Heb getest, Maar negatief zoals ik al wel dacht.... Pfff ook wel teleurgesteld, maar vooral onzeker over m'n lichaam. Zit te twijfelen om volgende week de huisarts te bellen. Maar wat is jullie ervaring? Na 3 maanden zal hij nog niet veel doen of wel
@Spectre balen een negatieve test. Misschien nog even afwachten want zolang er geen bloed is kan het nog. Sommige testen laat positief.
Nja ik geloof er niet meer in. Zeker in combinatie met de ovu test die eigenlijk niet echt positief was, denk ik dat ik gewoon helemaal geen eisprong heb gehad.
Ik zou normaal gisteren mijn NOD hebben, momenteel nog geen menstruatie te bekennen en eergisteren een negatieve test. Nu was mijn ei deze maand ook wel later dan ik had verwacht dus wacht nogwat af...
He balen... ik zou denk ik ook de huisarts bellen als er nuweer geen menstruatie of zwangerschap is. Al is het maar voor een doorverwijzing naar een gyn om duidelijkheid in/over je cyclus te krijgen...
Ik had mezelf voorgenomen nog te wachten tot morgen als het zo mag zijn zou hij dan toch te zien moeten zijn omdat er dan 48 uur tussen zit Op 22-10 was mijn positieve ovulatietest en dat +14 dagen is dan rond donderdag 8-11 NOD ipv 3-11 afgaand op vorige cyclus.
Oooo jeetje @Spectre wat super balen!! Gewoon de huisarts bellen.. hopelijk kan die je doorverwijzen en krijg je meer duidelijkheid! @Nugget dan kun je denk ik best al testen! Mijn NOD is rond 9 november heb ik doorgegeven maar ik denk toch een paar dagen eerder.. heb vanochtend ook een testje gedaan en... heel licht positief! Zal zo een foto maken. Ik heb getest met een dipstick van 2besure (een extra early ofzoiets geloof ik..) hopelijk zijn ze betrouwbaar!
Oohh spannend!! Ben benieuwd! duimen op oplopende testen en een plakker! Ik heb wel geen geconcentreerde urine meer.. dus dan paar uur niet drinken toch?
Heb niet zo’n beste camera op mijn telefoon dus heb de schaduw er even af geknipt maar helemaal rechts moet een heel licht 2e streepje te zien zijn!! Zien jullie m ook? Hopen blijftie plakken!! Ben stiekem natuurlijk helemaal super mega blij terwijl ik weet dat ik daar voorzichtig mee moet zijn.. maar toch! Mijn dag kan natuurlijk niet meer stuk!
Oei ik lees net op internet wel dat deze testen regelmatig vals positief zijn! Hmmmm nu weer aan het twijfelen natuurlijk. Ik heb m wel echt pas na 3 minuten afgelezen zoals aangegeven is.. ach morgen weer een testje wagen denk ik en als het oploopt geloof ik het wel.. en anders sowieso natuurlijk gewoon dikke pech!
@Spectre balen! Ik zou ook even de huisarts bellen. @Nugget ben benieuwd! Spannend! @Jo913 ik zie 'm! Spannend! Ik ken ze niet dus kan er geen uitspraken over doen.
Precies!! Ik vind m wel heeeel duidelijk voor een false! Hopelijk gewoon oploop! Voorzichtig gefeliciteerd