Herkenbaar. Ik werk momenteel zo veel dat ik mijn kind doordeweeks weinig zie. Als ik dan verdrietig ben en overladen word met kusjes dan breek ik wel hoor. Daarom hier kerst enkel met ons gezinnetje gepland en elke vrijdag is het sowieso mama dag!
Ik zei altijd tegen dochter dat ze 5 minuten bij ons mocht en dan breng ik haar weer terug. Meestal sliep ze dan alweer! Of ik... dan bracht ik haar gewoon een half uur later. En soms zijn er van die dagen dat ze al beginnen met huilen voor je ze hebt terug gebracht. Dan sliep ze gewoon tussen ons in. Werkte hier prima! Nu sinds een maandje op een groot bed. In het begin wel eens bik haar gelegen. Nu alleen een aai over haar hoofdje en zeg ik dat ze lekker mag gaan liggen, kan ik zo weglopen!
Opvoeden van deze tijd is volgens mij gewoon een beetje de “hoe het heurt” methode combineren met wat bij je past. En meestal past de makkelijke weg wel bij mij, want er is al genoeg om over te zeiken. De makkelijke weg maakt mij denk ik over het algemeen een relaxte moeder.
Hijs nog zo klein. Soms is het halen en 2 uur drama. Soms ook 2 uur lekker knuffelen. Zeg dan maar eens nee
Ohhh ik kreeg weer eens geen meldingen! Morgen als ik wakker word is het eerste wat ik doe hier kijken of er al een foto van een testje is geplaatst Spannenddddd! Ben zo benieuwd. L. heeft ook een fase van vroeg wakker worden gehad. Eigenlijk geen idee meer hoe en wanneer dat is veranderd Nu slaapt hij van 7 tot 7. En in het weekend kan ik hem gerust nog een halfuur tot uur laten liggen in z'n bedje. Ligt hij wat te zingen en doen ook zo schattig om te horen... En zo fijn om nog ff te kunnen blijven liggen.
Ohja en ik voel me ook vaak genoeg de loedermoeder die haar kind alwéér voor de tv zet om zelf ff iets te kunnen doen haha. Maar soms is het gewoon echt ff nodig en het is gewoon ook ff een rust momentje dan. Vooral 's ochtends is het wel ff fijn om rustig op te starten en op tijd de deur uit te kunnen Bij een etentje buiten de deur mét Liam gaat hier ook zeker de tablet mee. Anders gaat hij zich echt niet vermaken. Zou wat te veel gevraagd zijn van hem. En ohja, bij de kapper is een filmpje kijken ook echt een uitkomst voor hem. of klinkt dit nu wel héél erg loedermoeder achtig
Ook hier weer gewoon precies op tijd ongi. Ei was eerder dus ik verwachte ongi ook eerder. Door naar ronde 3 met NOD 16 januari. Ik weet dat het pas ronde 2 was maar man o man wat baal ik. Heb gewoon potje zitten janken. @Nina Sanders wil jij de lijst aanpassen. Ronde 3 NOD 16 januari
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 9 januari ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 2 december ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 22 december ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. ———————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 6- NOD 25 december. ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - Ronde 3 - NOD 16 januari ———————————————————————————————————— ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD n.n.b. Wacht op startmaand ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - november/december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Aanoniemous - 26 - 2e kindje - november 2018 ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 27 - 2e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Louise11110 - 25 - 1e kindje - september 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 27 - 1e kindje - eind 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje -.? ———————————————————————————————————— ZWANGER! ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ? ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 26 - 1e kindje - Ronde 1 - Uitgerekend ? Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door.
Nou dames, nog helemaal niks te zien hoor!! Morgen zitten we op zee; overmorgen poging twee; als mijn menstruatie dan niet is doorgebroken.
Hebben jullie nog plannen met oud en nieuw? Ik denk dat wij gewoon thuis blijven. Heb sowieso geen zin om midden in de nacht nog naar huis te moeten rijden en voor L. wil ik dat ook niet. Vorig jaar is hij door alles heen geslapen, kijken of hij dit jaar ook doorslaapt. Of we gaan nog ff naar de buren toe, weet het niet zo goed haha. Wil altijd wel graag gezelligheid met oud en nieuw maar met kinderen is het toch keuzes maken