Ik duim zo enorm voor je!!!! Familie snapte het eerst niet waren heel verbaasd en verrast! Positieve opmerkingen gekregen! Vond het zo spannend!
Hier alleen choco eieren, mijn andere ei moet nog geleverd worden. Ondanks dat, heelijk Pasen! We zitten in Landal huisje met sauna met schoon familie dus met de jongelui sauna in met blikje bier, opgietingen doen, mijn man net scheet in dat hokje gelaten allemaal eruit hem in zijn stank laten zitten lachen gieren brullen. Voel me weer 15
Mijn (paas)ei is afgelopen week al geweest. Nu weer wachten en nog eens wachten Maar wat een weertje hè deze dagen, volop genieten
Hahahaha wij hadden ons nichtje erbij betrokken. En Niemand snapte echt wat ze wilde ‘vertellen’. We hadden een rompertje aangetrokken bij haar
@Kaatje92 wat een leuk idee!! Heel bijzonder en fijn ook dat ze het nu weten denk ik? @LaQueen fijn een paasei! Ik duim heel hard!! En inderdaad wel goed die afleiding.. hopelijk houd je het een beetje vol @Spectre spannend, wanneer is je nod? En wanneer ga je testen? Ik heb het hele weekend al last van steken echt recht in mijn vagina, hele felle steken en dan is het weer over.. ondertussen af en toe een zeurderig gevoel, herkent iemand dit? Vanmiddag dus toch maar de vk gebeld en mocht gelukkig komen voor een echo.. hartje gehoord en was goed gegroeid, maagje was ook gevuld en zat rechtop. Helaas heeftie verder helemaal niet bewogen, maar daar moest ik me geen zorgen over maken (heel moeilijk), waarschijnlijk sliep hij/zij gewoon toevallig. Echo was ook echt maar max. 5 minuutjes ofzo, misschien nog wel korter. Maar zag er verder allemaal normaal/goed uit en ik ben blij dat ik hier mn ei af en toe kwijt kan.. niemand uit mijn omgeving weet t nog, wachten tot na de uitslag van de nipt! Maar lastig als je je zorgen met niemand (behalve je partner) kan delen.. dus fijn dat jullie er zijn
@Jo913 wat fijn dat je even mocht spieken en dat het er goed uit zag. . geruststelling Ja vrijdag is m'n nod.. zit nu op 6 dpo. Gebruik deze ronde voor het eerst tarwekiemolie dus ben benieuwd of het helpt. Ik verwacht er niet veel van, maar toch altijd weer spannend richting nod en de hoop dat het eens raak zal zijn..
Klinkt goed. Echo’s blijven momentopnames dat is zo jammer. Met 10 weken had ik een heel beweeglijke frummel, vriend ging toen niet mee. Met 11 weken ging hij mee en meneer/mevrouw bewoog niet Wel een opluchting, maar ook wel bang voor uitslag van de nipt. Als die niet goed is, kan ik alle steun gebruiken dus toch besloten het te vertellen. Met Pasen was eindelijk iedereen bij elkaar dus vandaar.
Ik ook vorige week dinsdag! Zo spannend! Naar welk ziekenhuis hebben ze die van jou gestuurd? Die van mij mumc!
Geen idee meer, zou ik op moeten zoeken. Zou goed kunnen. Mijn vk belt met de uitslag, sommigen sturen alleen een brief bij goed nieuws. Misschien heb je morgen post
Als je bloed laat prikken voor de nipt, hoelang duurt het dan voordat je de uitslag hebt? Morgen heb ik de intake bij de vk.