 7 weken
    21-03: Yellowbanana-vitaliteitsecho (8 weken)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

7. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je zo voelt!! Wees lief voor jezelf he!

Die roze wolk is denk ik sowieso lastig voor je de eerste echo gehad hebt (en daarna misschien ook nog wel). Alles is nu nog zo onzeker...

8. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Ik heb nog even naar mijn temperatuurlijn zitten kijken, en zitten rekenen en ga toch mijn datum even aanpassen van 10-11 naar 4-11. Dat zou een eind moeten kloppen

9. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    ♥ Uitgerekend november 2025 ♥

1 november (1)

Plopjes - 38 jaar - 3e kindje

2 november

3 november

4 november (1)

JeeKee - 24 jaar - eerste kindje

5 november

6 november (1)

Yellowbanana - 26 jaar - 1e kindje

7 november (1)
    Steinmeid400 - 30 jaar - 1e kindje

8 november

9 november

10 november

11 november (1)

ThoSu - 27 jaar - 1e kindje

12 november

13 november

14 november

15 november

16 november

17 november

18 november

19 november

20 november

21 november

22 november

23 november

24 november

25 november

26 november

27 november

28 november

29 november

30 november

♡ Meisje () | ♡ Jongen () | ♡ Verrassing ()

♥ Afspraken ♥

10-03: JeeKee - echo + consult gynaecoloog
    17-03: ThoSu - 1e echo
    17-03: Steinmeid400 - echo 7 weken
    21-03: Yellowbanana-vitaliteitsecho (8 weken)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

10. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ik had het vanochtend moeilijk met de misselijkheid. En natuurlijk die vervelende krampen zo nu en dan:oops:

11. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ik voel je zooo erg. Hier ook elke keer bang dat ik ga bloeden. Vooral nu mijn afscheiding toeneemt...neemt die van jullie ook toe? Gewoon doorzichtig tot wit

JeeKee vindt dit leuk.
  12. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Ja heb je ook helemaal gelijk in.
    We gaan het ervaren allemaal!..
    Wel leuk dat jij ook in dit topic zit. Aangezien we ook in het letrozol topic zaten.

Hoop dat er nog vele dames volgen. Probeer een beetje de nod-maart-topic in de gaten te houden haha.

JeeKee vindt dit leuk.
  13. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde. Had vanmiddag zulke krampen dat ik dacht dit kan niet goed zijn. Maar dan een paar uur later is het toch weer over en is er geen bloed.
    Nu moet ik wel zeggen dat het me ook wel lukt om het gewoon te ondergaan. We hebben voor de rest toch weinig invloed en deze weken zijn gewoon wat onzeker.

En afscheiding heb ook meer dan normaal!

yellowbanana en ThoSu vinden dit leuk.
  14. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Mijn 2e bloeduitslag is binnen gekomen:
    HCG waarde 9dpo = 17
    HCG waarde 13dpo = 181 (vandaag)

Goede waardes maar zelf ben ik nog niet helemaal gerust omdat het al 3 keer eerder (met hogere hcg waardes) is mis gegaan. Blijft spannend zeg. Donderdag mag ik weer

yellowbanana vindt dit leuk.
  15. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Ik dacht dat het aan de Utrogestan lag, maar niet dus! Bij mij ook echt heel waterig

16. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Ja zeker, echt leuk om elkaar hier dan weer tegen te komen na eenzelfde voorgeschiedenis!!

17. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Ik herken dit zo! Hier ook veel waterige afscheiding, zo erg dat ik elke keer denk: nu ben ik aan het bloeden. Steeds weer een opluchting als het niet zo is!

18. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Kunnen jullie even meekijken? Mijn testen zijn van verschillende merken want ik had toen ik erachter kwam niks in huis, en heb daarna voor m’n gemoedsrust elke 2 dagen getest. Maar nu weet ik niet of tussen die van vandaag en eergisteren oploop te zien is:

Bijgevoegde bestanden:

19. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Ik zie wel een oploop!

Ik vind de action early testen bij mij ook niet een super duidelijke oploop geven. misschien ligt het aan het merk? Ik heb easy@home besteld op Amazon en die vind ik een stuk duidelijker. Blijft spannend he :(

20. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Hmm ja misschien moet ik ook maar iets anders bestellen. Aan de andere kant heb ik zoiets van, ik heb maandag de eerste echo (erg vroeg, ben dan 6 weken), maar ivm de medicatie die ik al heb geslikt voor de nieuwe ronde wilden ze me toch voor de zekerheid snel zien. In theorie zou je vanaf 5+5 een hartje kunnen zien, maar kan ook van niet. dus gaat die echo ons zekerheid geven? ik weet het allemaal niet

Het is inderdaad zo spannend allemaal, ik ga echt elk kwartier van angst naar "het zit wel goed" naar spanning naar "we moeten gewoon afwachten"

Deel Deze Pagina