Bij mij zou het aan de medicatie liggen. Die is zo heftig en maakt alle cellen kapot. Goede en slechte. Als je daarna gelijk zwanger wordt, zit dat nog in je lijf en is niet goed voor het vruchtje. Zoiets was het
Oké dat klinkt wel vrij logisch. Nou hopelijk is die medicatie niet nodig. Maar begrijp wel dat je nog niet zeker weet of jullie meteen al verder willen, geloof je dat het er flink inhakt zoiets. Sterkte meid
Daar mag je idd niet mee zwanger worden. Mijn beste vriendin heeft reuma die slikt dat ook. Die moest echt een hele tijd van die troep af zijn voor ze mocht proberen
Ik heb contract van 3 volle dagen 24 uur (en dan nog 92 km enkele reis afstand dus hele lange dagen) maar draai vaak waarnemingen. Nu ook 8 uur extra dus 32 uur. (wel pittig icm huishouden want heb geen schoonmaakster) Mijn man werkt maar 3 dagen en in het onderwijs dus alle schoolvakanties vrij. Kortom hij is er meer voor onze dochter dan ik Met ieder 3 dagen werken kunnen we prima rond komen in ons rijtjeshuisje en af en toe op vakantie of leuke dingen doen. Wel een luxe vind ik zelf. Hier trouwens geen vooroordelen uit mijn omgeving, ben van nature wel een aanpakker/Workaholic draai ook rustig 12 uur achter elkaar. Of naja mijn stiefzus wordt moe als ze me ziet die vind 13 uur per week al zoveel /te veel
Pittig hoor. Respect. Zit ik weer te zeiken . Hier ook geen werkster. Maar je klinkt Lkkr in control!!
Ik ben juist van ad hoc geen grote verwachtingen, kan makkelijk los laten en als mij wat dwars zit gooi ik het eruit. Lekker direct Deze luxe poes zegt in mei wel weer doei tegen de waarneming en gaat dan van de zomerse vrije dagen genieten. Helemaal niet pittig
Hier overigens net een afspraak gemaakt met de gyn om ons traject te bespreken. Er zijn een aantal dingen die ik wil bespreken en ook het protocol wil ik weten. We zitten met een aantal vragen en gelukkig heb ik het gesprek nu met een andere gyn dan mijn behandelend gyn want die vind ik niet zo aardig. 15 nov. al!
Help me!!!! Iemand zeg me dat het verspilde moeite is om nu te testen.... nog maar 3 dagen tot zondag
Jaa lukt me wel haha. Ik vind het toch wel zonde van het geld om voor m'n verwachtte nod te testen.. snel m'n urine weggekapt
Elke keer dat je niet test 2,50 in me, myself, and I pot. Voor wat moois of lekkers voor jezelf vind ik wel leuke regel Ik ben locaties voor onze volgende vakantie alvast aan het uitzoeken. Bah wat lijkt me dit heerlijk
@Spectre neeeee wacht tot zondag samen met mij!! Ben je niet bang voor een eventuele teleurstelling? Ik merk gewoon nog helemaal niks dus ik begin m nu toch wel te knijpen hiero Straks is zondag ook te vroeg nog.....
Haha jaaa ik wacht nog ff mee hoor! Nouja daar ben ik wel bang voor. Ook daardoor kan ik me nog wel inhouden. Zaterdag zijn we een dag weg en ik wil m'n humeur niet verpesten door een negatieve test. Kijk mocht ik ongesteld worden die dag dan is dat ook vet balen, maar kan ik toch beter handelen dan een negatieve test ofzo. Ik heb wel echt een vreemd gevoel in m'n buik, zo'n weeïg gevoel, verder niet zo heel veel klachten. Ja m'n afscheiding is heel raar, ben redelijk gevoelig voor schimmel infecties maar dat is het niet, heb er verder geen last van..
Ik heb ook liever duidelijkheid dan halve tuurtesten. Als ik een mini tuurlijntje had vond ik dat kutter (Excuse my french) dan een negatieve test. Gek genoeg heb ik vandaag een prima dag. Ik baal maar heb goede moed voor de volgende ronde. Eerst wachten op menstruatie en al snel gesprek. Het komt wel goed. Op dit moment was het gewoon niet ons moment