Ik zie hem ook spannend! Ik ga morgen testen heb ik besloten. Dan is mijn man jarig of ik moet natuurlijk ongesteld worden
@Jo913 ik zie hem! Loud and clear. @Spectre, buhhh.. ik zou het advies opvolgen en even langs de HA gaan. Heb ik ook na een cyclus van 100 dagen de dokter gebeld. Provera kuurtje er tegenaan en toen was ik vervolgens gelijk zwanger. Misschien moet jouw lichaam ook even gereset worden. @Nugget spannend, we wachten morgen je berichtje met smart af! Ohhhh dames, door jullie test berichtjes enzo heb ik nu al zin om het ook met jullie te delen! Als mijn cyclus gelijk goed is en ik idd op 24 november ongesteld word, dan word ik het rond 22 december weer en ga ik op 19 januari mijn eerst officiële NOD hebben en hopelijk een testje met jullie delen.
Hmm heb nog ff erover nagedacht en ik ga het nog een aantal weken aankijken, in de hoop dat ik toch nog ongesteld ga worden. Ben nu ook weer begonnen met ovu testen en ga ze ff goed bewaren in een mapje... Komt goed
Aarghh ik heb spijt!! Dat ik een action ipv predictor heb gedaan! Hij lijkt vaag positief maar action schijnt soms vals te zijn
Ik zie ook wat idd. Predictors schijnen nu de beste te zijn dan zou ik daar morgen mee testen als je kan wachten tot dan
@Nugget Zo spannend! Ik zie hier inderdaad een streep. Hier vandaag, afgaande op mijn temperatuur, mijn ei. Het is gelukt om het gezellig te maken de afgelopen dagen.
Blegh hier begint het zijn werk te doen. Last van misselijkheid en mijn maag ligt overhoop. Merk dat er vanalles gaande is in mijn eierstokken. Deze keer vind het toch moeilijker dan de eerste nu heb ik een kleintje rondlopen van 1.5 en kan ik niet zo snel even gaan liggen als ik last heb.... Duurt nog lang zo
Ik kon me niet inhouden, heb een paar uur niet gedronken en de predictor ertegenaan gegooid! En.... nu ben ik voorzichtig blij! Okee ik ga eerlijk zijn.. Ik ben helemaal hyper!!
Ja!! Iets oploop lijkt!! Ben wel een beetje bang omdat het van die 2besure testen zijn maar ik test gewoon door... misschien dat ik straks ook even een predictor haal want nu wil ik het wel weten! @Nugget whaaaaaaaa gefeliciteerd!!
Dat is van de medicatie? Ook lastig indd nu met een kleine rondlopen.. heb je er veel bijwerkingen van?
@Vlindertje0102 hè wat vervelend dat je je zo voelt.. maar het is voor een goed doel. Al snap ik best dat zo'n kleintje wat al rond rent het niet gemakkelijker maakt! @Jo913 jaa predictor halen! Echt heel duidelijk hier. Maar oploop klinkt sowiso goed! @de rest --> Ik ben in shock Echt emoties vliegen even heen en weer! Blij, onzeker, alles tegelijk! Dat wordt een strikje rond de test voor mijn hubbie zijn verjaardag