Dat is met die rot pcos weet er helaas alles van bij ons kwam er toen meteen uit dat chlomid geen zin had omdat het zaad van mijn man niet goed was
Ik had de moed echt opgegeven dat het voor ons er ooit nog in zou zitten. Hoop doet leven zegt men en zo is het ook wel. Geef de moed niet op voor jullie komt het ook goed. Mijn duimen blijven draaien ♡
Nog een keer gefeliciteerd met de mooie clear blue test! Jaaa, het is echt gelukt! <3 Ik ben inderdaad ook benieuwd naar onze kansen, omdat mijn man pregnyl spuit om vruchtbaar te zijn (hypofyse beschadigd na bestraling ivm hersentumor vroeger), het zaadonderzoek van januari gaf aan dat hij na meer dan vier jaar pregnyl nu op 17,7 miljoen zaadcellen zit, dat is minder dan bij een ‘gezonde’ man, maar wel genoeg om het te proberen met alleen voor mij clomid, vooral omdat het zaad van goede kwaliteit is aldus de arts. Er wordt nu wel nog een keer het zaad gecontroleerd. En dan mogen we een paar maanden zelf proberen. Hoe gaat dat dan met clomid, als ik mag vragen: gaan ze meteen in de eerste cyclus met echo’s de eisprong zoeken of wachten ze eerst één of twee maanden af of ik ongesteld wordt en de medicatie goed kan verdragen? En zijn er heftige bijwerkingen?
Dus ze gaan nog niet starten met iui dan denk ik? Ik hoor van heel veel dat je daar best heftige hoofdpijn van kan krijgen. Volgens mij heeft @Nina Sanders dit gehad
Hier idd ervaring met zowel Clomid als Menopur, pregnyl, Ovitrelle en utrogestan. En iui. Dus: bij vragen: vraag maar. Tag mij dan wel even, zie ik het sneller! . Hoe gaat het hier?
Dit is het kaartje waar we een proefdruk van hebben besteld. https://www.ohsoprettypartyshop.com/a-51048805/alle-geboortekaartjes/geboortekaartje-bold-modern-roger/#description Waarschijnlijk zullen velen ‘m kil vinden, maar we willen hem misschien wel babyblauwe enveloppen, een babyblauw touwtje en mooie sluitstickers zodat het toch een mooi geheel wordt. Hangt wel van de kwaliteit van het papier af.
Bedoelde meer zie mijn onderschrift Dat het bij ons ook eindelijk is gelukt. Ja op zich wel prima een opgezette buik van de utro en een baarmoeder die verbouwd wordt haha
Ja snap ik. Die opgezette buik had ik ook HEEL ERG. Voelde me ook wel wel een beetje dikkig, want mijn eetlust werd in het begin echt groter, samen met dus een enorm opgezette buik en relatief snel aankomen vond ik dat behoorlijk omschakelen. Ik herkende dat enorm van de eerste keer, en vanaf week 11 werd het weer normaler Zó fijn dat het gelukt is. Tot wanneer moet je utrogestan gebruiken?
Ja echt verschrikkelijk mijn witte broek die ik aan moet op het werk zit niet meer lekker dus pfff Tot 12 weken