♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 6 - NOD 5 maart ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - Ronde 3 - NOD 6 maart ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD nnb ———————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 9 (IUI 3) NOD nnb (medio maart) ———————————————————————————————————— ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 3 - NOD 25 februari ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 27 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 22 januari ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 27 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 7 maart ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje - Ronde 1 - 17 maart 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 27 - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 februari Wacht op startmaand ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - november/december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ZWANGER! ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ? ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - Ronde 4 - Uitgerekend 29-10 ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 5 - Uitgerekend 24-9 Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door.
@Sjaantje91 dank je! @Vlindertje0102 zegt dat iets over de kwaliteit als ze er maar één hebben hoeven ontdooien?
Ben even wat afwezig sorry dames. Mijn NOD kan naar begin maart zet maar 4 ofzo ik heb geen idee. Afgaande van slijm denk ik 28ste feb. maar goed mijn vorige cyclus was zo lang dat ik niet durf te hopen dat deze weer 'normaal' doet. Fijn dat het huis voorspoedig gaat Nina, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
N Nee helaas niet. Is op zich wel een sterk embryo maar als mijn lichaam het niet snapt dan zal deze ook mislukken
@dreames wauw gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!! @Spectre die zit eraan te komen hoor, have fun! Ik heb nog steeds een trekkerig gevoel in mijn onderbuik (herken ik nergens van, niet van een aankomende menstruatie maar ook niet van een zwangerschap) en jeukende borsten soms. O en puisten, zo’n dikke onderhuidse rooie bult. Aankomend weekend mag ik van mezelf testen, ben nu 11 dpo.. begin het weer steeds spannender te worden!
Vndg begonnen met de Menopur weer. Mag dit dan eindelijk een x onze ronde zijn? 9x is scheepsrecht. Toch?
@Spectre Ziet hoopvol uit voor je ei! @Jo913 spannend! Nog even geduld voor het testen. @Nina Sanders ik hoop zo voor je dat dit jullie ronde is.