@Sjaantje91 jeetje, beterschap voor je moeder! Hoe kan iemand dat nou doen? Kan daar echt niet bij hoor. @Jo913 heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hier 15dpo. Aan het wachten op mijn menstruatie. Die zal in de loop van de dag wel doorbreken. Want de Ovitrelle heb ik op zaterdag AVOND gezet. Zou dat uitmaken voor het moment van doorbreken? Hier niet meer getest na 12dpo. Ben er echt klaar mee. Zelfs nu geen testdrang want ik heb er nog maar 1 en dat vind ik zonde. Waarschijnlijk doe ik die en dan breekt het een half uur daarna door. Was de vorige keer ook zo. En op 12dpo een negatieve predictor, nou dan moet het wel heel gek lopen wil ik daarna nog een positieve hebben. Vandaag dus ook geen utro meer genomen. Gister nog wel gewoon
Hier 9/10 dpo een negatieve test. Ik wacht tot nod en dan doe ik er nog eentje. Het is nog vroeg, maar toch voel ik me rot.
Toch maar getest. Negatief met een CB plus test. Nog geen bloed maar toch maar een tampon in gedaan: we gaan nu buiten de deur lunchen en heb geen zin in een bloedbad. Fijne kerst!
Nog geen bloed overigens. Zo stom. Zet gewoon door stomme menstruatie. Die test was niet v niets negatief.
@Nina Sanders ik hoop dat het doorzet en anders misschien toch een positieve test? Of ben je zeker van je eisprong?
Ik denk mijn ei gevoeld te hebben gisteravond rond 00.30 uur, als dat zo is dan is het morgen 1DPO en heb ik een cyclus van 28 dagen dit keer. De vorige keer had ik het goed, dus over 2 weken kijken of ik ongesteld word. Zo ja, dan kunnen we beginnen aan ronde 1!
Nop. Doorgebroken. Al is het nog niet zo veel. Vrijdag weer starten met de Menopur en volg wk vrijdag weer eerste fm.
Kak. Hoe voel je je eronder? Nieuwe ronde nieuwe kansen in 2019 met IUI. Begin 2019 ben jij gewoon zwanger, kan niet anders. Duimen draaien!
Haha dank! Ja ik vind het wel vervelend natuurlijk maargoed. Heb me er maar gewoon bij neergelegd. Vandaag nog een dagje werken en daarna 2 januari weer!Jullie nog leuke plannen?
Leuk!! Wanneer verwacht je deze ongeveer te hebben? Pffff, er is hier bijna niemand op kantoor joh.. ik heb iets heel ergs gedaan.. ik doe heel erg aan compensatie gedrag als ik weer ongesteld word of een negatieve test heb...
Na een maand ben ik de koffie hier op kantoor spuugzat. Zooooooooooooo ranzige slootwater. Heb hier (ik heb een kamer voor mezelf, heel luxe) maar gewoon een Nespresso neergezet. Zo'n mini kost tegenwoordig iets van 70 euro ofzo. Ik dacht fuck it, doe t gewoon!