Ik moet iets bekennen.... net moest ik even in het centrum zijn. Ik las hier op het forum dat op=op predictors 2v5 heeft.... helaas bij ons alleen de early. En die heb ik dus voor €12?!?!?! gekocht... en die ga ik denk ik morgenochtend toch maar gebruiken met 11 dpo.
ok ik weet echt niet hoe ik een foto moet plaatsen hier... Maar ik heb een mega positieve test in mijn handen
Whaaaaaaaa suuuuuper tof! Gefeliciteerd! Hoeveel dpo? En foto uploaden staat gewoon naast plaats bericht. ‘Upload bestand’. Wij willen meekijken!!
Ohh ben ff in ikea, nachtlampje voor dochter scoren.. En dan zie je al dat leuke babyprul en leuke kinderkamers. Krijg helemaal zin om haar kinderkamer te updaten en een babykamer te maken Oh ik kan ook test besparen de rode vloed is doorgebroken #buikpijn
Hier gaat ‘t eindelijk wat beter. Ik wil niet teveel klagen want zo dankbaar dat ik zwanger ben. Maar pfffff!!! Wat een dramamaand heb ik achter de rug. Vandaag wel voor t eerst het hartje kunnen vinden met de doppler thuis. Zo’n opluchting! Hier in Zweden doen ze (tenzij mmm ofzo) pas echo bij 12 weken. Gelukkig bijna nu. Dan ook nekplooimeting en als alles goed is, ga ik het echt geloven.
Gefeliciteerd @Jo913 en @Sjaantje91! Volgens mij moeten we de lijst weer actualiseren, na al het roze hier Hier nog steeds geen nieuws, heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Heb wel de laatste dagen ongi krampjes en vandaag jeukende borsten. Hopelijk gebeurt er iets binnenkort, maakt mij inmiddels ook niet meer uit of het dan de ongi is, als maar IETS gebeurt. Laatste keer ongesteld werd ik op 31 dec. Zit nu alweer op cd62
Woooowwwww gefeliciteerd! Roep maar voor de lijst hoor! Hier heb ik vandaag een hele luie dag. Vanochtend even met O naar de speeltuin geweest en nu ben ik aan het bankhangen met Netflix
Hier ook een relax dag, heerlijk! Vanmorgen boodschappen gedaan en ff ergens op terrasje wat gedronken en gegeten. Nu lekker op de bank tv kijken en zo L uit bed halen Morgen zal ook niet veel productiever zijn denk ik haha.
Ga morgen even de Clearblue er tegen aan gooien en dan mag de lijst wel aangepast haha. Ik heb geeeeeeen idee wat mijn cyclus zou zijn. Maar had een predictor early gebruikt die na 5 seconden al een streep gaf! Uitgaande van wat ik dacht mijn eisprong (slijm) ben ik nu 16 dpo? Ik ben nu iig 4 weken en 3 dagen zwanger