♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Nina Sanders wil je mij weghalen bij zwanger? Beetje confronterend.. bloeden begint minder te worden dus hopelijk over een paar weken weer ongesteld en dan (als ik schoon ben, 10 januari controle) denk ik weer beginnen in februari!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja het is echt niet dat ik het een ander niet gun. Kinderen zijn altijd een geschenk. Maar sinds mei staat ons leven toch weer een beetje in het teken van onze wens voor een tweede. Daar zijn we zelf bij en ik wil per se doorgaan en geen pauze inlassen zoals mijn man heeft voorgesteld. Kun je nagaan. Duurt het traject nóg langer. Dikke doei!

Hier heeft O. vandaag zn afscheid op huidige kdv gehad. Arm ding. Ergens vind ik het nog zielig ook. Hij moet zn vriendjes missen. Hadden een heel afscheid. Zo lief. Morgen tweede wenochtend bij nieuwe kdv. Die is kleiner maar wel heeeeel erg leuk.

LaQueen vindt dit leuk.
  3. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Allerliefste1 @Nina Sanders ja dat begrijp ik helemaal.. ik vind het ook steeds confronterend, een aankondiging sowieso maar een bevalling nu rond deze tijd al helemaal..

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeh ja sorry!

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dikke knuffel!

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.058
    18.854
    113
    Vrouw
    #3027 Spectre, 27 dec 2018
    Laatst bewerkt: 27 dec 2018
    Hier gister ook een aankondiging.. voor een moment dacht ik echt; Ik wil ook zo graag weer zwanger zijn!!

Verder ook ineens een aantal mensen die afgelopen week vroegen naar een 2e kindje omdat ons zoontje toch al bijna 2 jaar is..... blegh. Ik zeg dan altijd maar dat we nog wel een 2e kindje willen, maar nu nog niet. :| geen zin om de waarheid te vertellen en nieuwsgierige mensen te krijgen die vervolgens zo ongeveer iedere week gaan vragen of je al zwanger bent.

8. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hier ook allemaal aankondigingen en foto’s met zwangere buikjes en foto’s met baby’s... maakt me ook echt verdrietig :(

9. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ook drie zwangeren in de familie, dus jullie weten het onderwerp al op feestjes (waaronder mijn zus, dat is dan wel weer heel bijzonder!)

10. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Oh ik kan er oprecht nog goed tegen hoop zwangere om me heen. Haalt ook wel herinneringen op van mijn 1e zwangerschap :) eigenlijk wel leuk beetje wegdromen (sneaky)

Ik kijk wel uit naar verlof . Heb voor mezelf Playstation spel gekocht (Assissin's creed) en lijkt me heerlijk om gewoon dom te gamen geen fuck doen tot de baby komt
    :roflmao:
    (ben ik nu verslaafd?)

LaQueen en Spectre vinden dit leuk.
  11. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hahahh klinkt goed.

Ik denk oprecht wel dat er een groot verschil is als je al een kind hebt. Weet dat natuurlijk niet zeker, maar ik heb telkens de gedachten: ‘ik hoop dat ik ooit een gezond kindje op deze aarde mag zetten’. Ik heb sowieso een andere instelling sinds het goed mis is gegaan hier dus weet niet of het zo is. Niet verkeerd bedoeld!

LaQueen en jolien 1986 vinden dit leuk.
  12. jolien 1986

Ja ik had het voor onze dochter ook niet. Maargoed was toen na mnd of 6 al zwanger, geen mk, vruchtbaarheid probleem etc.
    ( na 20 weken echo begon de stress, spanning ellende)
    Ben wel hele tijd flink jaloers geweest op die roze wolk moeders. :rolleyes: vond kraamvisite heel moeilijk. Nu trouwens nog steeds borstvoedings moeders die trots hun tiet showen met kind eraan (ja zij wel.... Ik niet )

Maar denk dat je wel gelijk hebt hoor. Misschien minder onzekerheid of het lukt, en al kindje hebben is natuurlijk al een luxe positie.

Zo zie ik het zelf igg.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  13. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hahahhaa ik moest even om dat stukje lachen.
    Ik sta er nu anders in sinds mijn miskraam. Heb 10 weken moeten wachten voordat hcg uit mijn lijf was en ik zou inmiddels 17 weken zijn. Dat hakt er zo in dat ik dat gevoel echt heb met al die foto’s. Ik voel me dan ook echt even heel slecht.

14. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

@Nina Sanders
    Ik heb inmiddels een groepje gevonden die allemaal voor hun eerste kindje gaan.
    Ik lees en leef nog altijd met jullie mee maar ik vind het zelf fijner om te kletsen met mensen die allemaal voor een eerste kindje gaan.
    Dus mij mag je uit de lijst halen!

Ik wens jullie allemaal een dikke buik en een gezonde baby voor 2019:D

Jo913, Poolvos, Kaatje92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. jolien 1986

Aaah dikke knuffel, op naar de positieve test en mooie plak baby in 2019

Kaatje92 vindt dit leuk.
  16. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    @Kaatje92 @Jo913 logisch dat jullie verdrietig zijn! En dat mag ook hè! Dat zou ik ook 1000% zijn en ik zou mij er ook niet 1, 2, 3 overheen kunnen zetten.

@babyaankondigingen Vorige week zaterdag liet een vriendin van mij weten dat ze inmiddels 12 weken zwanger is. We wisten wel van elkaar dat we er binnenkort voor zouden willen gaan, dus toen grapten we al.. ‘misschien schelen onze kindjes straks maar een paar maandjes’, zou super leuk zijn. Maar ergens denk ik bij alle aankondigingen idd al maanden.... oeeeeh mag ik nou ook al bijna? En dan ben ik nog niet eens begonnen.. maar ik ben dus letterlijk de dagen aan het aftellen.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  17. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Wat een dubbele dagen hier he voor ons, ook hier een zwangerschaps aankondiging, blijft allemaal zo dubbel maar heb vertrouwen in ons!

Ik vroeg me wel af aangezien jullie het over koffiezetapparaten hebben, drinken jullie wel koffie? Ik ben nu net afgekickt, en overgestapt op (lekkere, heb onderzoek gedaan haha) decaf,... smaakt lekker maar geen (nadelig) effect.

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.058
    18.854
    113
    Vrouw
    Ik drink geen koffie, maar sinds kort lust ik latte macciato haha. Misschien moet ik ook leren gewone te drinken.
    We hebben thuis wel een bonen maler koffie apparaat. Als ik m'n man moet geloven is dat vele malen beter dan Senseo.

19. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Mag ik vragen welke decaf dat is?

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Snap ik helemaal! Voor jou hetzelfde gewenst!

Louise11110 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina