Ben ik weer! Thailand was prachtig, wow!! Maarrrrrr, nu kan het wachten beginnen totdat het eventuele zika-virus weg is.... Veel plezier @jolien 1986 ! staat bij iedereen de kerstboom al!?
Boehoeee dat stomme Zika! Hier in Zweden mag je trouwens na 6 weken gewoon een titerbepaling doen en dan weet je meteen of he t hebt of niet. Doen ze dat in NL niet? Hoelang moet je dan wel niet wachten?
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 9 januari ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 2 december ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 22 december ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. ———————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 6- NOD 25 december ———————————————————————————————————— ♥ Wens84 - 34 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - Ronde 2 - NOD 21 december ———————————————————————————————————— ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. Wacht op startmaand ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - november/december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Aanoniemous - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 27 - 2e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Louise11110 - 25 - 1e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 27 - 1e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje -.? ———————————————————————————————————— ZWANGER! ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ? ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 26 - 1e kindje - Ronde 1 - Uitgerekend ? Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door. De meest recente lijst kan volgens mij voor veel meer dames hier een update krijgen...
2 maanden, voor de zekerheid... officieel een maand, maar de man kan het ook nog bij zich dragen en via sperma overdragen ofzo... Dus willen februari pas starten. ik hoor dus meer mensen over zo'n test maar kan het nergens vinden anders zou ik hem het liefst morgen al halen
Ik zit een beetje in het dubio. Ik moet eigenlijk weer een afspraak maken voor Botox (kaakspieren, tandenknarsen...) maar uiteraard kan dit niet als ik zwanger zou zijn. Nu is het in december nog goedkoper (decemberacties) en is mijn nod 25 dec. Als ik niet zwanger ben, kan ik dus rustig in de week nog injecties laten zetten. Maar als ik wel zwanger ben natuurlijk niet. Zal ik wel vast een afspraak maken en bij een positieve test direct afbellen (dat wordt dan ná kerst, maar je moet 48u van tevoren annuleren). Dat betekent dat ik het op oudjaarsdag moet plannen. Want 27 dec annuleren voor 2 dagen later, dan ben je op de 29e, maar dan is het weekend.. Snappen jullie m nog? Dat is een beetje puzzelen. Stel dat ik op maandag 24 dec test, dan zou ik al wel eerder kunnen afbellen mocht die positief zijn. Dan kan ik m plannen nog in de week van kerst zelf. Als ik wel zwanger word deze ronde, dan zou de test in principe 1 dan voor nod al wel een streepje moeten geven (op 14dpo dus). Ohhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeee, vervelende werklui hiervoor. Gaan ze de stoep vrezen terwijl mijn zoon op bed ligt. Aan de straatkant.. Pfffff...
lekker!! strakke planning HUP! En kan je niet dan gewoon op oudjaarsdag inplannen? En evt afzeggen idd... of geeft het lastig bijwerkingen? geen id namelijk geen ervaring mee
Nee hoor, geen bijwerkingen! Denk dat ik dat idd doe! Naalden doen me niet zo veel.. soms denk ik stiekem/ pak mn jukbeenderen maar gewoon mee Ik wil gewoon wel op tijd kunnen afzeggen want tsja, het kost natuurlijk ook geld.
@Nina Sanders de eerste (ik dacht 6) weken heb je nog geen bloedbad met het kindje dacht ik. Kan het dan toch kwaad?
Nee denk het niet maar kijk. Je hebt altijd een kleine kans op ontstekingen etc. Nog nooit gehad maar het is mogelijk. Stel dat je dan medicatie moet die je dan niet mag tijdens je zwangerschap. Ik neem het risico liever niet.
Jullie trouwens nog een tip qua nagels? Heb morgen een afspraak maar heb echt geen idee.. misschien iets van bordeauxrood? Ik ben ook wel fan van heeeeeeeel donkerblauw? Wat zeggen jullie; bordeaux of nachtblauw?
Ja daar heb je gelijk in. Heb je zo'n bitje tegen het knarsen? Die werkt bij mij goed. Qua nagels zou ik voor donkerblauw gaan.
Nee heb ik niet. Vind ik vreselijk haha! Ja donkerblauw is wel erg mooi idd! Misschien met een subtiel glittertje over de wijsvingers ofzo!
Ik had ook zo'n bitje, Maar vond het ook vreselijk haha. Nu op het moment niks, Maar merk wel dat wanneer ik aan het stressen ben of een drukke periode heb dat het dan verergerd. Wist niet dat je ook botox kon spuiten tegen knarsen Ik zou bordeau rood kiezen voor nagels. Mooi kerst kleurtje.
Eerlijk gezegd zou ik er gewoon voor gaan. Bij botox staat beschreven dat we t niet doen omdat we niet genoeg bewijs hebben dat t veilig is. Maar dus ook niet dat het onveilig is. En zelfs dat t in vele diertesten nooit iets kwaad heeft gedaan. Ik heb vandaag nog een antibioticum voorgeschreven waar deze tekst staat. In de regel betekent dat gewoon veilig. Op onveige medicatie staat t écht duidelijk beschreven hoor.
Ik kreeg geen meldingen meer! @jolien 1986 veel plezier !! @Nina Sanders ik zou voor bordeaux rood gaan! Lekker Kerstig!
Is ook zo. Ik snap m helemaal. Ben daar ook heel makkelijk in. Zon bitje vind ik afschuwelijk en de makkelijke weg is idd Botox. Heb dit nu al 2x eerder gedaan, prima bevallen (wel prijzig maar dat is orthodontie na je 18e ook). Maar toch weetje. Als ik een positieve test heb komende maand, dan zeg ik m tóch af. Ik neem het risico liever niet. Toen ik zwanger was van O heb ik ook de fabrikanten van bodycremes benaderd met de vraag of het bewezen veilig was. Het is gewoon zoiets waardevols. als het zo mag zijn dan neem ik ook geen enkel risico. Qua nagels idd denk ik een kerstkleurtje.