De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Hahah ja geweldig toch ik had 2 april toen een positieve test dus was 14 december uitgerekend. Leek me heerlijk begin december en dan rond de feestdagen zo'n klein frummeltje.

    Spannend februari is er ook zo!
     
    Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha Jaa echt geweldig, die periode is zo mooi:D dus vanaf feb/maart/april:D
    Mijn zoontje word in april ook 2 dus dan is hij in ieder geval ook weer wat ouder:)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Nou klinkt als de perfecte tijd om te starten:)
     
    Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Tuttebella Die foto heb ik dan gemist. Jammer!
    Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het een gezellige middag is als je gaat passen met vriendinnen. Ik zou dan alleen liever bij de aanhang horen denk ik dan degene die iedere keer zichzelf in zo'n jurk moet hijsen :)
    Gefeliciteerd met je nieuwe functie! Is het een grote stap die je maakt?

    @kleertjes opruimen: wij hebben sinds een jaar een kledinginzamelingsactie bij de sportclub. Dan wordt er 2 keer per jaar kleding ingezameld voor het goede doel (Bag2School) en de sportvereniging krijgt ook een sponsorbedrag per ingeleverde kilogram. Sindsdien houden we onze kasten wel wat beter bij moet ik zeggen :)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wat leuk @Roosie91 !

    Ik ben ongesteld geworden:confused:
    Dacht het gisteren al want was ineens stront chagrijnig.. dat is altijd een voorteken voor mijn menstruatie.
    Ik moet nog 2 dagen de pil slikken maar heb besloten er per direct mee te stoppen.
     
    Langmuts, Tuttebelleke, Brinsa en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Lauri88

    Lauri88 Lid

    25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    Trouwjurken passen vond ik zo leuk! Heb dat samen met mijn schoonmoeders, eigen moeder en zus gedaan. Ik was toen 17 weken zwanger van nummer 2.

    Ovulatietesten heb ik nog nooit gebruikt dus geen verstand van. Hier altijd op goed geluk gedaan ;)

    Hoe het er nu uit ziet slik ik op 4 december mijn laatste pil :eek:. Ik word zo heen er weer geslingerd nog tussen de gedachte dat ik niet kan wachten op zo'n hummeltje en de gedachte dat het wel heel druk gaat worden en gaat me dat wel lukken. Pff o_O
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  7. Lauri88

    Lauri88 Lid

    25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    Over 2 weken gaan wij een dag naar Londen! Nog tips @Tuttebella wat we niet mogen missen? We zijn al twee keer eerder geweest dus ook al behoorlijk wat gezien.
     
  8. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Lotion wat spannend zeg nu komt het wel heel dichtbij he:)

    @Lauri88 je hebt nog 2 volle weken de tijd, en anders gewoon meer tijd nemen als je het te spannend vind.
     
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Het is dat we deze maand nog niet bezig zijn anders was ik nu gek geworden.
    Het bloeden is gestopt.. o_O

    Ik ben er deze maand klaar mee en ga me pilstrip niet meer uit de vuilnisbak vissen.
     
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Lotion Wat vreemd! Gewoon stoppen hoor, maar ben nu wel benieuwd wanneer het weer gaat beginnen. Of dat het toch doorzet morgen?

    @Lauri88 Londen is echt leuk!! Ben ook al een paar keer geweest, ook rond de kerstdagen. Was echt prachtig! Hele leuke sfeer.
     
  11. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Groot gelijk, lekker laten zitten die 2 pilletjes!
     
  12. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Veel plezier alvast!
     
  13. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Mag ik even uithuilen. :(

    Mijn kerel heeft nogal moeite met "presteren" ,en zeker onder druk.. vervelend voor hem vooral, maar gisteren brak Ik even.. Hij heeft geen idee hoor, heb het verborgen. maar ik wist dat gisteren onze enige kans was deze maand (deze week nog geen "nuttige" seks gehad, en vanaf nu ook geen ruimte meer om te proberen.

    Voor mij een verloren maand. . En ik wachtte al zo lang op zijn goedkeuring voor een volgend kindje. Het werd me ff te veel.

    Nu baal Ik Nog steeds hoor. Maar probeer het los te laten. En terwijl ik dit schrijf lucht het al wat Op.

    Hij is bang dat hij te oud is, of dat hij het gewoon niet meer voor elkaar kan krijgen om nog een kindje te maken.. Zo sneu!

    Ik ga vanmiddag nog weer een test doen, en hoop dat mijn ei Nog niet gesprongen is, want stel je voor dat we vandaag of morgen nog een moment vinden..

    *stopt ook weer met klagen*
     
  14. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Langmuts ik snap je gevoel heel goed hoor. Snap ook dat het voelt als een verloren maand en dat is zo'n rot gevoel!! Maar geef de moet nog niet op. Je eitje is misschien nog niet gesprongen en wie weet vinden jullie vandaag nog een plekje om het te proberen.

    Dikke knuffel
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  15. Chillse88

    Chillse88 Lid

    1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    @Brinsa dag meid hoe is het met je?
    Houd je de spanning nog vol?

    Ik moet als goed is volgende week ongesteld worden. Ben zo benieuwd.
    Dinsdag of woensdag.. heb met mijn vriend afgesproken dat wij zondag een early test gedaan doen.. weet niet of het iets is, maar toch..

    iedereen nog leuke weekendplannen?
    Ik ga dit weekend naar Utrecht, nog tips voor leuke tentjes? xx
     
  16. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ja gaat goed hoor en met jou?
    Hier ben ik er erg rustig onder eigenlijk. Misschien dat volgende week die onrust weer langzaam toeslaat maar voor nu is het Oke.

    En bij jou? Hey schiet al op. Heb je het gevoel dat het raak kan zijn of nog niet. Spannend hoor nog 2 daagjes en dan weet je het misschien al.
     
    Chillse88 vindt dit leuk.
  17. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Thnx @Brinsa lief van je!

    Zojuist weer een negatieve test. Dus ik denk dat we op gaan naar de volgende ronde.. Maar als we tijd vinden doen we uiteraard nog een poging ;)

    En wat fijn dat jij je nog steeds zo rustig voelt deze ronde! Vasthouden ;)
     
  18. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Gisteren had je een positieve test toch? Als je test nu negatief is betekend dat niet dat Hij al gesprongen is. Bij een positieve test is je LH hormoon in zijn piek en springt je eitje tussen 24 en 48 uur. Hopelijk heb je geluk dat hij rond de 48 uur springt en dan maak je nog een kans! Mijn duimen draaien nog wel voor je!
     
    Tuttebelleke en Langmuts vinden dit leuk.
  19. Chillse88

    Chillse88 Lid

    1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    Hier alles ook goed. Ja het schiet al op. Ik heb een beetje dubbel gevoel in mijn lichaam. Laatste 2 nachten erg misselijk geweest en een raar gevoel in mijn buik. borsten ook beetje gek, maar het kan nu ook tussen de oren gaan zitten he. Ja ben erg benieuwd, aan de ene kant kan ik echt niet meer wachten!! maar als het raak zou zijn, denk ik dat de omgeving totaal niet blij is en ik mensen kwijt zal raken .. dus dubbel
     
  20. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Spannend hoor dus het kan 2 kanten op. Hoeveel dpo ben je?

    Jeetje dat klinkt wel heftig zeg!
     

Deel Deze Pagina