Nee niks verkeerds gegeten. Maar denk niet dat het van een innesteling is. M'n zoontje heeft het vorige week ook gehad. Denk toch echt een virus. Hopelijk snel aan de betere hand want voel me zo slap als een vaatdoek brr
Bedoelen ze niet juist dat je door innesteling heel erg vatbaar bent voor alles? Nou alsnog beterschap hoop dat het niet te lang blijft hangen voor je!
Hahah zou kunnen maar ga ik maar niet vanuit. Wel vreemd want het is vannacht begonnen en nu dit moment heb ik nog weinig klachten eigenlijk. Is het virus al snel m'n lichaam uit (niet gek ook gekeken naar hoe vaak ik naar de wc heb moeten rennen). Nouja morgen nog maar dagje uitzieken
Ja het kan heel kort duren hoor. Stiekem hoop ik dat het komt doordat je even een lage weerstand hebt vanwege een innesteling.
Hoi hoi wij zijn weer terug van een prachtige reis. Wat heeft onze dochter haar ogen uitgekeken! Nu last van jetlag maar ach heb mij voor dinsdag uitgeroosterd. Ik ben benieuwd of mijn cyclus dit keer korter is omdat mijn slijm 14-17 Feb al rekbaar was.
Hier 1 ei van 25mm en 1 van 15mm. Ik vroeg of dat niet té groot was maar ze zei nee. Vanavond Ovitrelle en donderdag 9.30 de iui!
♥ Zwanger worden najaar 2018 ♥ Gestart ♥ Spectre - 27 - 2e kindje - Ronde 6 - NOD 5 maart ———————————————————————————————————— ♥ Vlindertje0102- 33 - 2e kindje - Ronde 3 - NOD 6 maart ———————————————————————————————————— ♥ Berenmama - 31 - 2e kindje - Ronde 4 - NOD nnb ———————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 28 - 2e kindje - Ronde 9 (IUI 3) NOD 15 maart ———————————————————————————————————— ♥ Kaatje92- 26 - 1e kindje - Ronde 3 - NOD 25 februari ———————————————————————————————————— ♥ Sjaantje91 - 27 - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 22 januari ———————————————————————————————————— ♥ LaQueen - 27 - 2e kindje - Ronde 1 - NOD 7 maart ———————————————————————————————————— ♥ Jolien1986- 32 - 2e kindje - Ronde 1 - 17 maart 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Jo913 - 27 - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 februari Wacht op startmaand ♥ Allerliefste1 - 34 - 3e kindje - november/december 2018 ———————————————————————————————————— ♥ Dreamer93 - 25 - 1e kindje - december 2018 ZWANGER! ♥ Nugget - 27 - 2e kindje - Ronde 3 - Uitgerekend ? ———————————————————————————————————— ♥ Dreames- 33 - 3e kindje - Ronde 4 - Uitgerekend 29-10 ———————————————————————————————————— ♥ Poolvos - 30 - 2e kindje - Ronde 5 - Uitgerekend 24-9 Wijzigingen? Ga niet zelf aan de slag. Tag Nina Sanders (@ Nina Sanders zonder spatie) en geef je wijziging concreet door. Denken jullie ook nog allemaal even aan de lijst?
@jolien 1986 Fijn dat jullie genoten hebben van de reis! @Nina Sanders Succes met de iui donderdag. Hoop echt dat dit jullie ronde wordt!