Hoe gaat het met de andere dames hier? Hier ff een rustmomentje. Pff. Verhuizen is toch best vermoeiend merk ik.
Hier gister trouwens laten zitten door Telfort man. Toevallig hebben we net ons contract verlengd. De man zou een kabel doortrekken en een kastje (modem) plaatsen. Die vent heeft de modem gedumpt en is weggegaan. Ik belde dus op want ja, hallo, ik wil internet en tv? En: dit is niet de afspraak?! Krijg ik een of andere troela aan de lijn die de discussie met me opzoekt en dus serieus de hoorn erop gooit. Wat zouden jullie nu doen? Ik overweeg om een klacht in te dienen. Het is dus niet opgelost nu en het lijkt erop dat Telfort ons gewoon laat zitten..
jeetje lekkere service zeg.... openbaar maken werkt inderdaad vaak wel goed. Maar is het niet gewoon modem in de draad stopcontact en voila!? (los van het feit dat als ze beloven het te doen ze het gewoon moeten doen hoor)
ben erg moe... zat er vandaag echt doorheen lekker veel lopen janken. zag het ff niet zitten dat het nog 4 weken zo veel moeheid en dan alleen maar erger wordt. maargoed we gaan weer door. vooral heel veel zin in de echo (komende dinsdag), en dan hopelijk zien dat alles goed gaat met de kleine!
Hier is het rustig! Ik wacht tot dinsdag met testen. De steken in de buik zijn voorbij, voel wel gerommel en mijn hartslag duidelijker Verder nog vent en schoonpa die toch wat drammen over een uitbouw. Nou vooruit dan maar Ik wil de komende minstens 15 jaar toch hier blijven wonen Dan maar direct profijt ervan. Dus info gesprek bij de bank opgevraagd. Heb al wel gezien dat financieel makkelijk haalbaar is. Onze tegelvloer is bij te bestellen. Pa kan via via een mooie schuifpui organiseren. Buurvrouw 1 vind onze plannen geen probleem. Buren 2 komen in mei naast ons wonen maar hadden ook oren naar eventueel uitbouw bij de koop van het huis. Dus met beetje geluk kunnen we op de erfafscheiding bouwen (geen hap in ons huis dan) Binnenkort met pa om tafel wat hij nog kan. (gepensioneerde bouwvakker/timmerman) maar niet de jongste meer... En dan op aannemer jacht Oh en binnenkort krijgen we nieuwe schommel in de tuin en kan ik de oude in stukken zagen en in de fik steken! Altijd leuk!
@Nina Sanders ik zou het ook op social media gooien, dan lijken ze het altijd wel op te kunnen lossen. @Sjaantje91 herkenbaar die vermoeidheid. Vooral op een werkdag.. aankomende week moet ik twee dagen zo’n 12 uur werken... zie er nu al tegenop (ouderavond en personeelsdag). Ga het niet trekken @jolien 1986 klinkt allemaal wel goed met die uitbouw! Fijn dat de buren geen bezwaar hebben. Hier vandaag schuur en tuin opgeruimd. Gezelliger gemaakt met bloemetjes. Nu doodmoe. Een verjaardag afgezegd omdat ik al weken niet drink, het mag niet op gaan vallen nu lekker op de bank hier!
Vandaag hele dag weggeweest met mijn zusje! Wow wat een heerlijk weertje. Hebben echt een fijne dag gehad. Menstruatie nu toch goed doorgebroken dus lekker op de bank geploft met een groot glas wijn.
Vandaag 8 dpo en ik voel echt niets. Het enige wat ik heb ik veel witte afscheiding. Maar ik lees bij ongeveer iedereen dat ze van alles voelen, dus het zal wel weer niet... al weet ik ook wel dat het niets hoeft te betekenen... maar het biedt net zo weinig duidelijkheid als wèl van alles voelen.
Aan dat voelen kun je niet vanuit gaan. Ene keer voel je van alles en andere keer voel je niks (zoals ik deze ronde ). Ik duim voor je! Wanneer ga je testen?
Ik voelde bij mijn dochter ook niets Ik heb trouwens totaal geen afscheiding zou een van ons dan geluk hebben Of zoveel mensen, zoveel kwaaltjes ?
Ik denk dat laatste ‘zoveel mensen, zoveel kwaaltjes’. Maar waar ik nog even over ging nadenken bij jou, jij zei dat jij ook 8 dpo bent en dinsdag wil testen, toch? Als ik kijk naar het moment dat je een positieve ovulatietest had, dan was dat zondag. Dus dan heb je maandag of dinsdag je ei gehad en zit je nu op 5 of 6 dpo. Dan zit je dinsdag op 7 of 8 dpo. Vanaf je positieve test heb je 24 tot 48 uur daarna je eisprong en zit je pas een dag na je eisprong op 1 dpo (days past ovulation). Straks ben je dinsdag onnodig teleurgesteld, omdat het echt mega vroeg is dan! Want nu tel jij de dag van je positieve test al als 1 dpo. Mijn eisprong was namelijk zaterdag en die van jou op z’n vroegst maandag of dinsdag, dus dan kunnen we niet gelijk lopen qua dpo.
Thanks voor de uitleg Na mijn eisprong symptomen schommelt mijn menstruatie tussen de 8 en max 14 dagen. Mijn nod ligt dan tussen nu en zondag uitgaande dat ik geen cyclus heb die weer langer is (hoopte juist op wat "normaler") Dus je hebt gelijk misschien test ik te vroeg, de teleurstelling komt bij mij pas als ik weer dood ga van de pijn met een kut menstruatie. (alles is dan kut en klote) De cup zit al in de handtas. Mijn buik is echt een ongeleid projectiel, doet wat ie wil maar omdat ik woensdag as naar de kaakchirurg moet wil ik eigenlijk voor die tijd even weten of het raak is en moet overleggen of foto's maken (waar ik voor kom ) veilig kan.
Verstandig! Daarom wil ik niet naar de tandarts. Oude vriendin van me werkt daar en nog Niemand weet het dus moet nog even wachten
Spannend hoor! Ik hoop dat deze ronde jullie ronde is <3 Wat betreft tandarts geen probleem - ze leggen dan gewoon zo’n loodschort op je buik. Heel officieel is dat al overtrokken (ze doen dat meer voor t idee) want er komt maar zo weinig straling bij je baby bij zulke röntgenfotos. Vliegen is 200x meer straling en ook volkomen veilig tijdens zwangerschap.
Niet geheel.. . Ik mocht na de 20 weken echo absoluut niet vliegen! (nu had ik ook complicaties) Ik had (nog) een witte test vanmorgen. We zullen zien waar het heen gaat. Zeg gewoon morgen dat we wens hebben maar nog geen positieve test heb. Meisje die foto's maakt is altijd heel vriendelijk en professioneel komt vast goed. Heb ik die ellende ook weer gehad