Zal ik het maar gewoon zeggen? Vreselijke stink winden. Alsof je een rot ei uit natte aarde haalt en maak daar dan maar een dubbel geconcentreerd serum van. Man man wat een Luft. Als mijn man nou lastig is doe ik een Dutch Oven in bed (weten jullie wat dat is of is dat typisch iets van hier?)
Ik ook om mezelf haha wat erg! Vooral om de serieuze omschrijving op betekenis-definitie.nl als je zoekt op dutch oven scheet
En lees dit ook. “Vooral in Amerika zijn er veel termen met Dutch, waar men bijna zou kunnen denken dat zij de Nederlanders vooral als een stoned, scheten latend en seks hebbend volk zien. Hieronder een aantal voorbeelden. Dutch bang: Een vluggertje. Dutch boy: Een homoseksuele jongen die stiekem ook seks heeft met vrouwen. Dutch white: Topkwaliteit heroïne. Dutch widow: Prostituee. Dutch oven: Het laten van een scheet onder de dekens terwijl iemand onder die dekens ligt. Dutch salute: Een meisje dat topless met haar shirt zwaait. Dutch wife: Een opblaaspop. Dutchy: Een kamer gevuld met wietrook.
M'n man haalt ook vaak zulke fratsen uit in bed dus als ik hem een koekje van eigen deeg zou kunnen geven zou ik dat ook zeker doen hHhahah
Aah fijn dat stof weg is die zuigers zijn ideaal. Onze tegelzetter zaagde de tegels in huis voor de badkamer (anders moest ie in de regen buiten en voor elke tegel de trap af. Man wat een teringzooi in het hele huis Als ik echt even wat werk wil verzetten doe kind gewoon extra ochtend of middag naar de opvang. (die vind het daar leuker met der vriendinnetjes dan thuis )
Nou, nee want ik vond de oploop vanochtend erg tegenvallen, echt héél minimaal. Ben heel benieuwd naar hioe hij eruit ziet als ik thuis ben. MAAR: ik ga me niet druk maken want tussen 9 en 11 dpo zie ik wel duidelijk verschil. @jolien 1986 Ja wij hebben nu al 2x O een heel weekend naar mijn moeder gebracht zodat wij meters konden maken in het huis. Laatste 2 weekenden van maart doen we dat weer. Voel ik me schuldig? Nee, absoluut niet want O vindt het super leuk en mijn moeder doet echt van alles met hem. Maar als hij op zondagavond terug komt, maandag weer naar oma gaat, di naar de opvang gaat, woe mijn man thuis is, do weer opvang en ik eindelijk vrijdag thuis bij hem ben denk ik wel; godsamme jochie, ik heb je bijna niet gezien deze week. Maar ik vind het gewoon super belangrijk dat hij nu vrolijk is en dat alles op tijd af komt. Dan kunnen we straks gaan genieten (ook van de rust). Afgelopen weekend hebben we juist lekker met zn drietjes doorgebracht. We konden toch niets in het nieuwe huis doen. Ook samen in bad gaan (hoedjes maken met badschuim, woezel meenemen in bad...) is feest dus al zijn het nu van die kleine momentjes, daar genieten we dan wel weer van.
Ik kan me voor geen meter concentreren op mijn werk en moet voor morgen einde dag een stuk geschreven hebben van 20 A4... Ben al wel begonnen.. Zit op pagina 8 haha
@Nina Sanders. Nee johhh!! Je oploop was dikke prima!! Nooit die van 1 dag geleden vergelijken - want een beetje meer verdunde urine en hij is minder donker. Ik had in een rijtje van 10 dagen soms zelfs een dag afloop. Komt goed!!! @Kaatje92 gefeliciteerd!!! Zo vroeg al een hartje: dat gaat helemaal goedkomen deze keer.