Niet aan mij vragen Maar dan is het toch prima? Hij leeft ook 24-36u. Zit je toch precies goed?! Hoeven die zwemmers ook niet zo ver volgens mij is dat juist de truc bij iui
Okay... zelfs zonder de kans op een zwangerschap duurt mijn menstruatiedag echt mega lang, nu we bijna mogen beginnen.. Is het al bijna de 10e?! Ik heb er zooooooveel zin in! Eindelijk, na bijna 20!! maanden kriebels te hebben voor een 2e! Ik, topicstarter, verwachtte heel naïef in mei nog dat we wel in oktober konden starten.. inmiddels bijna de laatste van ons groepje die gaat beginnen. Ik voldoe niet eens meer aan de titel ‘starten vanaf najaar 2018’, maar boeiend. ————————————————————————————————————————————————— @Allerliefste1 dus misschien toch eerder baby 3.0 ❤️ @jolien 1986 Ik hoop heel hard op menstruatiekrampen en een menstruatie! Dan kunnen jullie ook lekker starten. @Poolvos Haha, als je het op de dag van positieve ovu hebt gedaan, dan springt hij toch 12 tot 36 uur later? Dus..... 1x is genoeg. Prima timing, haha. @Nina Sanders Ik heb er geen verstand van, maar ze zullen hoop ik wel weten wat ze doen, toch? Heb je dan ook kans op een tweeling enzo met IUI? Of niet meer dan via de natuurlijke weg? Super spannend, heel veel succes vandaag! Hopen op een plakkerd van een baby. ❤️
In je hoofd was je al lang gestart.. Ik wel igg. Nu nog wachten tot lichaam mee werkt hahahahha Kan opeens zo super snel gaan.
hihi mega excited post!! Ik voel met je mee, stelletje ongeduldige die we zijn Maar na zo lang wachten mag het ook wel eens gaan beginnen he!
Als het niet raak is, beginnen we trouwens denk ik in april. December is voor ons al een erg drukke maand met verjaardagen en mijn man wil echt niet uitgerekend zijn in december. Eigenlijk hoor ik dus niet meer in deze groep. Ik zou graag met jullie mee willen blijven schrijven, vinden jullie dat ok?
@Nina Sanders spannend zeg, Zal voor je duimen Deze maand dus geen ovu testen gebruikt en opzich vind ik het wel relax. Alleen shit dat ik niet weet hoeveel dpo ik nu zit.. wo is in ieder geval m'n nod......
@Allerliefste1 van mij ook! We hebben een fijn groepje zo, die allemaal al een hele tijd er mee bezig zijn wat ons toch al een stukje verbindt!
Wat is er veel gekletst vandaag! @Nina Sanders spannend! Ik heb er geen verstand van, maar ze zullen weten waar ze mee bezig zijn. @Poolvos gelukkig je knaller gevonden, nu (on)geduldig wachten @LaQueen ik word helemaal blij van je post! Ik ga deze maand geen ovulatietesten gebruiken, voor mezelf ook een stuk minder spanning (denk ik) Ik weet niet wat cyclus deze maand doet, vorige was 32 dagen dus dan is mijn nod 29e en anders de 25e. Dus 29e kan ik dan sowieso testen, neem ik aan. We gaan het gewoon proberen hahaha.
Wat een stilte dames!! Is dat omdat iedereen voor eisprong of op t wachtbankje zit? Wij net weer thuis en heeeerlijk in mn eigen bedje. Vanaf nu ben ik er ook weer wat meer!
Ja wachtbankje.. geen idee hoeveel dpo. Heb het wel vreselijk koud. Is Dat een symptoom ?hahha nee ik vertrouw niet meer op vanalles wat ik voel. We zullen zien van de week, ongesteld of niet (hopelijk het laatste)