♥ Bevallingslijst 1 t/m 30 november 2025 ♥

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Plopjes, 20 feb 2025.

1. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Oh pfff, ben je echt aan het spugen? Ik heb telkens momenten van misselijkheid, vooral als ik al een tijdje niet meer gegeten heb (dus eigenlijk wanneer ik honger heb).
    Ik heb ook veel last van jeukende tepels/borsten. Word er niet goed van, iemand tips?

2. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ja, ik drink nog steeds twee glazen (zero) cola per dag. Hier kan ik echt van genieten en zorgt weer voor wat vochtinname want ik ben niet zo'n drinker.

LunaKyra vindt dit leuk.
  3. Liselottt

Liselottt Actief lid

1 feb 2025
    324
    300
    63
    Vrouw
    Ik vind het wel mentaal zwaar, fysiek wordt het steeds zwaarder, maar ik blijf mezelf vertellen dat het erbij hoort en dat het tijdelijk is.
    Zolang ik afleiding heb en bezig ben, gaat het wel prima. Vind de tijd wel echt bizar langzaam gaan. Voor mn gevoel ben ik al eeuwen zwanger en weet iedereen het al :roflmao:

FlashPoint vindt dit leuk.
  4. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Hier gaat het wel oke, nog altijd gevoelige borsten en vermoeid, en ook misselijk als ik moet eten/trek heb. Verder heb ik sinds 3 dagen dat ik enorm snel buiten adem ben, en ook echt een hoge hartslag heb als ik bijvoorbeeld de trap op loop.
    Daarnaast het is vanmiddag wéér een migraineaanval gehad, net als 2,5 week geleden. Normaal heb ik dat echt max 2 keer per jaar, nu 2x in 3 weken. Kan dat zwangerschap gerelateerd zijn? Iemand hier ervaring mee?

5. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde, elke dag toch even m’n cola zero, is gewoon een geluksmomentje ofzo :roflmao:

LunaKyra en yellowbanana vinden dit leuk.
  6. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Ik denk het wel. Ik ben gevoelig voor hormoongevoelige hoofdpijn en ik begin steeds vaker last te krijgen van hoofdpijn

JeeKee vindt dit leuk.
  7. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Veel praktijken hebben ook inloopuren, vaak hartjesspreekuur genaamd. Om even snel te luisteren en gerust te stellen. Als je praktijk dat niet heeft kan ik me voorstellen dat een pretecho wel kan helpen!

Och joh, wat heftig zeg!

Zonder caffeine geen leven haha! Maar probeer het inderdaad wel bij 2 bakkies te houden.

LunaKyra vindt dit leuk.
  8. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Wat naar van die hoofdpijnen dames :( dat lijkt me echt heel vervelend. Hier nog steeds redelijk symptoom vrij, maar ja kan toch weinig anders dan afwachten dus blijf maar vertrouwen dat het goed zit.

Voor wie nog wil, hierbij nog eens de link voor de app groep

9. Plopjes

Plopjes Lid

17 feb 2025
    88
    68
    18
    Vrouw
    Helemaal mee eens. Ik val nu al steeds in slaap met zo'n drie kopjes per dag

LunaKyra vindt dit leuk.
  10. ThoSu

ThoSu Actief lid

7 jul 2024
    243
    311
    63
    Vrouw
    Heel veel plezier en succes morgen @JeeKee! ❤️ hoelaat heb je je afspraak?

JeeKee en Steinmeid400 vinden dit leuk.
  11. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

20 sep 2015
    300
    177
    43
    Vrouw
    Nederland
    Veel plezier en succes Jeekee!

JeeKee vindt dit leuk.
  12. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    Succes vandaag @JeeKee ! ❤️

JeeKee vindt dit leuk.
  13. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Veel plezier en succes Jeekee!

JeeKee vindt dit leuk.
  14. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    JeeKee vindt dit leuk.
  15. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Veel plezier en succes weer met de echo @JeeKee!

JeeKee vindt dit leuk.
  16. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Superlief dat jullie er aan denken dames!!
    We moeten om 15.10 in het ziekenhuis zijn.
    Enorm spannend weer, maar ergens zegt mijn gevoel dat het wel goed zit. Dus ik hoop dat dat gevoel klopt!

Als de echo goed is gaan we het vanavond aan onze ouders vertellen, ook spannend maar zo'n zin in!

MotherOfAnAngel, ThoSu en Amanda13 vinden dit leuk.
  17. FlashPoint

FlashPoint Actief lid

4 jul 2024
    221
    132
    43
    Vrouw
    @yellowbanana wat fijn! Dat is een opluchting. Geen tips voor je borsten hihi daar heb ik geen last van. Kun je de verloskundige vragen miss voor tips?

@LunaKyra, fijn dat je vooruitgang ziet en eindelijk die 3+ hebt :D Ik drink geen caffeine, al lang niet meer omdat dat heel erg op mijn stress systeem werkt haha. Drink wel koffie maar dan decaf.

@Steinmeid400 jeetje pittig die misselijkheid wel. Maar idd ook wel weer een geruststelling. Nog even volhouden en hopelijk richting de 12 weken steeds beter.

@Plopjes, jeetje dat is even heftig dat ze zoiets zeggen en dat het dan daarna toch wel goed blijkt te zijn. Poeh maar wel een opluchting.

@JeeKee dat lijkt me wel heftig die migraine. Hopelijk gaat dat ook beter richting de 12 weken. Die hormonen kunnen wat teweeg brengen zeg.
    Succes met de echo! Wat leuk dat je het gaat vertellen. Heb je een speciale manier waarop je het gaat aankondigen?

Vanaf hier geen bijzonderheden. Ik tel af tot volgende week :)
    28-3 en 2-4 zijn wel drukke dagen met echo's. Mega spannend!

JeeKee vindt dit leuk.
  18. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Het slaat vast nergens op met 5+4. Maar toch vanmiddag een pretecho echo geboekt net... Word zooo onzeker van die buikkrampen steeds.
    Zal wel nog weinig te zien zijn met 5+4. Maar hopelijk iets overeenkomend met 5+4.. ookal is er dan nog geen hartje waarschijnlijk

Om 13.00 gaan we

Roosje67 vindt dit leuk.
  19. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Veel plezier vanmiddag ♡

JeeKee vindt dit leuk.
  20. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Oei, dat is wel erg vroeg haha. Hopelijk gaan jullie wat zien:roflmao:
    Ik ben volgens de echo 6+5 (zelf kom ik op 7+4 uit) en heb nog steeds veel buikkrampen. Het kan bij je gaan horen deze zwangerschap:oops:

Deel Deze Pagina