♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zeker weten van wel. Ik houd vreselijk van koffie en kan genieten van de zoektocht naar de perfecte boon. Als mijn man beneden is en ik wil niet opstaan, dan moet hij gewoon alle deuren open laten en koffie gaan zetten. Kom ik vanzelf wel ;)
    Tijdens de zwangerschap dronk ik max 2 koppen per dag. Wilde ik meer koffie dan was dat cafeïne vrij. Cola etc drink ik echt sporadisch.

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier dus verse bonen maar toen ik zwanger was van O hadden we nog een Nespresso apparaat en die heeft oprecht heerlijke decaf cups!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nieuwe lijst hieronder

Had de verkeerde gekopieerd

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥

Gestart
    ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD 9 januari
    ————————————————————————————————————
    ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 2 december
    Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 5 - NOD 14 januari

Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 2 - NOD 1 januari
    ———————————————————————————————————
    Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 7 - NOD verwacht in de week van 21-1
    ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - Ronde 3 - NOD 16 januari
    ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 2 - NOD 30 december
    Sjaantje91 - 27 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 22 januari

Wacht op startmaand
    Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - november/december 2018
    Aanoniemous - 26 - 2e kindje - november 2018
    LaQueen - 27 - 2e kindje - december 2018
    ——————————————————————
    ——————————————
    Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018
    Jolien1986- 32 - 2e kindje -.?

ZWANGER!
    Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ?

Wijzigingen?

• Ga niet zelf aan de slag.
    • Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door. :thumup:

5. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Tijdens mijn eerste zwangerschap gebruikte ik minder koffie. Een volgende ga ik dat niet doen. Onze dochter pas geboren kreeg dikke caffeine shots omdat ze vergat te ademen. En ik beetje spastisch doen met koffie tax van 2 per dag :roflmao: nou doei! Gooi echt wel rem op, maar ga niet meer moeilijk doen met decaf

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik deed dat enkel voor mn hartkloppingen trouwens. Meer dan twee koffie kreeg ik echt last van hartkloppingen.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb zon ongelofelijke ‘zin’ in het nieuwe jaar.
    Nieuw huis, nieuwe behandelingen (nieuwe hoop!)

LaQueen, Sjaantje91 en Vlindertje0102 vinden dit leuk.
  8. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ja die hartkloppingen heb ik tijdens mijn stage gehad. Sloeg er daar rustig 9 achterover :eek: vet eng dat gevoel.

Nu schommelt het koffie gebruik tussen de 2-5 per dag. Na hele middag in het zwembad te hebben gewerkt en dan nog ruim 1,5 uur in de auto moet ik echt koffie!

9. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Ja scheelt hoor hier geen vaste baan dus dan misschien ook wat meer 'tijd' om af te kicken hehe, maargoed heb toch best veel gelezen dat het ook je vruchtbaarheid kan verminderen dus vandaar dat het toch liever niet doe, en zo met die decaf mis ik het dus bar weinig. Netzoals de speciaalbiertjes, ben nog niet eens zwanger en ik hou al ineens van thee haha terwijl ik dat echt nooit luste!

@Spectre misschien nog even niet gaan leren drinken nu dan?:p

Estrella cafeïne vrij (biologisch) van simon levelt
    Had het eerst geprobeerd en daarna een kortings bon ergens vandaag getoverd op het internet dan scheelt het best veel... want ze zijn niet goedkoop.

Kaatje92 en Spectre vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    In het weekend drink ik denk ik 3 koffie per dag. Doordeweeks tik ik rustig de 5 aan. Verdeeld over de dag, dat wel.

11. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ik drink geen koffie :)

Ik heb ook zo’n zin in 2019!! Weer een nieuw jaar met nieuwe kansen. Ik ga als het goed is mijn opleiding in maart afsluiten en hopelijk een nieuwe zwangerschap!

Kaatje92, Spectre, LaQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Koffie
    Ik dronk voor mijn zwangerschap nooit koffie. Nu heb ik het soms op het werk echt wel heel hard nodig om wakker te worden. Het leven met een peuter en een drukke baan is vermoeiend soms, hahaha. Ik hou iet van koffie zonder iets. Altijd een zoete en melk, maar uit het DE apparaat op het werk heb ik liever de cappuccino met een zoetje. De rest is niet te hachelen. :roflmao: En op een dag van 8 tot 5 drink ik daar dus gerust 4 tot 6 van..:oops: Als we uiteten gaan dan lust ik ook graag een latte macchiato en/of cappuccino. Thuis drink ik alleen op de woensdag (vrije dag) en in het weekend vaak een Nescafé zakje latte macchiato. Ik ga nu nog niet minderen, als we een aantal maanden verder zijn kan dat altijd nog. Als ik straks zwanger ben zal ik het proberen te beperken tot 1/2 per dag.:)

2019
    Ook ik heb echt mega veel zin in het nieuwe jaar! Met als aftrap de start van onze kinderwens 2.0 waarmee we dus vanaf januari gaan beginnen. Over 4 weken zit ik op/rond de eisprongdag.:D Ergens in januari wordt de fundering en de casco van ons huis geplaatst. Ergens in juni/juli de oplevering van ons huis. In de zomervakantie eindelijk weg bij dit stomme appartement en genieten van ons eigen mooie stulpje. En dan hopelijk ergens in oktober/november/ december nog een 2e wonder. Maar dat laatste is vooral een wens, de rest gaat echt gebeuren.:D zo ff douchen en dan gaan we naar een vloerenboer. Ik weet wat ik wil en heb in principe al gekozen, maar we willen het toch nog even benchmarken en meerder offertes opvragen. De komende paar weken is toch wel echt de tijd waarin we het moeten vaststellen.:) Keuken en badkamer hebben we vorig jaar rond maart al vastgelegd, maar gaan we straks ook ff weer een laatste afspraak voor maken. Zo kan het in maart allemaal besteld worden voor juni/juli. Wie weet zijn er wat kleine details qua wens veranderd.:)

Sjaantje91 en Spectre vinden dit leuk.
  13. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    heerlijk hoor @LaQueen dat het nu eindelijk echt dichtbij komt!! Januari waar blijf je!!? :D

LaQueen vindt dit leuk.
  14. Nugget

Nugget Actief lid

22 aug 2017
    286
    545
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal!
    Af en toe kom ik nog eens spieken hoor maar eerlijk is eerlijk het meeste klets ik mee in het uitgerekend clubje. Maar als jullie het leuk blijven vinden kom ik af en toe een update plaatsen!
    Inmiddels zijn we al 11 weken en 2 dagen. Net voor de feestdagen de termijn echo gehad en een prachtig mooi actief klein frummeltje gezien. 2 januari mogen we weer voor een vitaliteitsecho en dan de nipt laten prikken. Het geslacht willen we niet weten.

Met kerst hebben we het de familie vrienden en collega's verteld en op één "was het gepland?" na alleen maar leuke reacties gekregen!

Voor nu eens ik jullie allemaal een mooie jaarwisseling en dat 2019 ook jullie jaar mag worden! ♡♡♡

LaQueen, Spectre, Kaatje92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @koffie nee haha bah, ik drink eigenlijk sowieso al niet zo goed maar koffie.. dat vind ik echt te ranzig. Oké met heeel veel melk en suiker krijg ik het weg. Ik heb in de buurt 1 tentje waar de koffie verkeerd wel echt lekker is maar als ik eerlijk ben smaakt dat ook helemaal niet naar koffie en zijn de chocolaatjes die je daarbij krijgt zo lekker dat ik toch overstag ga. Ik kom er alleen niet zo vaak dus eigenlijk drink ik geen koffie en ben ik ook niet van plan dat wel te gaan doen.

Wat ik sinds de miskraam niet kan laten: wijn, zalm, filet americain, carpaccio, sushi en nog meer wijn.. echt belachelijk maar ik zit nu nog in de fase van ‘wat kan het toch schelen, ik ben toch niet zwanger dus ik ga helemaal los’. Bijna iedere dag wel iets. Erg hè?! Vooral maar aan iedereen laten merken dat ik niet zwanger ben (heb niemand verteld van de miskraam of überhaupt de zwangerschap) @Nina Sanders ik heb je tips wel erg serieus genomen en geniet er met volle teugen van haha

@2019 zodra ik ‘schoon’ ben verklaard gaan we meteen weer beginnen gelukkig. Mijn vriend wilde eigenlijk niet meteen, zijn argument was dat we nu zoveel ellende en stress achter de rug hebben en dat hij eers weer even tot rust wilde komen. Maar ik kan eigenlijk echt niet tot rust komen als ik moet gaan zitten wachten. Ik snap ook wel dat het echt kut was maar een paar maanden wachten neemt dat allemaal niet weg. En daarbij komt ook nog dat het waarschijnlijk ook wel een tijdje duurt voordat het überhaupt weer is gelukt. Ik hoop echt dat we volgend jaar een compleet zwangere lijst hebben en zelfs al een aantal kindjes! We gaan gewoon door toch totdat we allemaal zwanger zijn? En bevallen natuurlijk!

Sjaantje91, Nina Sanders, Berenmama en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Nugget wat fijn, gefeliciteerd!! Waren we echt bijna (op 1 dagje na) precies even ver. Geniet van je zwangerschap!

17. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    @Jo913 ik geef je groot gelijk hoor! Neem het ervan! Het maakt het verdriet niet minder, maar het kan troost bieden. Fijn dat jullie weer aan de slag gaan zodra je schoon bent, probeer het wel eerst een plekje te geven hè! Hier ben ik ongesteld geworden vannacht. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Op naar 2019!

Nina Sanders en LaQueen vinden dit leuk.
  18. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Deze weken toch een heel klein beetje spannend. Ben in de eerste week mijn pil vergeten (door de feestdagen gewoon compleet vergeten; overkomt me anders nooit :eek:).
    Met mijn over gehad, maar we hebben de gok toch gewaagd. Kleine kans dat deze ene vergeten pil tot een zwangerschap leidt, maar toch ;)

Sjaantje91, Nina Sanders, Berenmama en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Zeker gaan we gewoon door tot iedereen zwanger is! En vervolgens tot ietdereen bevallen is!

Al weet ik wel dat het in theorie logisch is, maar in de praktijk krijg je op den duur ook je clubjes die op dat moment in hetzelfde schuitje zitten. Dan kom je hier denk ik vooral af en toe buurten en doe je af en toe even een reactie. Maar voor we op dat punt zijn belandt, zijn we vast al wel een dik jaar verder.

Op naar een lijst vol zwangeren!

20. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    :thumup:

Deel Deze Pagina