♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En als het niet via OI mag lukken hebben we nog zat mogelijkheden. Al hoop ik het wel graag zelf te doen ;)

LaQueen, Kaatje92 en Spectre vinden dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.976
    18.766
    113
    Vrouw
    Wat te doen als je je even verveeld? Namen lijstjes maken! Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen:p en het is gewoon leuk om te doen.
    Voor een meisje heb ik al heel lang een naam, een jongen is wat lastiger maar heb daar toch ook een lijstje voor kunnen maken :)

Berenmama, Nina Sanders en LaQueen vinden dit leuk.
  3. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ja echt hè, ik vind dus jongensnamen ook veeeeeel moeilijker!

Berenmama en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Hier zit de eerste spuit erin..
    Manman heb er 10 min over gedaan :confused:

LaQueen, Berenmama, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier vandaag, op 15dpo, ongesteld geworden. Zondag weer beginnen met spuiten maar maandag uitgangsecho!

Poolvos vindt dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.976
    18.766
    113
    Vrouw
    Hè .. balen!! Maar vol goede moed naar de volgende ronde

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Had het gister al opgegeven hoor ;). Maar wel frisse moed. Vandaag hebben we een heerlijke wandeling gemaakt en ik ben ook blij dat we over 2 wk het gesprek bij de gyn hebben. Is dit keer een vrouw die ik wel eens heb gehad tijdens de zwangerschap van O. dus ik weet wie ze is. Dat is wel fijn. Maar eerst komende maandag kijken of alles schoon is en er niet nog een cyste zit. Hoe dan ook start ik wel zondag weer met spuiten.

De utro bollen en granaatappelsap gaan even naar de bovenste plank en tampons en Menopur schuiven weer wat naar beneden. ;).

Jullie nog leuke weekend plannen?
    Wij zijn op de bank geploft en kijken the Voice. O is ziekig (grieperig en koorts) dus ligt lekker in bed al een tijd gelukkig. Is echt al sinds sept non stop verkouden. Zo sneu. Vandaag wel een andere neusspray gehad via de dokter dus hopelijk helpt het.
    Ohja hier vandaag de griepprik gehad. Ik had eerder altijd een indicatie, nu niet meer, maar haal hem toch want momenteel krijg ik hem vergoed omdat ik zeer uitgebreid ben verzekerd. Anders had ik m ook gehaald maar zelf betaald. Ik ben heel erg gevoelig voor longinfecties en zonder griepprik mondt de meest simpele verkoudheid uit in een longinfectie die weken aanhoudt. En dat wel 3x per jaar. Niet fijn (ben met 28 wk geboren en als kind vaak benauwd gehad / klaplong). Maar sinds ik de griepprik haal dus niet meer!

LaQueen, jolien 1986 en Spectre vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeh of. Wil je je lijstje delen?

9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Zo balen!! Maar fijn dat je deze ronde weer ”gewoon” echos hebt. Hop! Op naar roze!!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Balen! @Nina Sanders
    Ik wil (weer) roze zien dames! :p:p

Ik bloed sinds gisteren,stiekem heel blij mee. Hopelijk zakt hcg vanzelf en heb ik geen medicatie nodig! :thumup:

Hier ook op de bank the voice aan het kijken.:)

LaQueen, Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.976
    18.766
    113
    Vrouw
    Ik hou de lijstjes ff voor mezelf ;)
    Hier ook The voice aan het kijken, verder niet veel plannen, morgen bij de oma van m'n man langs. Ze geniet altijd zo als we er zijn, en ik vind dat ook genieten as ik haar zo blij zie. Helaas woont ze niet om de hoek, we zien haar dan ook niet heel vaak.

Beterschap met O. Altijd sneu als ze niet fit zijn.. L. is op het moment ook niet helemaal fit en snip verkouden. Gelukkig slaapt hij wel redelijk goed.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook een goede slaper maar vooral erg vroeg wakker (zijn wij doordeweeks ook qua werk) Maargoed. Ik vind zn verkoudheid zo sneu. Vanmiddag wilde O me kussen met zn snotterige neus en gehoest in mn gezicht omdat hij zo blij was dat hij een hapje van mn kwark mocht. Nou dan smelt ik wel hoor. Kom maar op met je snotterige hoest (dit zou ik zo ranzig vinden van een ander kind). Is er dan echt niks wat ik vies vind of niet doe van/voor mn eigen kind? Had nooit verwacht van mezelf dat ik bij wijze van spreken het snot van mn kind zou eten. Klinkt fout maar ja, ik kus hem wel gewoon vol op zn gekke mondje! Gek beestje!

LaQueen en Vlindertje0102 vinden dit leuk.
  13. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

@Nina Sanders dat komt inderdaad veel voor longproblemen bij te vroeg geborene. Mijn neefje gaat van longontsteking naar longontsteking in winterperiode zo sneu.

Hier de griep prik geskipt. Wordt zelden heel ziek. Hoewel zo'n noro virus mij ook niet bespaart is gebleven vorig jaar :roflmao:Mocht hem gratis op werk halen, maar heb zo'n gruwelijke hekel aan prikken in mijn arm.:|

Morgen gaan we naar halloween fest moviepark. Zin aan met die freaky spookhuizen en achtbanen. Allemaal dingen die zwanger niet mogen :D
    Woensdag naar de kaakchirurg, gelukkig kan dan ook gewoon stevige pijnstillers gebruiken.

14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Zijn mijn man en dochter bezig met Duplo.. dochter maakt 4 torens die qua grootte aflopen. “Kijk papa! Papatoren, mamatoren, L.toren en babytoren!” Ze weet niet eens dat we binnenkort gaan starten.. dan smelt je gewoon even, zo schattig!

Spectre, Nina Sanders, Kaatje92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.976
    18.766
    113
    Vrouw
    Nog steeds geen teken van ongesteldheid hier... voel me wel beroerd, beginnende keelpijn, misselijk maar toch wel iets willen eten.. en weer last van een schimmel infectie :confused:
    Ik zou morgen gaan testen Als ik niet ongesteld was geworden, Maar bang dat het toch weer negatief is :$

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou een test wagen! :)

Hier start ik morgen weer met de Menopur.

17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik zou wel testen! Dan weet je waar je aan toe bent!

18. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Spectre inderdaad morgen gewoon een testje wagen! Ik begin namelijk ook te twijfelen maar de menstruatie klachten lijken zo veel op zwangerschapsklachten + als je zwanger bent is je weerstand lager waardoor je sneller last krijgt van een schimmeltje of keelontsteking dus wie weet! Ik ga morgen ook gewoon proberen, ik hou er wel echt rekening mee dat hij waarschijnlijk toch negatief is (hopelijk valt het dan minder tegen)

19. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    @Spectre spannend. Ik zou morgen ook een testje wagen:o: Mijn duimen draaien!

Hier nog steeds wat bloedverlies. Ik ben dus erg positief over mijn afspraak voor donderdag :thumup::thumup:

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.976
    18.766
    113
    Vrouw
    Bedankt dames! Ik ga morgen wel een testje doen, Maar verwacht er eigenlijk niet veel van.

Kaatje92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina