♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥ - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 6 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @LaQueen en @Vlindertje0102 dat klinkt heel goed voor jullie!! Ook lekker verlof met de feestdagen en daarna:) Valt t ook nog mee met de kwaaltjes?

    Ons meisje groeit als kool en is niet meer weg te denken. Ze doet t super goed en leren elkaar steeds beter kennen. Ze lijkt nu alleen niet helemaal fit te zijn, net eerst helemaal overstuur en daarna spuugde ze dr complete voeding weer uit, zo sneu!:( gelukkig slaapt ze nu lekker. Verder genieten we volop van haar, echt een lekkere bolle baby haha.
     
    Berenmama vindt dit leuk.
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    Hier steeds meer in twijfel wat ik wil.. doorgaan in een medisch traject of verder gaan met ons 3 en mooie reizen gaan plannen en verder aan de toekomst gaan denken?
    Heb het gevoel beetje stil te staan terwijl alles om mij heen door raast. Daar baal ik wat van.
    Ik wil ook geen overhaaste beslissingen nemen, aangezien ik laatste tijd niet lekker in mijn vel zit. Op basis van deze emoties wil ik geen besluit nemen. Deze maand bewust niet te veel mee bezig..
    In januari kijk ik wel verder hoe het gaat.
     
  3. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Overhaast iets beslissen is nooit goed. Blijf bij jezelf en volg je gevoel. Praat samen en zorg ervoor dat jullie er samen achter staan. Eerst genieten van de feestdagen met jullie prachtige gezinnetje! Knuffel!
     
  4. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Oh jeetje, geen verhoging of iets? Arme kleine meid!
     
  5. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Doen wat goed voelt en ook proberen te blijven genieten van het moment! En inderdaad een besluit nemen op basis van emoties alleen is meestal niet zo verstandig, wat @Kaatje92 zegt, blijven praten.

    Nou gisteren wel wat verhoging maar niet meer gespuugd, zo lastig dan hè dat ze nog niet kunnen praten. Dat krijsen, ja echt krijsen, gaat door merg en been. Maar dat begint s avonds pas dus misschien heeft t ook wel te maken met het verwerken van prikkels ofzo.. geen idee!
     
    Kaatje92 vindt dit leuk.
  6. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Hier gelukkig geen kwaaltjes nog. Gaat mij nog voorspoedig af en hoop dat dit ook zo blijft
     
    dreames vindt dit leuk.
  7. Vlindertje0102

    Vlindertje0102 Fanatiek lid

    22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Doen wat goed voelt en pas beslissen als jullie er klaar voor zijn.
    Elke keuze zal de juiste zijn
     
  8. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hier ook, heel herkenbaar. Hier zijn het echt de krampjes. Rond 6 weken is ook echt de piek. Ik merk dat het hier langzamerhand weer minder wordt. Hier helpt de draagdoek enorm!
     
  9. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.456
    3.708
    113
    @Spectre Balen dat je je zo voelt. Ik snap wel dat je niet goed weet wat te doen. Neem de tijd en rust om een beslissing te nemen waar je je goed bij voelt en 100% achter staat.
     
  10. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.456
    3.708
    113
    @Jo913 Hier heeft de kleine meid ook veel krampjes. Dat merk ik ook aan de vele scheetjes die ze laat.
     
  11. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    ,@Kaatje92 @dreames ja hier ook wel krampjes, ik 'help haar weleens met de thermometer en dat lucht wel op geloof ik. Het heeft hier alleen geloof ik echt lang niet altijd met krampjes te maken hoor want waar ze overdag zonder enige moeite rustig in slaap valt, anderhalf tot 2 uur aan een stuk slaapt en tussendoor echt maximaal een uur wakker is, lukt het haar s avonds niet meer zo goed om in slaap te vallen. Hopelijk neemt het nu weer af inderdaad, dat idee heb ik gelukkig wel nu al een beetje ook.
     
  12. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.198
    5.086
    113
    Vrouw
    D
    M
    @Spectre lihkt mij een heftige beslissing. Wat nou als jullie het de komende maanden op z’n beloop laten?
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat mij niet zo gaat lukken. Ovulatietesten gebruik ik sowieso al niet meer, voel altijd wel wanneer de eisprong eraan komt.. in februari wil terug contact opnemen. Gynaecoloog kan leuk zeggen tegen ons 'meld maar weer over een jaar' maar dat trek ik niet. En lijkt mij ook uitzonderlijk lang, eerst 2 jaar zelf proberen.
     
  14. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Wow, kan je niet om een second opinion vragen?
    Ik herken het gevoel van stilstaan.. Ben je lang bezig en gewoon geen resultaat.
    Zonde van de tijd, stress, gedoe.
    Het maakt je ook onrustig... (Ook als je denkt los te laten)

    Hier druk met werk enzo, maar wel meer rust gevonden door de nuva ring. Laatste setje ringen erdoor en dan ga afspraak plannen voor spiraal.

    Daaag kinderwens!
    Hallo reizen, nieuwe hobby's (woehoe tussendoor mijn vaarbewijs gehaald) , zolder opruimen met kindermeuk, en heel veel tijd en aandacht voor mijn knappe dochter.

    4 is wel ontzettend leuke leeftijd. Gisteren samen naar frozen geweest
    :D de leegte met broertje of zusje compenseer ik met dat er altijd vriendjes en vriendinnetjes /neefjes en nichtjes mogen spelen en logeren.

    Echt werelds stomste opmerking dat alleen zielig is. :rolleyes: mw. Hier weet van gekkigheid niet met welk vriendinnetje ze wil spelen
    :roflmao:

    Hoe gaat het met de kersverse mama's? En aanstaande, succes met de laatste loodjes.
     
  15. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik word gewoon vrolijk van je positiviteit. Wat fijn dat je er zo instaat en je rust gevonden hebt hierin. Heb je je er helemaal bij neergelegd?

    Hier gaat het goed op de krampjes na. Ik vervloek die krampjes! Hopelijk snel over. De kleine meid kan ineens al heel veel, bizar hoeveel sprongen ze maken in korte tijd.
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    @jolien 1986 ik vind het knap dat je er zo positief instaat.. had ik maar een beetje van jouw positiviteit:rolleyes:
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  17. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik denk omdat ik het al half keer heb afgesloten het mij makkelijker afgaat..

    @Kaatje92 ja eigenlijk is sinds de stop en gebruik van nuva ring wel duidelijk geworden.. Het is goed zo. Dat geeft rust en ook ruimte voor nieuwe toekomst plannen. Mijn partner wil meer werken. Ik wat meer op mijn 2e baan. Ruimte voor sport en hobby's. Extra geld opzij voor leuke reizen. Misschien ga nog keer alleen zonder partner en kind.

    Maar eerlijk ik ben ook wel eens jaloers op de zwangere collega's, hun wel gelukt, heerlijk verlof enz. Terwijl ik ondertussen 3 tandjes bij zet om hun taken over te nemen. Want tja zo'n waarnemer weet en kan toch minder dan je vaste collega. En dan mis ik ze wel hoor! Voelt het soms wel zuur :|

    En aan de andere kant fuck it, heb prachtige dochter, en zijn nog heel veel wens mama's. Soms moet je gewoon maar even kijken naar wat je wel allemaal hebt, zeg dan tegen mezelf :)

    Oh en als mee zit ga in april gewoon weer naar Thailand :D:D:D
     
    Kaatje92, LaQueen en Spectre vinden dit leuk.
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    Wat een fijn vooruitzicht! Dat is dan weer een voordeel, gewoon dingen kunnen plannen zonder ergens rekening mee te hoeven houden..
    Wij zijn ook aan het kijken voor een vakantie, maar willen graag augustus/ september gaan dus nog even wachten met iets te boeken.

    Ik ben ook zeker heel blij en dankbaar met wat ik wél heb; een mooie lieve zoon.
    Maar vanaf begin al een plaatje in mijn hoofd gehad van een gezin met meerdere kindjes. Ik zou er echt verdriet van hebben als ik mijn zoontje nooit geen broertje of zusje zal kunnen geven..
    Gelukkig zijn er nog meer mogelijkheden, maar weet niet hoe mijn man er in staat.
    Ik voel me vaak jaloers, foto's die op Facebook voorbij komen van een pasgeboren broertje/ zusje denk ik 'zij wel, ik niet..'
    Niet dat ik het anderen misgun, echt niet, blij voor hen, verdrietig voor mezelf..

    Ik probeer echt te geloven dat het nog goed komt maar soms héél moeilijk.
     
  19. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik hoop enorm dat het jullie (binnenkort) gegund mag zijn!!
     
  20. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar allemaal ♡
     

Deel Deze Pagina