Wij zijn ook nog niet echt bezig met namen. eerst maar eens kijken of alles goed gaat. PFFFF wist niet dat zwanger zijn zo zenuwslopend was. bah bah
Ik heb echt vreeeeeselijke koude voeten.. En rommelende darmen.. Morgen nod. Maar ik durf niet te hopen.... laat staan te testen. Ben het beu om een witte test te zien.. dan liever een menstruatie dan een witte test maar hopelijk gewoon niet ongesteld worden en ergens van het weekend positief testen...
Oh ik duim mee, hopelijk goed symptoom. Hier trouwens ook rommelende darmen, enorm opgezette buik alsof ik al 4mnd ben. Ik gooi denk ik as maandag de eerste test er tegenaan.
Ja heb een echo gehad rond 6 weken, maar nog geen kloppend hartje gezien. Volgende week dinsdag heb ik volgende echo. (8+4) ben ik dan hoop ik. Heb sinds gisteren steeds wat (licht ) bruin verlies bij afvegen, maar tja probeer me er zo ver mogelijk is niet te veel zorgen om te maken. We gaan het komende dinsdag wel zien.
Nou, zenuwslopend is inderdaad het enige juiste woord. Meid! Hoe houd je het vol?! Ik zou sowieso eerder op een echo hebben aangestuurd. Als ze vroeg kijken, moeten ze ook open staan voor snel herhalen om ‘t hartje te zien. Pffff. Knap hoor! En mijn duimen draaien voor je
Ohh begrijp je helemaal! Laat het maar snel dinsdag zijn dan en hopelijk een mooie echo met mooi kloppend hartje.
@Spectre Oh nee hopelijk stopt het gewoon en wordt je niet ongesteld. @Vlindertje0102 ik duim voor je!
Ja ik dacht toen der tijd dat het een beter idee was om bij mijn eigen gynaecoloog te gaan. En die kon pas weer over 2,5 week.... Achja voordeel is wel dat als het goed zit we wel een iets mooiere echo hebben. Gelukkig vandaag nog geen bruin verlies, hopelijk blijft het weg!
Het zet nog niet echt door, maar verwacht wel dat de sluizen snel open zullen gaan morgen nog maar ff bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek.. Als daar ok niks uitkomt ga ik maar aan de tarwekiemolie in de hoop dat het zal helpen
@Spectre hoe staat het inmiddels ervoor met jouw sluizen? Hopelijk nog niet doorgezet en is het bloed van een eventuele innesteling.