Waaah, ik heb veel gemist!! @Nugget gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! @Jo913 ik zou dan ook een predictor halen.
Dames, ik zit nu op CD10 en mijn borsten beginnen weer gevoelig te worden, net als voor een menstruatie. Meer die dat een paar dagen voor eisprong hebben?
Nou... sta ik dan in de supermarkt, ergens in een dorpje zodat ik geen bekenden tegen kom... zoeken, zoeken, zoeken maar geen enkele zwangerschapstest te vinden!! Pffffff
Ligt het niet bij de afdeling paracetamol enzo? Ja, jouw lichaam heeft nog niet zoveel zin om te springen.
Ja zoiets hahaha... Als werkelijk zo "lang" gaat duren las ik een stop in zodat ik 2020 ben uitgerekend kan mijn man ook meer betekenen met slapeloze nachten
Ik ben aan het bloeden,dus ik dacht: misschien ben ik dan wel schoon... weer aan ovulatietesten,vooral om mijn cyclus in beeld te hebben.. helaas nog steeds hcg, anders zou het wel heel toevallig zijn. 1 test en gelijk eisprong.
@Kaatje92 hoe lang zou het ongeveer duren? Of is dat niet te zeggen. Mss kun je met zw testen beter zien of het hcg al verder uit je lichaam is?
Net maar een predictor besteld bij bol... een early+express. Hopelijk dus woensdagochtend meer nieuws, ondertussen toch maar testen met de dipsticks want dat kan ik niet laten. @Spectre lijkt wel een piek toch? Wie weet!!! Zou wel super zijn! @Kaatje92 jeetje dat is frustrerend hè, bij mij bleven de testen toen wel een tijdje positief maar schijnbaar kun je wel een eisprong krijgen ook al heb je nog wat hgc.. maar als je meteen door wil dan is dit gewoon niet chill
Ik heb iemand gesproken die al 7 weken 'bezig ' is.. met medicatie. Kan nog wel even duren vrees is..
Ohja ik krijg dus gewoon geen meldingen he. En wat heb ik een hoop gemist. @Nugget JEEEEEJJJ ben zo blij voor je. @Jo913 jij nog een keer getest? Geweldig! Hier vandaag echo gehad, goed schoon dus geen cystes. Volg maandag terug komen en ws begin volg week alweer Ovitrelle zetten (ik ben de afronding telkens omhoog aan het tikken zeg maar... ik heb geen zin in mega lange spuitrondes). Verder heb ik volgende week al gesprek met de gyn. Geeft me rust. Trouwens vandaag ook gevraagd wat het protocol is omdat ik geen zin heb om een jaar lang dit te doen zonder vervolgonderzoek of resultaat. Wij gaan nu ronde 5 in en afgesproken dat we na 6x sowieso om de tafel gaan zitten Dat vind ik zelf best positief. Verder heb ik een bij-oma-logeer-date gepland voor ons zoontje en gaan mijn man en ik heerlijk in december een nachtje decadent doen in Amsterdam. Oh en met Kerst gaan we met ons gezin, dus man ik en O ergens brunchen. We wilden echt Family time. Is dat stom met zn drietjes? Als het niet gaat zijn we ook zo weer thuis natuurlijk!
@Kaatje92 Ik heb ovulatietesten van zwanger & kids, ze hebben wel voordelige pakketten daar vind ik.. @Nina Sanders nee joh helemaal niet raar! Juist super leuk, family time met je gezinnetje.
Ik had je al gemist!!! Goed nieuws zo te horen. Heerlijk lekker met z'n tweetjes er even tussenuit. Hoezo zou dat stom zijn met zn drietjes?lijkt me juist heerlijk!