Haha Thanks. Dit weekend ook gehoord dat mijn beste vriendin zwanger is (nu net 4 wk). Oef.. super leuk natuurlijk maar dan word je wel weer even met de neus op de feiten gedrukt haha! Hopelijk hier allemaal snel positieve testen! Zou toch wat zijn!
Ik zou toch wel eerder bevallen denk ik. 40 wk kan mijn lichaam echt niet aan. Bij 38 wk ontploft mn lichaam zowat. Zoontje kwam met 38.2. Dat was echt meer dan zat
Heeerlijk om weer thuis te zijn! Mega drukke dag gehad. Gepoetst (ook als je weg bent wordt het stoffig. Beh); boodschappen; lunch&dinner voor deze week voorbereid - zo lekker om de komende dagen dan helemaal nergens meer mee bezig te hoeven zijn. Verder vandaag een nieuw bed gekocht - over ong 6 weekjes wordt ie geleverd! Yay! @Nina Sanders buikpijn al wat minder nu? Ik duim alvast heeeeel hard!!! Ga je echt zo lang wachten met testen?? Dat is gewoon een dikke 14dpo toch? Zooo spannend allemaal weer. Ik zit nu 5 dpo. Zeker nog een week wachten dus. Naja; over 6 dagen zou mijn NOD zijn. We zullen zien. Zoals altijd denk ik steeds dat ik bij maar één keer seks geen kans maak. Hahaha ZO dom! Ik weet heus hoe t allemaal werkt; maar voor mijn gevoel is t alweer verkeken. Lekker idioot @Kaatje92 waar zit je nu ook alweer in je cyclus? Gevoelige borsten is vást hormonaal; de vraag is alleen waarom?!! Ik hoop zo dat je snel weer zwanger mag zijn!! @Vlindertje0102 NU is t wel bijna dinsdag!!
+1 malloot hier Ik stel m’n zwangerschapsapp nog nét niet in op “zwanger” elke maand. Maar ik bereken m wel
Cd9 dus we moeten nog even wachten haha. Ik ga geen ovulatietesten gebruiken dit keer, dus ook geen idee hoelang mijn cyclus gaat zijn. We maken het gewoon regelmatig gezellig en hopelijk is dat genoeg. Ik hoop dat uiteraard ook voor jullie!!
Hoe is het dames? stil hier... Vandaag weer helemaal terug in het ritme, zoontje weer naar de opvang moeten brengen (hij was 2 weken niet geweest vanwege de feestdagen en m'n man die vakantie had). Hij heeft weer volop genoten, áltijd fijn om te horen Ik zit nu 2 dagen voor nod. Ik wacht het allemaal maar af, beetje zonde of nja misschien ook beter, Maar ik ga er van uit dat het niet gelukt is. Merk ook verder niets dan de normale pms symptomen. Ook nog een zwangerschaps aankondiging gehad vandaag, ben wel echt blij voor de persoon hoor, maar versterkt wel het gevoel weer dat ik ook zo graag wil
Nog maar 2 dagen, jij kan dit! Maar ehhh... kan toch gewoon raak zijn?! Hier verder geen nieuws, ik hoop ook woensdag of donderdag ongesteld te worden en dan is ronde 1 officieel AAN. Wel mijn ei net in een poepweek qua drukte enzo, dus ik ga ervan uit dat we niet de meest goede timing hebben. Heb al uitgerekend wanneer dan ei van ronde 2 ongeveer is en san heb ik net vakantie, dus dat komt mij nu al beter uit. Ik ga ervoor hoor, in de 1e ronde..pas achteraf klagen als de timing daadwerkelijk prut is.
Hier ook weer de eerste werkdag achter de rug na de kerstvakantie en zoon naar de opvang. En - eindelijk af van mijn ongi. Wel zeven dagen lang bloed gehad de laatste twee, drie dagen vooral veel roze nog. Pfff, had er nu ook echt genoeg van. Vandaag schoon. Nu wachten op een eitje, hopelijk niet pas weer over 40 dagen of zo Anders wordt het alweer krap om in 2019 überhaupt nog een kindje te krijgen en ondertussen wordt het leeftijdsverschil alleen maar groter. Waren we maar eerder begonnen denk ik nu soms...
Hier ook! Vind ik ook wel lastig. Anders gezegd, ik wilde er eigenlijk ongeveer 2,5 jaar tussen hebben, maar dat is ze volgende maand al.. Hoop houden hè! Wie weet valt het deze cyclus mee.
Hier heb ik vanochtend in een wat labiele bui op het werk (ik heb en kantoor voor mezelf maar mijn deur stond nog open) maar gewoon opgebiecht dat ik in het medische traject zit en dat het me behoorlijk dwars zit dat ik bij een eventuele contractverlenging moet aankondigen dat ik misschien zwanger ben of word. Trok het echt even niet meer. Ik wil geen gekke gezichten en heb ook geen zin in politieke spelletjes. Heb het niet helemaal aan de juiste persoon opgebiecht (kon niet anders, niet mijn directe leidinggevende maar wel een eindbeslisser (ik wil niet te veel in detail treden)) maar het lucht wel op. Ik ben gerustgesteld: een mogelijke zwangerschap zal de beslissing om te mogen blijven niet in de weg staan maar hangt gewoon af van mijn presteren. Weer weet ik nu: eerlijk zijn is het beste. Met zoontje moest ik ook in proeftijd vertellen dat ik zwanger was (nu ná proeftijd dat ik bezig ben met het traject) en ik werd echt gek van onzekerheid.