Dit is ook wel heerlijk. Je verlof beginnen met de feestdagen. Maarja het boeit me geen bal. Geef me gewoon een positieve test. En een vast contract. En een zak met geld vd verbouwing
Ik wil niks jinxen maar heb een zeer goed gevoel bij deze ronde Komt dat wel uit? Als t raak zou zijn? Vooral nu met nieuwe baan. En huis enzo? Ohhhhh i dont give a fuck! Het is áltijd goed gekomen en hier zouden we ook wel uit komen. Als ik over een half jaar geen werk meer heb door een zwangerschap dan is dat k*t met peren maar zelfs dan komt het wel goed. Ik ben in een ik-voel-me-onoverwinnelijk-bui. Komt omdat mijn zoontje weer wat nieuws heeft geleerd (neus aanwijzen) en momenteel zeer kusserig is en ik ben zó gelukkig als ik hem dan zo zie afgelopen periode was pittig met hem. Veel last van kiezen, verkoudheid, eenkennigheid, koppigheid, driftbuien, weinig slaap, nuilerigheid en roepen om aandacht. Maar spijlen kusjes (ik sta op de trap en zoontje is op overloop. Hij ziet mij op de trap en kruipt heel hard, of zn leven er vanaf hangt, richting spijlen om mij door de spijlen heen te kussen. Hij kan er uiteraard nooit doorheen en mijn man houdt hem altijd vast) voordat ik weg ga en dikke smakkerds bij thuiskomst maken alles weer goed.
@Nina Sanders succes met je eerste week!! Altijd wennen in het begin, het duurt gewoon even voordat je je plekje hebt gevonden, dat komt helemaal goed! En wat betreft deze ronde, ik duim voor je @dreames hè dat is balen, nieuwe ronde nieuwe kansen! @Kaatje92 hoe gaat t nu met jou? Gisteren heb ik een echo laten maken omdat ik constant zoveel last heb van mijn onderbuik aan de linker kant, was zo bang voor een bbz maar dat is het gelukkig niet! Baarmoeder zat wel meer naar links dus dat verklaart de ‘groeipijn’ op links.. nog geen hartje zien kloppen maar dat kon nog te vroeg zijn zei de vk (6 weken), hopelijk de volgende keer wel!
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 2 - 22 november ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 2 december ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 3 - NOD 23 november ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. ———————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 5 - NOD 29 november. ———————————————————————————————————— ♥ Wens84 - 34 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - Ronde 2 - NOD 21 december ———————————————————————————————————— ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. Wacht op startmaand ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - november/december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Aanoniemous - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 26 - 2e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Louise11110 - 25 - 1e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 26 - 1e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje -.? ———————————————————————————————————— ZWANGER! ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ? ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 26 - 1e kindje - Ronde 1 - Uitgerekend ? Deze lijst heeft een ledenstop. Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door.
@dreames he gatsie. Ik heb de datum aangepast. @Jo913 fijn dat je terecht kon voor een echo. Nu weet je ook waar de pijn mogelijk door komt. Ik duim voor je voor een mooi, sterk, kloppend hartje de volgende keer. Wanneer mag je weer terug komen voor een echo? Hoe gaat het met de rest hier? Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Morgen heerlijk vrij en weekend!
Super geruststellend inderdaad, had me echt al op het ergste voorbereid (na al die horrorverhalen die ik heb gelezen op internet) dus het was een ontzettende meevaller! Over 2 weken krijg ik opnieuw een echo, ben wel heel erg benieuwd.
@Jo913 met mij gaat het wel. Fysiek gaat het erg goed,vandaag weer bloed prikken en morgenmiddag de uitslag. Stiekem ben ik erg positief ingesteld en denk ik dat het goed zit(onder de 5). Mentaal heb ik afgelopen week een klap gekregen. Heel stom, maar mijn vriend wilde dez e week seks. Ik begin keihard te huilen... dat soort dingetjes. Het laat me nog niet echt los..
@Spectre klopt. Na een missed abortion en miskraam waren we er echt klaar mee. Jongste is al 3 en we hebben al jaren moeite om een goede oppas te vinden dus vonden het prima zo dus kocht ik een paard... ook overleed mijn oma anderhalve week geleden en nu dit. Voelt best wel dubbel, 3e keer zwanger binnen een paar maanden. Foto is wel gedraaid trouwens.
Mooie test!! Heel dubbel lijkt me. Nog gecondoleerd!probeer toch te genieten,ik duim voor een plakker.