@Spectre hopelijk kun je snel terecht en kunnen zij jullie verder helpen. @LaQueen wat een knappe frummel! @Vlindertje0102 wat fijn dat alles goed is!
Fijn dat je cyclus nu wat korter was, maar natuurlijk gewoon klote dat je ongesteld bent. Nu mag t wel eens jullie beurt worden!
Balen weer! Wel fijn dat het nu eindelijk een beetje normaler begint te worden. Ik lees heel vaak dat het 1 tot 2 jaar duurt voor de prikpil uit iemands lichaam is. Rotspul is het.
Deze maand ook een festival dus hé ik bekijk het maar zo, nu kan ik nog ff lekker een keertje mezelf laten gaan qua drank nu ik toch niet zwanger ben.. Zo raar die moodswings. kan wel sikkeneurig gaan doen maar dat helpt ook niks. Voel me heus wel eens down maar probeer echt positief te blijven en te genieten van de dingen die nu nog wel kunnen als Niet- zwangere
Bij mijn dochter was ik binnen jaar zwanger. (van prikpil op pil over gegaan 3mnd oid en toen in ronde 6of 7 zwanger) Trouwens wel fijn spul om shit menstruaties mee plat te leggen
6of 7 ofzo? Geen idee ik hou allemaal niet meer zo bij.. Duurt zo lang Misschien beetje gek Ik heb ook eigenlijk geen zin om zwanger te raken nu. Lekker biertjes weer. Heb weer fit strak lijf, tijd voor mezelf straks, extra werken. Vakantie! Alsof de hoop wat weg is