Ik had nog even een algemeen vraagje. Ik heb de ene keer wel en de andere keer Niet,wat bloed met afvegen. Is dit herkenbaar van jullie zwangerschappen (of miskramen)? Het is wat licht rood/roze en is soms. Heb ik nu al sinds een aantal dagen, heel gek. Ik heb dus totaal geen ervaring met zwanger zijn, vandaar
@Kaatje92 toen ik zwanger was van m'n zoontje heb Ik de eerste 12 weken regelmatig last gehad van 'spotting' , roze/ bruin verlies. M'n verloskundige zei dat het allemaal beter doorbloed is daar vanonder en gevoeliger en dat sommige vrouwen daar meer last van hebben dan andere.. Ik had het dan ook met name na de seks of bij een grote boodschap haha, het maakt je heel onzeker weet ik wel.. Ik duim zo voor je dat het allemaal in orde is !
@Kaatje92 precies zoals spectre beschrijft had ik ook. Dus dat is op zich geen reden tot zorg. We duimen zo hard voor je dat het een nieuwe zwangerschap is!!
@Spectre @Poolvos lief!! Ik houd jullie op de hoogte! Bedankt voor het antwoord,dat stelt me wat gerust!
Ik ben me toch misselijk. Heel de ochtend al. Was het tijd om te vertrekken naar het werk, moest ik naar de wc rennen.. Ik mag hopen dat dat een goed teken is.. jeetje wat voel ik me slecht
Ik begin onderhand wel erg nieuwsgierig te worden.. 16-10 om 6u ovitrelle gezet dus komende donderdag 1 nov. ben ik 14/15 dpo... Gister wel een keer diarree en eergister een wat zwaar gevoel in mijn onderbuik, maar dit heb ik wel vaker met Utro. Vind het tricky om met 11/12 dpo te testen, want als die negatief is weet ik zeker dat ik nu al de hoop opgeef terwijl dit nog niet per se zou hoeven..
Doe Ik! En voor jou: als je dat van jezelf al Weet, zou ik 'geduldig' wachten tot donderdag! Ik duim voor je!
@Kaatje92 Heb je de echo al gehad? @Nina Sanders spannend! Nog 3 nachten geduld... laaaaange dagen, maar kan jij wel!
@Kaatje92 hoe was het vandaag bij de gym en de echo? Hebben jullie duidelijkheid gekregen? @Nina Sanders nog even geduld je ging NIET vroeg testen was he mantra he Pff ik hou het soms echt niet bij hier! Haha druk met zo'n kleintje, werk, huishouden enz morgen gelukkig thuis
Hallo lieve allemaal, Momenteel lig ik op bed met flinke koorts. Hcg was 172.5 en vorige week 170. Er zit dus nog een vruchtje, maar die groeit heel langzaam. In de baarmoeder kunnen ze niks zien en daarbuiten ook niet, omdat het grofweg nog te klein is. Ze vermoeden dus een bbz. Ze weten niet waar het zit en dat heet ZOL (zwangerschap met onbekende locatie). Moet woensdag weer terug voor een echo en om bloed te prikken. Wordt er nog niks duidelijk, zal ik tzt medicatie krijgen om het vruchtje af te stoten. Slecht nieuws dus en hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd.