Wanneer de controle is scheelt echt heel erg per ziekenhuis. Soms al na 6 weken. Het is natuurlijk heel erg de vraag wanneer er weer wat levend is. Ik ga er ook vanuit dat hij anderhalve week na de ingreep (mijn vruchtbare dagen) nog niet mag of wil. Is nu echt even afwachten. @Spectre dank je wel!
@dreames zo spannend! Maar komt vast goed. Je kunt natuurlijk ook voor de controle gewoon al proberen: zodra hij daaraan toe is. Nu meteen dan niet, maar een maandje later gaat vast lukken @Spectre ik denk echt dat je eisprong gewoon is geweest dan! Over twee weekjes zul je het zeker weten, als je zwanger bent of ongesteld Hier vandaag niets te zien op de test hoor was toch echt een vals tuurstreepje gisteren. Hij was ook echt heel vaag; maar als mn eisprong later was (want nu nog niet ongesteld) dan kon ik gisteren ook nog helemaal niet positieftesten. M’n nod is dan waarschijnlijk vandaag of morgen. We gaan zien wanneer het doorbreekt
@dreames hopelijk tijdens de controle goed nieuws! Alvast succes met de operatie voor je man! @Poolvos je maakt het wel spannend hoor! Ik duim voor je dat het goed zit. @Nugget ik zou ook door blijven testen voor de zekerheid. Ik zie vaker op dit forum testen die hierna opeens nog kunnen knallen.
@dreames, spannend! Ik hoop dat het snel kan! @Poolvos, nahhhhh stomme testen! Jammer zeg! @Spectre, ik denk dus ook dat je ei al is geweest. Over 2 weken hopelijk meer duidelijkheid. Ergens denk ik dat beide resultaten prima zijn, dan weet je in ieder geval dat je lichaam het weer op de normale manier doet. @Nina Sanders, hoe gaat het nu met jou? @Kaatje92, nog 1 nachtje voor je meer duidelijkheid hebt. We gaan voor je duimen! Dames, hoeveel testen kopen jullie? Ik heb dus maandag toen mijn implanon verwijderd werd gelijk ff Davitamon mama plus gehaald (nu 1+1 bij Etos), dan kan ik daar over een maand mee starten. Morgen moet ik best veel van de Action hebben, dus koop ik denk ik ook maar gelijk testen. Dan heb ik ze alvast in huis. Ik vind alleen de hoeveelheid lastig in te schatten. Er zitten 2 in een doosje.. zal ik dan 2 of 3 doosjes kopen? Ik ga ervan uit dat ik er 2 per cyclus gebruik. Ik wil niet te weinig hebben, maar ook niet te veel. Lastig! Hoeveel zouden jullie doen?
Nouja! De actionn loopt niet weg. Je kunt gewoon bijkopen wanneer je wilt. Anderzijds kost ’t niet veel. Dus 2-3 doosjes is priiiima toch?
Ik zou ook zeggen 2 doosjes, kun je altijd nog bij halen Maar indd, óf ik nu ongesteld word of zwanger ben, beide zijn oké voor mij. Natuurlijk het liefst zwanger, Maar als ik ongesteld word weet ik in ieder geval dat m'n lichaam nog normaal werkt haha
Prima hoor. 7 dpo, geen bijzonderheden. Geen gekke of vage klachten, geen ander gevoel, geen utro bijwerkingen, eigenlijk bijzonder weinig nieuws. Ik voel me niet anders dan normaal. Ook geen testdrang of wat dan ook. Wie zien het allemaal wel. Qua testen, Action testen zijn erg goedkoop, ik zou gewoon 2 doosjes halen. Je kunt altijd nog bij kopen. Haal er niet te veel, want dan kom je ook niet te snel te vroeg in de verleiding om te testen. Of je haalt ze gewoon helemaal niet en pas op je nod. Goed voor je portemonnee én je gemoedstoestand, aangezien vroeg testen eigenlijk alleen maar onzekerheid biedt en (soms onterecht) zorgt dat je de hoop een beetje verliest!
Ik werk in het onderwijs hè, ik rij dus 25km verderop naar de Action om de testen niet af te rekenen bij een leerling aan de kassa. (Zelfde voor drogisterijen, maar ik vind het sowieso zonde om een duurdere test te halen of online te bestellen). Alle Actions die dichterbij zitten daar werken mijn bovenbouw leerlingen. Dan ga ik meestal daar (25km) naar de Action en gaan we nog even iets in de buurt doen of naar specifieke winkels die hier niet zijn, etc. Gelijk 2 vliegen in 1 klap zeg maar.
Spannend, hoor, al die verhalen! Ik heb nu helaas slecht nieuws, gisteren is de menstruatie doorgebroken bij mij. Nog voor NOD dus. Was dus minder dan 14 dagen, de LF. Eenmalig of altijd zo geweest, dat kan ik nog niet eens zeggen. Kan dat ook per cyclus verschillen? @Nina Sanders Ik ben dus weer op rood, op naar ronde 2, met onbekende NOD.
Zo balen altijd Maar ronde 2 meer geluk! Volgens mij is de LF juist altijd ongeveer even lang en kan de eisprong wisselen. Maar ik weet t ook niet helemaal zeker... Volgens mij komt het er hier ook aan. Voel al krampen en heb zin in chocolade
Het stomme is dat ik niet weet, wanneer ik maar weer een eisprong krijg. Toevallig was het deze keer na 22 dagen, maar nu kan het ook weer pas dag 40 of zo worden. De fase naar de eisprong toe duurt zo lang hier, mèèèh.... Mijn man heeft nu weer een potje voor zaadonderzoek mee gekregen van zijn internist. Met onze zoon toen was mijn man nog niet lang bezig met de pregnyl injecties om weer vruchtbaar te worden, de kans op zwangerschap lag bij 10%. Toch was ik (ondanks mijn lange, onregelmatige cycli) meteen zwanger geworden in ronde 1. Dit is nu 3 jaar geleden. Mijn man is in al die tijd doorgegaan met de injecties (en hebben we condooms gebruikt). Ben benieuwd of zijn zaad nu inmiddels weer op het niveau is van een gezonde man (qua hoeveelheid). Als dat niet blijkt, moeten we sowieso een andere weg inslaan met zwanger worden.
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 2 - n.n.b. ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - 25 oktober prikinstructie ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 28 oktober ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. ———————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 1 november ———————————————————————————————————— ♥ Johanna01 - 23 - 3e kindje - NOD 1 november ———————————————————————————————————— ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - NOD 2 november ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 26 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD rond 9 november ———————————————————————————————————— ♥ Wens84 - 34 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. ———————————————————————————————————— Wacht op startmaand ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - november/december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Zonnebloem92 - 25 - 3e kindje - oktober/november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Aanoniemous - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 26 - 2e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Louise11110 - 25 - 1e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 26 - 1e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje -.? ———————————————————————————————————— ZWANGER! ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 1 - uitgerekend: ? Deze lijst heeft een ledenstop. Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door. @Kaatje92 wanneer is (volgens je eigen berekeningen) je uitgerekende datum? @jolien 1986 wanneer starten jullie? @Wens84 @Berenmama @Spectre zodra jullie nod bekend is hoor ik het wel weer! @Vlindertje0102 succes morgen bij de prikinstructie!
Ondanks dat ik er heel relaxed onder ben en vooral niets verwacht, werd ik wel weer een klein beetje getriggerd door de zw testen die ik in de la zag toen ik aan het opruimen was. Snel weg weg weg weg weg ermee want ik ben pas 7 dpo, heb nog ovitrelle in mn lijf en ga niet voor nod testen. Sowieso niet. Maar ja, de wens is er natuurlijk gewoon graag (ondanks heel veel 'het komt nu niet uit argumenten'. Heb ik zó lak aan. Maar 4 vragen zijn relevant (1 nee = een serieus argument om er niet voor te gaan): 1. Stabiele relatie? Check. 2. Stabiele financiën? Check. 3. Logistiek te doen qua baan, huis, en gezin? Check. 4. De wens bij beiden even groot? Check. Voilá, de rest is bijzaak
@Nina Sanders wij starten wanneer ik vruchtbaar ben ..... Maarja. Wanneer is dat? #cyclusdag +75 ofzo?!
@jolien 1986 Ohh men, dat duurt lang Híer nu dag 45. Wacht het maar rustig af, ben blij dat ik het wat heb los kunnen laten Blijf gewoon ovulatietesten gebruiken tot ik ongesteld word (of tot ik een positieve zw test in handen heb).
Ondertussen kijk ik mooi naar vliegtickets naar Thailand en een zomervakantie... Elk nadeel hebt zijn voordeel (zegt van Gaal) voor je weet is 2020 nog meer verlof voor pappa. Always look on the bride side of life
Niet stoppen met leven. Ik begin over drie weken met ene nieuwe baan en heb net een huis gekocht en alles gaan we verbouwen. Als ik net zwanger ben, weet ik zeker dat ik in de zomer geen contract krijg (wie wil een hoogzwangere aannemen?) en als hoogzwangere solliciteren is al helemaal niet handig. Houdt het me tegen? Nooit! Kom maar op, can handle it, komt allemaal goed!