Balen @jolien 1986. @Spectre Fijn dat je nu door kunt! En idd het is ook fijn om extra van de dingen te genieten die je als zwangere niet meer kan! Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Nu 7 DPO ongeveer. Voel eigenlijk niet zo veel. Weet niet goed wat ik daar van moet denken...
Oeh spannend! Tja dat wachtbankje.. Mijn lichaam is gewoon een surprise ei. Dan allemaal symptomen, nikx, beetje symptomen niks, geen symptomen niks. Gewoon afwachten
Moe en honger, maar ik kan de misselijkheid goed vermijden door te eten. Over een paar dagen alweer 10 weken zwanger, het gaat best snel! Over 5,5 week kunnen we het geslacht al weten, zoooo nieuwsgierig! Ik hoop dat de nog niet zwangere dames ook gauw zwanger raken!
Wat lief dat je het vraagt. Hier chronisch moe, 24/7.. ik kom gewoon niet tot rust. Gisteren de babykamer leeggeruimd, nu kunnen we ‘m weer gaan vullen
Haha, benieuwd of je gelijk hebt. Onze dochter zegt de ene dag een broertje en de andere dag een zusje.
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ @Spectre - 28 - 2e kindje - Ronde 9 - NOD 27 mei ———————————————————————————————————— ♥ @Berenmama - 32 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD nnb ———————————————————————————————————— ♥ @jolien 1986 - 32 - 2e kindje - Ronde 6 - NOD 14 juni ———————————————————————————————————— ♥ @Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 19 juni———————————————————————————————————— ♥ @bo0tjeee - 29 - 2e kindje - Ronde 7 - NOD 25 juni ZWANGER! ♥ @Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ?-07-2019 ♥ [verrassing] ————————————————————————————————————♥ @Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 5 - Uitgerekend 24-9-2019 ♥ [jongen] ———————————————————————————————————— ♥ @dreames - 34 - 3e kindje - Ronde 4 - Uitgerekend 29-10-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Jo913 - 27 - 1e kindje - ronde 2 - Uitgerekend 31-10-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Kaatje92 - 26 - 1e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend 05-11-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Sjaantje91 - 27 - 1e kindje - Ronde 2 - Uitgerekend 10-11-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Nina Sanders - 29 - 2e kindje - Ronde 9 (IUI 3) - Uitgerekend 16-11-2019 ♥ [jongen] ———————————————————————————————————— ♥ @LaQueen - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend 08-01-2020 ♥ [onbekend]————————————————————————— ♥ @Vlindertje0102 - 34 - 2e kindje - Ronde 5 - Uitgerekend 23-01-2020 ♥ [onbekend] Afspraken Nina Sanders - 4 juni - Centering Pregnancy 1 Vlindertje0102 - 6 juni - echo gyn (afsluiting traject) LaQueen - 6 juni - vroege echo Jo913 - 12 juni - 20 weken echo LaQueen - 12 juni - intake VK Dreames - 13 juni - afspraak vk Dreames - 14 juni - 20 weken echo Sjaantje91 - 17 juni - 20 weken echo Kaatje92 - 17 juni - 20 weken echo LaQueen - 27 juni - termijnecho Nina Sanders - 1 juli - 20 weken echo Wijzigingen? Een aanpassing doen? Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Haal de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg. Voer je eigen wijziging door. Zet ze ook in de juiste kleuren en grootte. Klik op ‘plaats reactie’. Je wijziging of aanpassing is doorgevoerd en opgeslagen.
Ja eigenlijk heel goed. Komende vrijdag de 20 weken echo alweer. We zijn ook begonnen met de babykamer. Het enige wat ik gek vind is dat mn buik kleiner is dan bij de vorige 2 terwijl je normaal hoort dat die bij een volgende sneller groeit.
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ @Spectre - 28 - 2e kindje - Ronde 10 - NOD 6 juli ———————————————————————————————————— ♥ @Berenmama - 32 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD nnb ———————————————————————————————————— ♥ @jolien 1986 - 32 - 2e kindje - Ronde 6 - NOD 14 juni ———————————————————————————————————— ♥ @Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 19 juni———————————————————————————————————— ♥ @bo0tjeee - 29 - 2e kindje - Ronde 7 - NOD 25 juni ZWANGER! ♥ @Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ?-07-2019 ♥ [verrassing] ————————————————————————————————————♥ @Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 5 - Uitgerekend 24-9-2019 ♥ [jongen] ———————————————————————————————————— ♥ @dreames - 34 - 3e kindje - Ronde 4 - Uitgerekend 29-10-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Jo913 - 27 - 1e kindje - ronde 2 - Uitgerekend 31-10-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Kaatje92 - 26 - 1e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend 05-11-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Sjaantje91 - 27 - 1e kindje - Ronde 2 - Uitgerekend 10-11-2019 ♥ [meisje] ———————————————————————————————————— ♥ @Nina Sanders - 29 - 2e kindje - Ronde 9 (IUI 3) - Uitgerekend 16-11-2019 ♥ [jongen] ———————————————————————————————————— ♥ @LaQueen - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend 08-01-2020 ♥ [onbekend]————————————————————————— ♥ @Vlindertje0102 - 34 - 2e kindje - Ronde 5 - Uitgerekend 23-01-2020 ♥ [onbekend] Afspraken Nina Sanders - 4 juni - Centering Pregnancy 1 Vlindertje0102 - 6 juni - echo gyn (afsluiting traject) LaQueen - 6 juni - vroege echo Jo913 - 12 juni - 20 weken echo LaQueen - 12 juni - intake VK Dreames - 13 juni - afspraak vk Dreames - 14 juni - 20 weken echo Sjaantje91 - 17 juni - 20 weken echo Kaatje92 - 17 juni - 20 weken echo LaQueen - 27 juni - termijnecho Nina Sanders - 1 juli - 20 weken echo Wijzigingen? Een aanpassing doen? Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Haal de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg. Voer je eigen wijziging door. Zet ze ook in de juiste kleuren en grootte. Klik op ‘plaats reactie’. Je wijziging of aanpassing is doorgevoerd en opgeslagen.
Voor jou ook bijna! Hier zijn we definitief uit de naam. Zo fijn. En mijn man heeft gister zijn idee voor geboortekaartje uitgewerkt (goudfolie icm sterrenbeeld, dit kunnen we na de geboorte pas echt definitief maken haha) en deze week krijgen we de proefdruk. Zo benieuwd. We hadden een ander proefkaartje gezien maar die viel in het echt zo tegen. Verder kwam ik niks tegen en iets helemaal laten ontwerpen met bijpassende enveloppen en het hele plan kost je ook al gauw 500€. Normaal heb ik dat er wel voor over maar de verhuizing in combi met mijn nesteldrang is niet zo goed voor onze portemonnee. Zo heb ik besloten dat hier begin juli ook nog even overal boven nieuw laminaat (visgraat motief) komt. Mijn man wordt gek van mij haha!
Jaaaa wow @dreames en @Kaatje92 gaat snel ineens hè!! Morgen 20 weken echo, ben zo benieuwd. Gelukkig niet super gestresst of gespannen, heb er een goed gevoel over en heb ook gewoon zien om die kleine nog een keertje te zien. Daarna geen echo's meer denk ik? Verder voel ik de baby echt veel gelukkig, stelt me zo gerust. Als ik s ochtends wakker ben en even op en neer gelopen ben naar de badkamer en dan weer ga liggen begint ze al, zo fijn @Nina Sanders ben wel super benieuwd naar de naam die jullie hebben hoor! Wij zijn er nog lang niet uit, nog geen favorieten of top 10 helaas.. En de rest hebben jullie al een naam?
Gestart ♥ @Spectre - 28 - 2e kindje - Ronde 10 - NOD 6 juli ———————————————————————————————————— ♥ @Berenmama - 32 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD nnb ———————————————————————————————————— ♥ @jolien 1986 - 32 - 2e kindje - Ronde 6 - NOD 14 juni ———————————————————————————————————— ♥ @Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - Ronde 1 - NOD 19 juni———————————————————————————————————— ♥ @bo0tjeee - 29 - 2e kindje - Ronde 7 - NOD 25 juni Duim heel hard voor jullie!!!
Oeh de knappe aannemer op visite gehad. Over 2 weken wil hij beginnen (mits schuifpui dan al klaar /binnen is) Verder lekker keihard ongesteld, buikkrampen, grindtegel kop, moe, buikpijn, gewoon bleh. Hopelijk is weer snel voorbij.. Wat denken jullie trouwens? Zomer stop doen? 1) terrasjes met wijntjes en speciaal biertjes 2) Eventueel uitgerekende datum ligt wat verder (man veel meer verlof) 3) lekker fit kunnen klussen en verbouwen 4) fuck it, duurt toch al lang 5) we zijn sterrenbeeld leeuw gezin. Dus een eventuele volgende zou eigenlijk ook gewoon leeuwtje worden of niet?