Ik hoop t ook echt voor je!! Bij mij hielp tarwekiemolie wel echt om de lf een beetje te verlengen destijds, van 8 naar 11 dagen en toen ook ronde 2 met olie zwanger. Nu heb ik standaard 11 dagen dus laat ik de olie maar achterwege zolang Zijn ook veel vrouwen die ”negatieve” ervaringen hebben met tarwekiemolie (zoals cyclus meer in de war of opeens 16 dagen lf); maar voor mij werkte het dus echt super!
heb dat inderdaad ook gelezen over de tarwekiemolie, maar vind het risico te groot om m'n cyclus in de war te schoppen. Dus wachten nog maar ff af. Wil sowieso tot februari aankijken wat m'n cyclus doet. @Nina Sanders mijn nod kan op 09-01 (ronde 4)
Je hebt ook gelijk. Ik zou ook niet na een paar cyclussen meteen al gaan rommelen. Ik heb toen ook pas cyclus 20 ofzo die olie gebruikt.
Jeetje wat een korte lf! Hier nog steeds op zoek naar mijn ei. Lange en heftige dag gehad, morgen wat actiever.
Waarom krijg ik helemaal geen meldingen? Ulg.. @Spectre ik zal het aanpassen. Hier een vroeg berichtje van mij. Vandaag ben ik extern (potentiële klant) en moet naar de andere kant van het land. Omdat ik geen zin in files heb, besloot ik de trein te pakken. Dus hier zit ik. Lekker warm, koffie mee en de Harpers Bazaar. Zit voorlopig nog wel even goed . Hoop rond 15u weer thuis te zijn en dan begint mijn weekend. Zo aan toe. Pfff verder ben ik wel opgeblazen door de utro. De ene keer heb ik er minder last van dan de andere keer. Jullie nog leuke weekendplannen? Ik heb geen idee wat het weer doet, volgens mij wordt het niet heel mooi... Hier inmiddels natuurlijk ook weer aan de granaatappelsap Ben benieuwd of ik echt kan wachten met testen tot Eerste Kerstdag. Ik denk het niet eigenlijk, aangezien mijn man en ik volgend weekend een nachtje samen weggaan en naar een sjiek Japans restaurant gaan (ik heb een financiële meevaller. Net nieuwe baan. Maar natuurlijk uitbetaling vakantiegeld vorige werkgever). Besloten om niet ALLE extra’s in het huis te steken maar ook echt één keer samen te genieten. Is trouwens pas de tweede keer sinds O er is. Over het huis. De planning gaat voorspoedig. Bijna alle offertes zijn getekend en tot nu toe gaat de planning zoals ik wil. Eerst sloopwerk in keuken en toilet. Dan nieuw plafond in de keuken. Dan stucwerk in de keuken, toilet en woonkamer. Daarna kan de vloer gegoten worden, keuken gemonteerd worden, evenals verbouwing toilet. Even schilderen en klaar. Ja klinkt simpel toch?! In mijn hoofd althans, in de praktijk gaat het vast anders
Die meldingen werken altijd al slecht. Je zou denken dat ze dat ooit gaan fixen, maar misschien is dat teveel gevraagd? Wat hebben jullie toch lekker veel leuks in t vooruitzicht Lekker uit eten heb je ook goed hoor. Ik zou ook die ochtend testen en negatief = wijn en positief = wijnloos feesten! Ik denk altijd maar dat als de testen (nog) negatief zijn een glas wijn ook geen al te grote schade zal aanrichten. Ik weiger gewoon iedere maand 2 weken lang niks te drinken. (Klinkt lekker alcoholistisch, maar dat valt gelukkig dan ook weer mee). Oohj ik hoop zo dat je straks je eerste echo op het lijstje met leuke vooruitzichten kunt zetten!
@Poolvos ahh lief! Zo ga ik het ook doen. Ik hoop het ook echt. En anders vol goede moed het nieuwe jaar in; nieuw huis en nieuwe kansen die IUI mogelijk biedt. Maar zover zijn we nog niet . Hoe gaat het met jou?
Prima! Ook op t wachtbankje maar lang niet zo ongeduldig. Doordat t vorige keer zo lang duurde denk ik nu dat t voorlopig toch nog niet is. Onzin natuurlijk, maar als dat ervoor zorgt dat in me niet zo druk maak. Priiima. 22 ongeveer NOD. Verder lekker aan t kerstrommelen hier in zweden. Met man en babygirl vieren we kerst al zondag. Woensdag vertrekken we naar NL. Zo leuk! Et heeft gesneeuwd, dus het kerstgevoel is op en top, Vandaag is t Santa Lucia. Zo’n pre-kerstmis gebeuren. Ook heel gezellig. En op de opvamg doen ze een viering waar de kindjes (die oud genoeg zijn) zingen. Allemaal verkleed als kerstman/vrouw, engeltje, ginger bread, enzo. ZO cute! Ik zal je een foto pb’en
Doe maar. Ik ben wel wat bokkiger dan de vorige twee rondes met utro merk ik. Gisteren sloot ik uit mn slof omdat mijn man laat thuis was en mij maar mooi had laten wachten met eten (maar dit ís toch ook idioot..?!) en net ook in de trein: zet ik even mijn tas neer op de stoel. Naast me. Maar stappen er weer veel mensen in. Komt er zon chagrijnige pin zo vlak voor me staan zonder een woord te zeggen. Zon opgedirkte met dikke lagen zichtbare make up, veel te veel goedkope parfum. Je kan toch ook gewoon even vragen of ik mijn tas aan de kant doe. Doe ik heus wel.. ik had het niet meer toen ze zich ook nog uitgebreid ging opmaken. Ja maar hoe dan? Er zit al zoveel make-up. Pas op dat je wimpers er niet uit vallen. Maar verder voel ik me prima
Stiekem zit ik heel hard te lachen! Wat zijn sommige mensen toch ráár he?! (Dat ligt niet aan jouw utro hoor)
Hier trouwens af en toe een wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Vanochtend merkte ik ook dat inbrengen utro wat ‘lastiger’ ging..
Ik merk ook nooit wat. Ook niet toen ik zwanger werd van mijn zoontje trouwens. Daarom valt het me nu op. Wie weet...
Whoaaaa het is echt zeer oncomfortabel zeg. Mijn buik is opgezet en echt heel trekkend. Ik kan het niet echt kramp noemen, maar drukkend/trekkend. Dat icm lastig in te brengen utro doet me wel ergens aan herinneren: ik had dit bij O. ook alleen... dat was rond 11dpo Aangezien ik nu pas 3,5 dpo (ja, die halve maakt verschil haha) ben kan dit onmogelijk van een mogelijke zwangerschap zijn. En maar weer bedankt, utro!
Ohhh toch duim ik voor je zóu zo fijn zijn he. Maar zou fijn zijn voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn. Hoop wel nog op een 2019 baby haha