Hopelijk is de controle goed in september! Spannend hoor! Is het een bewuste keuze geweest om veel tijd tussen de kinderen te laten?
Ja bewust/onbewust wij zeiden altijd dat het niet kon ivm te willen verhuizen naar een groter huis. En daarnaast genoten we volop van onze meid. En voor je het weet vliegen de jaren voorbij. Eigenlijk willen we ook niet weg uit dit huis want we wonen heel mooi. En met wat verbouwen en passen en meten kan er echt nog wel een kamertje gemaakt worden.
Ja eergisteren, toen was die heel wit. Wel voor het eerst action test gedaan want die andere testen hakken er wel in qua prijs. Maar zie wel dat de meningen daar over verdeeld zijn... Heb nu maar ff een early predictor gehaald, als ik morgen nog steeds niet ongi ben... maargoed ik heb ook een koperspiraal, dus de kans is zo klein....
Gisteren naar de dierentuin geweest. Heel erg leuk, maar ook warm. Wat dacht je? Echt 2 type gezinnen vielen mij enorm op. Er liepen veeeeeel mensen met een kindje van onze dochter haar leeftijd rond, waarbij de mama zwanger was! Als in, wel 15 zwangere vrouwen gezien. En veeeeeel gezinnen met 3 kindjes zoals wij het ook graag zouden willen, ook nog qua leeftijdsverschil. Veel die een kind van 6, eentje van 3 en een baby hadden. Hopelijk lopen wij er over ongeveer 4 jaar ook zo bij, haha.
Actiontest is prima hoor! Als ik dacht dat ik zwanger was (toen we nog niet bezig waren), dan was hij omowit! En toen ik een keer testte en de beide streepjes roze werden, was ik ook echt zwanger. Het resultaat hiervan is nu aan het spelen. Maar in principe word je met een koperspiraal niet zwanger, toch? Want dat wilde ik eigenlijk als olgende voorbehoedsmiddel nemen.
Hahah heel vreemd maar bij m'n eerste zag ik ook overal zwangere vrouwen lopen, maar nu heb ik daar véél minder oog voor lijkt wel.. alsof ik er wat minder mee bezig ben. Vind het wel weer spannend, daar niet van. Eerst genieten van onze vakantie en dan stoppen met de pil Benieuwd of ik weer gelijk een mooie cyclus heb en of het weer zo snel raak zal zijn.. heb wel alweer zo'n cyclus app op mn telefoon gezet om het straks bij te kunnen houden
Wij zijn wel 99% zeker dat het bij 2 kindjes blijft weet niet precies waarom, maar zo is m'n gevoel... en ook voor het financiële gedeelte willen we het niet.
Ik laat de implanon pas eind november verwijderen, maar heb alweer een app geïnstalleerd. Whooooops haha. Geniet van de vakantie!
Haha ja dan zie je ze ineens overal he. Gisteren naar een musical geweest met een vriendinnetje van mijn werk. Zij is de enige met wie ik wilde delen dat wij voor een 2e gaan zij had ook alleen mij in vertrouwen genomen dat ze voor hun 1e gingen en dat ze paar maanden geleden een mk had gehad. Had haar al 3 weken niet gezien ivm mijn vakantie. En nu vertelde ze alleen aan mij dat ze al 9 weken zwanger is zo enorm blij voor haar en met steeds meer zwangeren om me heen wil ik ook echt steeds meer
Hoi dames. Weet niet of ik hier helemaal op de goede plek zit. Maar we hebben besloten eind van dit jaar begin volgend jaar de mm molen opnieuw op te starten. Heb altijd geroepen dat ik het nooit meer zou doen maar ik/wij willen toch graag een broertje of zusje voor ons mannetje. Wij starten pas op het einde van het jaar omdat wij een nieuwbouw huis hebben gekocht en dit waarschijnlijk pas rond mei klaar is en ik niet voor die tijd wil bevallen. Vind het allemaal erg spannend weer
@Vlindertje0102 welkom! Wij, en meerdere hier starten ook pas eind dit jaar. Maar lekker om alvast hier alles te kunnen delen! @LaQueen nou dan zal de actiontest wel kloppen haha, vanochtend weer wit. Gisteren dacht ik nou voel ik gewoon dat ik ongesteld word... nou blijkbaar niet. Wachten dan maar... En ja ik heb mijn koperspiraal nou 2 of 3 jaar? Maar er is wel 1% kans volgens mij dat je zwanger kan raken, en ik hou ook niet echt rekening mee ofzo dat als ik ovuleer even niets doe. Maar ik kan niet tegen hormonen dus dit is super.
Ik wil er het liefst 4 en mijn man 2... 3 lijkt me dan een mooie middenweg. Welkom @Vlindertje0102 Ik lees even minder mee de komende 2 weken, wij gaan maandag op vakantie... zo aan toe!
Heerlijk! Fijne vakantie. Wij zijn vorige week teruggekomen uit Kroatië echt even heerlijk ontspannen geweest.
Kan toch? Haha, nu vraag je mij wat. Het icoontje is met een bloemetje! Oooooh wat leuk! We zitten een klein beetje in hetzelfde schuitje. Ook ieuwbouw gekocht en in juni af! Daarom laat ik mijn implanon ook pas eind november eruit halen, haha. Hele fijne vakantie gewenst! En ik hoop dat jullie middenweg zal doorgaan.
Aankomende week ben ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek! Ben er zo blij mee dat ik het ff wilde delen Wel ff afwachten wat ze te bieden hebben qua uren + loon. Maar het lijkt me een leuke baan! Spannend...