Vandaag is de derde dag dat ze aan de vloer hebben gewerkt. Na een egaline en een primer is nu vandaag dan eindelijk de kleur gegoten. ZO MOOI! Het is nog kletsnat nu dus hij droogt nog mat en lichter op, maar wauw.. er moet nog wel een topcoat overheen. Nu schiet het echt op. Deze week uitharden en dan volgende week de schilder. Weekend erna wil ik vast wat dingen over verhuizen en een stukje vinyl kopen voor de bijkeuken, en wat lampen enzo. Rolgordijntjes enzo. Beetje poetsen. De week erop komt de keuken en dan laatste weekend van maart echt over! Hóe gaat dat ooit goed komen haha. Maar ik heb er zoveel zin in!
Hm ja maar dan zie je onze oude en wat persoonlijke dingen op de foto. Plaats ik hier liever niet Maar straks maak ik zeker wat detail foto’s als er over zijn. Heb wel dat wandmeubel besteld bij de Bijenkorf die ik gisteren liet zien..
Ik wil ook graag een foto als het af is! Ik ben ook al druk bezig met gordijnen enzo uitzoeken. Nu de basis van het huis geregeld is, heb ik eindelijk tijd voor de inrichting. Meubels allemaal al bedacht, nu dus de gordijnen en lampen (al hebben we wel wat ideeën wat we leuk vinden, dus dat scheelt) beetje op internet zoeken. Zooooo leuk! Heb er echt zin in.
Wij krijgen 5 april de sleutel... Dan kan de stucker aan de gang daarna de badkamer en eind april de keuken Kan mijn man aan de vloer beginnen en het schilderen. Kijk er zo naar uit
Wij hebben al drie maanden verbouwd oktober 2017 tot januari. Nu willen we nog kunststof ramen, nieuwe rolluiken, openslaande deuren etc. Genoeg te doen. Eerst genoeg sparen
Leuk al die verbouwingen/ verhuizingen in het vooruitzicht Wíj hebben ff niks te verbouwen.. in het voorjaar moeten we nog wat schilderwerk doen... en een nieuwe tuinschuur plaatsen. Verder geen plannen. Oh jawel.. aan de slag met L. zn nieuwe kamer maar dat heeft nog geen haast. Morgen gaan we dus naar de Efteling. Hopelijk is het droog. Beetje jammer dat L. nu net weer zo verkouden is geworden. Maar gelukkig geen koorts dus we gaan gewoon op pad (tenzij hij morgen echt met hoge koorts wakker wordt)
Hier is dus eindelijk ook al het stof weg. Meeste dan. Moest voordat de vloer kwam. Iemand hier suggereerde een bouw stofzuiger. Beste tip ooit. Ding zoog als een malle (vrat denk ik wel stroom). Ben ook ENORM benieuwd naar de keuken. Als die er eenmaal is jongen, dan is het huis af op de kozijnen en plinten na. Het is ons gewoon niet gelukt om het ‘tussendoor’ te doen. Maar dat geeft niet. Ook niet dat alles niet direct perfect is (geen idee wanneer ik gordijnen moet bestellen). We hebben in elk geval overal rolluiken dus we kunnen ik elk geval vooruit. Met kind gaat ALLES langzamer en loopt het wel uit. Ook verhuizen haha. Als we over zijn ga ik ook die dingen goed plannen. Kan niet wachten
mooi hoor je huis update @Nina Sanders Ben erg benieuwd naar het (eind) resultaat. Heerlijk joh, en dan hopelijk nog geen kwaaltjes voordatje over bent!!
Straks weer hopelijk zoeken op termen als nursery, nursery wood / vintage / yellow / retro / etcetera
Hoop ik ook. Ik wil daar met mijn emetofobie niet over nadenken zorg voor later. Tijdens zwangerschap zoontje ENORM druk gemaakt daarover en bijna niet kunnen genieten door die angst soms en je raadt het; geen moment beroerd geweest (ook niet tijdens de bevalling, daarom wilde ik ook per se een ruggenprik, wat ik nu weer zou willen - overigens vond ik dat heerlijk omdat ik tussen de weeën door lekker in slaap viel. Hoe voel jij je?
Je proberen niet over na te denken, maar dat is vrij lastig begrijp ik nu al! Hoop voor je dat je toch kan gaan genieten straks!! Ik ben echt enooooorm moe. Net weer 2 uur geslapen. En slaap slecht snachts,vroeg wakker e.d. Vind het nog een onwerkelijk idee allemaal, en vooral dat je nu tot aan echo echt niet weet hoe of wat. Alhoewel de moeheid en mijn borsten (auw) wel verraden dat ik zwanger ben.
Ik kan me die moeheid en zere borsten totaal niet voorstellen omdat ik dat bij O nooit heb gehad. Maar wie weet.. verwacht wel eerder vermoeidheid als je al een dreumes of peuter hebt rondlopen.. we gaan het zien. Wie weet ga ik er weer fluitend dooorheen. Je weet het gewoon niet!
Moet er niet aan denken dat ik nu een kleine heb rond lopen en zo moe ben haha. Maarja hebben het niet voor het kiezen. Misschien is een volgende zwangerschap wel weer heel anders