♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥ - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Ik probeer zo positief mogelijk te blijven, maar soms wel lastig... de afspraak vind ik wel spannend, maar wel toe aan meer duidelijkheid indd. Hopen dat alles gewoon in orde is. We wachten af :)
     
    LaQueen, Berenmama en Poolvos vinden dit leuk.
  2. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Jeetje, dat is even schrikken. Goed je rust pakken jij!
     
  3. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het met minimale oplossingen snel raak mag zijn bij jullie!! Het is jullie zo gegund! Alle meiden in deze groep!
     
    Sjaantje91 en Spectre vinden dit leuk.
  4. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Hier ben ik het helemaal mee eens!!

    Wow heftig @Poolvos maar gelukkig dat het goed gaat en fijn dat je vanaf nu rustig aan kunt doen.

    Hier gaat alles zijn gangetje, wel regelmatig echt veel last van mijn rug maar dat is vaak te verklaren (te zwaar werk gedaan). Ik ben ook begonnen met een soort van zwangerschapsgym waarvan ik dacht dat het helemaal niks voor mij zou zijn maar ben wel blij dat ik eraan ben begonnen alleen al voor het contact met andere vrouwen die ongeveer net zo ver zwanger zijn als ik. Wel gezellig dus! We zijn ook druk bezig met het kamertje, heel erg leuk om te doen maar ik ben blij dat wat dat betreft het zware werk ook gedaan is (vloer, muren en meubels) dus vanaf nu nog een beetje aankleden.. daar heb ik alleen geen talent voor:roflmao: maar goed ik ben snel tevreden dus dat scheelt ook! En het geboortekaartje.. heeft iemand daar tips voor? Wat ik zoek: niet te duur en toch leuk en gewoon wel simpel. Al die keuzes die je overal in hebt maken me een beetje gestresst haha, ik zie nu bijvoorbeeld dat bij Kruidvat de Zwitsal producten 50% korting zijn maar als ik weer lees hier dan is overal wel wat op aan te merken dus dan twijfel ik daar weer over haha. Maar ach mijn gevoel (en eigen totaal niet gevoelige huid) zegt weer dat dit niet voor niets babyproducten zijn en dat het vast ook wel prima is. Haha nou dit zijn dus mijn dilemma's en als ik zo terug lees heb ik dus echt niks te klagen en dat gun ik iedereen in dit groepje (en daar buiten natuurlijk) ook!
     
    Spectre vindt dit leuk.
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Zojuist bij de gynaecoloog geweest.. hij heeft even een echo gemaakt en dat zag er allemaal goed uit, voor zover hij kon zien.
    Korte lf gelooft hij niet in, dus we gaan nu eerst een zaadonderzoek laten doen en dan zien we verder
     
    Allerliefste1, Sjaantje91, LaQueen en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Fijn dat het er in ieder geval goed uitziet! Aan de andere kant zou het natuurlijk ook fijn zijn als ze uiteindelijk wel een oorzaak aan te tonen is waar makkelijk iets aan te doen is
     
    Spectre vindt dit leuk.
  7. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Fijn dat het er goed uit ziet en goed dat ze gaan onderzoeken. Hopelijk komt er niks geks uit! Hopelijk snel progressie!
     
    Spectre vindt dit leuk.
  8. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Da’s al een goed begin! Hopelijk valt het allemaal mee.
    Wel raar dat hij “niet in een korte lf gelooft”. Wat is dat nou weer? :confused:
     
    LaQueen en Spectre vinden dit leuk.
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Haha ja hij wuifde het weg van 'de fase voor je eisprong is verschillend, maar na de eisprong is altijd hetzelfde' en ovulatietesten geven niet altijd een betrouwbaar beeld volgens hem. Maar goed heb het maar laten doen voor nu. Was ook nogal druk en we hadden natuurlijk de intake, dus had een beetje het idee dat hij niet alle tijd had voor vanalles..
    Nu maar het zaadonderzoek afwachten en dan zien we verder.
     
  10. Berenmama

    Berenmama Fanatiek lid

    12 dec 2016
    1.440
    435
    83
    Vrouw
    Gelderland
    @Spectre Ik sluit me aan bij wat hierboven staat, fijn dat het voor nu wel goed eruitziet bij jou, waarbij ik het ook opmerkelijk vind dat hij niet gelooft in een korte LF... dat is toch niet een verzonnen iets! Nou ja, ik hoop in ieder geval ook dat er niets geks uit de onderzoeken komt, of tenminste wel duidelijkheid en als er een oorzaak is, iets wat makkelijk te behandelen is.
     
    Poolvos, LaQueen en Spectre vinden dit leuk.
  11. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    @Spectre Fijn dat er nu eerst een onderzoek wordt gedaan naar de zaadkwaliteit. Die uitslag is er ook snel na inleveren.
    Als hij testen niet betrouwbaar vind dan misschien temperaturen? Dat geeft, als je het volgens de regels doet, inzicht in de cyclus.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    @jolien 1986 hoe is het met je? Niet meer zo actief op het forum of wel?
     
  13. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    En hoe is het nu met jou @Spectre ? Al een uitslag binnen?
     
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Nee volgende week pas zaad inleveren, en18 september dan een vervolg afspraak. We wachten maar weer af (ben dat wachten meer dan beu) hahaha
     
    Kaatje92 en Poolvos vinden dit leuk.
  15. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Ja jeetje dat wachten altijd, alsof het allemaal nog niet lang genoeg duurt!! En dan ben je straks zwanger, moet je nog 9 maanden wachten :roflmao:
     
    Kaatje92, Poolvos en Spectre vinden dit leuk.
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat duurt het ook allemaal lang he?
    Ik duim nog steeds op een spontane verrassing bij jullie. Wie weet wat er in die wachttijd nog gebeurd. Bij L werd ik ook opeens de maand dat we naar de gyn zouden gaan zwanger - na 2 jaar proberen.
    Hou vol meid! Als het wachten wordt beloond, is het het zo waard!
     
    Berenmama en Kaatje92 vinden dit leuk.
  17. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Jeetje jij bent ook al ver. De kleine kan bij jou ieder moment al komen. Hoe voel je je?
     
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Dankje ♡
    Soms vind ik het echt lastig, dan hier in onze vriendenkring een paar die inmiddels van de 2e zwanger zijn (de 1e nog jonger dan ons zoontje) en dan steekt het wel, alsof iedereen me voorbij gaat ..... al gun ik het anderen ook echt wel. Maar wanneer zijn wij nu eens aan de beurt? Als ik dat toch zou weten was het niet zo lastig. Nu weet ik niet waarop ik wacht, misschien op niets
     
  19. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik kan me dat heel goed voorstellen - en nog herinneren van vorige keer toen we bezig waren voor L. Hoe ontzettend je het mensen ook gunt, het doet zo’n pijn als het anderen wel lukt en jezelf niet. Vooral omdat je er dus echt geen invloed op hebt.
    Ik had toen zelfs een vriendinnetje die door de pil heen onverwacht (niet ongewenst) zwanger was. Dan denk ik echt: ga weg :|
    Het is je zo gegund. Ik hoop echt dat het bij jullie nu snel raak is.
     
  20. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik kan me dit wel goed voorstellen. Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten en denk je achteraf ‘dit is het allemaal waard geweest’. Ik hoop het zo voor jullie! Zoals @Poolvos al zegt: het is jullie gegund.
     

Deel Deze Pagina