Hier ook altijd bezig geweest met namen. Is nooit weg gegaan haha. Bij O. wisten we het al 8 jaar ofzo. Geen twijfel en verder nooit bezig geweest meer met namen (niet 'officieel' want O. stond gewoon vast). Ook omdat we al wisten dat het een jongetje werd. Nu heb ik nog steeds namenlijstjes hoor. Op ons lijstje: Domien, Jones, Lev, Eloi, Mika, Ezra.. Tweede naam wordt Samuel. Amélie, Ziva, Nila, Coco, Ivy, Svea, Jimi. Tweede naam wordt Sofia óf Isabel(le). Dikgedrukt is nu favoriet maar wisselt wel eens.
SHIT! Ik vond net één zwangerschapstest in de lade terwijl ik uist expres niks in huis had gehaald om niet in de verleiding te komen. Wat moet ik doen om níet te testen?????!?!!!
Haha, nu testen is de kans op wit extreem groot. Laat je man hem verstoppen en pas 2 dagen voor NOD weer teruggeven!
Mijn avondeten is trouwens lunch geworden: een heerlijk broodje met een vega rookworst, zuurkool en mosterd!
Haha Nina, goed weerstaan! Nog een paar daagjes, dan mag je weer testen! Hopelijk positief Volgende week zaadonderzoek, waarschijnlijk maandag of dinsdag (moeten daar nog bellen). Uitslag komt hopelijk snel. Namen, tja, een groot thema hier bij mij. Altijd al gefascineerd geweest door etymologie en betekenissen. Sinds tienerjaren ook echt een hobby van mij. Nadeel hiervan: je hebt het gevoel, alle namen wel te kennen, er komt zelden nog wat nieuws langs en je bent niet meer snel geboeid of verliefd op een naam. Bovendien wordt je eisen lijstje steeds langer... Jongensnaam wordt erg lastig, ik vind gewoon niets leuk voor ons (wel leuke namen gezien, maar niets voor ons). Meisjesnaam hebben we er twee die we mooi vinden, maar ik blijf altijd op zoek ba DE naam. Met de naam van ons zoontje trouwens nog wel superblij! Dus wie een Germaanse naam met een dier/-of natuurbetekenis kent, niet beginnend met B en niet eindigend op -n, en het liefst 2 lettergrepen - ik hoor het graag, haha
Ik vind hem dus mega stoer maar ook aandoenlijk! Heb m zelf ooit geopperd maar mijn man keek me aan of ik een rare ziekte uitsprak ofzo dus ik durf er nooit meer over te beginnen! Maar bij jullie zoontje vind ik hem prachtig!
Nee, dit is alleen zijn betekenis (beer). Hij heet achterstevoren nuurB tweede naam is Arthur. Maar Wolf zou super passen!
Ik werd trouwens vandaag opeens overladen door heel veel natte kussen van O. Met heel veel kwijl en snot maar dat geeft niet Ben nu alweer aan het niesen en voel mn neus weer opnieuw dicht (toch al een maand verkouden ofzo) gaan but I don’t give a ****.
Oh wauw! Ik ging uit van Beer. Maar Wolf vind ik nóg beter naast nuurB. Wauwwieeee. Zeg het eens hardop! Wauw!
Nee? Waarom zouden mensen dat überhaupt denken? Ik heb dat niet hoor. Hoe vaker ik het hardop zeg hoe mooier ik ze bij elkaar vind passen!
Ik verlang zo naar een inieminie kleintje en om het samen met ons gezin te doen. Ik wil zo graag alles nog een keer meemaken maar dan mét O. Alles laten zien, hem er bij te betrekken (voor zover dat kan) en gewoon… ja ik weet niet. Ons gezin heeft nog zoveel liefde om te geven. Klink ik erg zweverig? Vast wel. Haha sorry! Maar ik wil het gewoon zo graag. Ik geniet nu zó van onze messy ochtenden in bed en ik denk dat dit alleen maar leuker wordt.