Zou toch fijn zijn als het deze ronde raak is voor je, ik duim in ieder geval weer Ik ga morgen beginnen met temperaturen. Nou ben benieuwd, tot nu toe gedacht 'dat is echt niks voor mij'. Maar ga het gewoon proberen. Als m'n cyclus zo blijft (lf 8 dagen) wil ik na ronde 8 toch ermee naar de huisarts stappen.. mocht ik dan nog niet zwanger zijn.. En dan wil ik de stap 'temperaturen' voor zijn haha.
Meestal moet je dat dan al wel ern aantal cycli doen. Maar over je korte LF snap ik helemaal. Je hebt best kans dat je huisarts utro voorschrijft. Sommigen doen daar helemaal niet moeilijk over en het wordt ook voorgeschreven ter ondersteuning van je menstruatie cyclus.
Oh en ik durf nergens meer op te hopen. Ergens heb ik het gevoel dat het gewoon niet meer kan. Zelfbescherming denk ik
Typisch!!! Maar ‘t zegt gelukkig dan weer weinig. We gaan gewoon voor een positieve test nu hoor! Hoe gaat ‘t met jullie huis?
Ik heb opeens een cyclus van 26 dagen.. zojuist bruin en rood bloed gespot in combi met de welbekende buikpijn! En dat na 2 langere cyclussen.... Ik weet nog dat ik 2 weken geleden al dacht dat mijn ei al sprong, maar verwachtte het niet na een cyclus van 32 en 31 dagen. Had ik toch gelijk haha. Verkeerde dagen ons best gedaan deze cyclus, op naar ronde 2! Maar ehhh.... wat moet ik nu als nieuwe NOD doen?
Pfff. Dromen! Verschrikkelijk! Tenzij ‘t een teken is en nu uitkomt Wat raar opeens!! Maar op zich wel relaxt als je kortere cyclussen krijgt minder lang wachten op ei! Wel jammer van deze ronde natuurlijk
Succes met temperaturen. Vaak willen ze dat je dat 3 maanden doet om goed inzicht te hebben in je cyclus. Ik vind fertility friend heel fijn om het bij te houden. Elke dag staat mn wekker. In het weekend temperatuur ik en dan slaap ik verder.
Ja precies, dat vind ij ook wel relaxt! Het volgende eitje komt in mijn vakantie week, dus ik heb er alle vertrouwen in!
Ja Ik ga het proberen vol te houden. Of dat lukt weet ik nog niet, ik hoop gewoon dat het toch binnen 3 maanden raak zal zijn haha. Maar qua inzicht in m'n cyclus zou het wel beter zijn aangezien ik afgelopen ronde ook weer m'n piek heb gemist met ovulatietesten.. Heb een korte piek en ovulatietesten op m'n werk doen No thanks we gaan het zien..
Wat een verhalen weer! Ik reageer misschien iets minder vaak, maar lees wel alles mee hoor! En leef ook met jullie mee. Ik hoop zo voor jullie allemaal dat jullie snel een positieve test in handen hebben! Merk dat ik mezelf de komende maanden een beetje wil beschermen tegen alles wat met zwanger zijn te maken heeft. Vind het toch best lastig dat mijn man nog even willen wachten. Wel grappig mijn zoontje zei laatst ook uit het niets tegen mijn man dat hij zo graag nog een broertje of zusje wilde Verder deze week de zomervakantie geboekt. Super veel zin in! Lekker 2 weekjes naar Frankrijk
Nee zn kamer niet maar wel beneden. Dat kind werd hyper. Zo ongelofelijk schattig! Och wat ben jk dan toch trots op m haha!
Mooi is dat he! Sarah kreeg toen ze 2 werd een nieuw bed. Gemaakt door mijn vader, moeder en ik. Ze werd helemaal wild. (ik heb het gefilmd en bewaar leuke korte filmpjes op een Usb stick voor haar voor later)
Lekker!! Dat gaat een goede ronde worden!! Aahhh . Hopelijk snel een ei!! Jij ook al!?! Ik had m ook opeens op dag 18 de laatste rondes voor ik zwanger werd. Irritant! Zoooo lief is dat! En leuk dat hij dan straks zn kamertje ook nog gaat zien. Heb je dat nog tegoed Dit is ook fantastisch!! En wat lijkt ze al groot op die foto!! Was ze echt pas net twee??