Omdat ik naast opgezwollen buik ook wat last van gespannen borsten krijg, heb ik vanavond getest, maar natuurlijk negatief Ook geen idee wanneer er een ovulatie geweest zou zijn als deze er toch gekomen is. Had gisterenavond ook een stekende pijn onder in mijn buik en vanavond wat roze verlies. Dan maak ik me weer gek met het idee dat dit een innesteling kan zijn geweest Ik denk dat ik zaterdag nog maar een keer ga testen. Dat zou dan 4 dagen na de eventuele innestelingspijn zijn. Als het een innesteling was dan zou hij dan toch wel positief moeten zijn?
Nog steeds geen ovu piek te vinden... doe ik het wel goed? Ik drink 2 uur van te voren niet, moet ik dan eerst nog x extra plassen ofzo? en dan pas twee uur niet drinken en daar dan mee testen? ben bang dat ik dan geen vocht meer heb voor de stick haha. Ben ondertussen heel mijn huis aan het leeg gooien alle rommel er uit , het is nog geen eens voorjaar!? Heerlijk, ik kon het echt nooit ofzo, nu ineens wel. Pre zwangerschap kriebels ofzo???
Ik ben vandaag 3dpo en voel niks nada noppes en ik kan me momenteel ook niet voorstellen dat ik überhaupt zwanger kan worden. Geen idee waar deze ‘het-is-niet-mogelijk’-houding vandaan komt. Maar ik ben m wel beu. Potverdikke. Een last is van me af gevallen maandag. Ik heb het gevoel of het nu echt ‘mag’. Waarom deze houding?
Ah dikke knuffel voor jou! Fijn dat je iig een last minder hebt! Hopelijk ga je snel merken dat je daardoor beter voelt en ook meer vertrouwen in de toekomst hebben!
Haha ik heb ook zo'n opruim bui. Schotten op zolder aanpassen. Loop oude kinder kleding in vacuüm zakken te stoppen. Hahaha. Anderzijds loop ik wel lekker vakanties te plannen zodat ik lekker veel heb om naar uit te kijken. (lang leve een doorlopende reis/annulering verzekering mocht het eens raak zijn)
Yes heerlijk!! Jullie gaan binnenkort naar Thailand toch?? Wanneer ook al weer? Ben zelf eigenlijk ook nog wel beetje aan het vakantie plannen gegaan, we gaan volgende week een klein weekje naar Marrakesh
8 Feb gaan we naar Thailand 2 weekjes. Zal wel mooie view delen tzt Leuk marrakech! Wij zijn er op huwelijksreis (juni) geweest. Ourika vallei was toen erg leuke excursie. Heerlijk vers geperst sinaasappelsap overal.
Ohhh heerlijk op reis! Hier nog niks op de planning. Nu 8 of 9 dpo en nergens last van; behalve de standaard PMS symtomen. Dus hier ’tzelfde als jij @Nina Sanders - helemaal niet t idee dat het gelukt kan zijn. Maarja t is nog vroeg! Nog maar weer even afwachten!
Oh als ik al die reisplannen hoor/lees... Voor ons zit het er niet in dit jaar helaas maarja krijgen we wel een huis voor in de plaats. @Nina Sanders het is ook allemaal zo een gedoe en je mag je best zo eens voelen. Moed blijven houden en ik blijf voor je duimen
@Nina Sanders de moed niet opgeven hoor! Dikke knuffel meid. Komt echt goed. Al herken ik je gevoel wel een beetje. Afgelopen ronde dacht ik ook al 'Nee het is niks '. Hmm hopelijk vanaf nu weer met meer hoop ertegenaan. Maar ligt het nu aan mij omdat ik zwanger probeer te worden of is er gewoon een baby boom van aankondigingen op fb? vandaag weer eentje haha. Wanneer zijn wij aan de beurt Kan me niet snel genoeg gaan pff, erg hè. Wij dit jaar ook geen vakantie gepland. We willen wel nog een midweekje centerparcs gaan en in maart gaan we nog naar de Efteling. Iemand tips welke parken van center parcs leuk zijn ?
Ligt niet aan jou. Iedereen is zwanger behalve ons, merk ik ook hahaha. Centerparks vennenbos en meerdal hoor ik goede dingen over! En eens hoor @Nina Sanders de moed niet opgeven!
Nou volgensmij valt het gewoon extra op als je er veel mee bezig bent. Hier is het eigenlijk wel rustig qua babyboom, na kerst... gelukkig maarja mijn vrienden zijn er eigenlijk nog niet mee bezig... dat scheelt En hoop houden dames!!
Hier geen aankondigingen maar steeds reclame voor zwangerschapskleding; kinderwagens. En vandaag spam over borstpompen. Uhhh. Oké?! Ik mag hopen dat ik zwanger blijk over een paar dagen!
Ik dacht 2 weken geleden echt mijn ei gevoeld te hebben en dacht dus vandaag ongesteld te worden. Maar heb nog niets. Wel krampjes.. gisteren ook al.. vorige cyclus was 32 dagen, dan ga ik ervan uit dat ik dan tussen nu en zondag bloed zie. Stom zeg. Voor de rest heb ik vooral een beetje jullie berichten geliked.. beetje druk dagje gehad, maar dan weten jullie dat ik het wel gewoon gelezen heb! Even kijken wat ik nog weet. @Nina Sanders jammer dat jij je zo voelt, niet opgeven hè! Het kan ook juist zijn dat dot daarom de juiste ronde voor jullie is! @aankondigingen... yup, ik zie ze met bosjes op FB verschijnen. Maar volgens mij komt dat vooral omdat we nu in zo’n leeftijdsgroep vallen waarin dat vrij normaal is, hahaha. @vakantie.... net als @Vlindertje0102 gaan wij idd ook niet door het huis. Maarrrr.... dan hebben we wel ons mooie plekke ervoor terug. Maar wij gaan ook gewoon letterlijk in de zomervakantie verhuizen, aangezien we juni/juli sleutel krijgen. Wel gaan we nog een weekje met mijn ouders naar Denemarken. (Op hun kosten, omdat ze ons wel een vakantie gunnen, die lieverds) We vertrekken op Koningsdag. @Sjaantje91 Geeeeen idee hoe die dingen werken, ik zou het alleen maar stressvol vinden om gelijk al vanaf de eerste ronde ermee te starten. @Poolvos ik hoop ook voor jou met je mee!!
#centerparcs wij zijn in Meerdal geweest vorig jaar. huisje oude bende, verder wel leuk. Vind persoonlijk wel irritant dat je overal voor moet betalen, (trampoline, van die autootjes enz) Recent zijn we in landal vennebos geweest. Was super. Vernieuwde huisjes. Helaas vol ook escape room op het park had ik wel leuk gevonden. #babyboom hier bij mij is echt zo. Maarja allemaal vrouwen tussen de 28-40 dus ja.. . Hoor ook veel over miskramen trouwens