Ja dan misschien toch al november of december. Maar dat moeten we nog eens even logistiek bekijken haha. Het is nu 1.5 uur rijden naar het ziekenhuis ipv uur
Jeetje dat is wel een stukje! En met een mmm traject is t ook geen kwestie van af en toe een keertje - helaas moet je echt vaak. Waar wonen jullie als ik vragen mag?
Blegh, niet leuk. Ik heb nog een week vakantie (van de 2 weken) en zie er nu al tegenop. Vind 2 weken ook wel weinig eigenlijk, volgend jaar wil ik er minstens 3 Maar ja wie weet als alles meezit, heb ik wel verlof in de zomervakantie... lijkt me ook niet verkeerd.
Ja erg is dat he dit was ook de eerste keer dat ik 4 weken ruim had hoor. Maar denk dat ik dit elk jaar ga doen haha. Bevalt me prima Ja verlof in de zomervakantie is niet verkeerd. Bij mijn dochter zou ik officeel verlof hebben van half april. Had er nog vakantie achteraan geplakt en zat tot september thuis. Door zware bekkeninstabiliteit en ziekenhuisopname moest ik op advies van manager eind februari begin maart al met "verlof". Vond het een heerlijke periode. Op de klachten na dan
Wauw 4 weken zomervakantie lijkt me heerlijk. En bevallingsverlof in de zomer is zeker fijn! Ik ben al vanaf half januari thuis, eind april bevallen en moet over een ruime maand weer aan de slag. Echt een heerlijke periode van het jaar om thuis te zijn!
Wow ik heb een hoop bij moeten lezen hier! Ben zelf niet zo actief hier op dit moment, zou vorige week ongesteld moeten worden maar dat zet niet door (sinds donderdag een beetje roze bij afvegen, dat wel maar meer ook niet) dus dat is een domper en een tegenvaller en gewoon stom (klaag, sorry!)! Misschien toch maar aan de slag met ovulatietesten. Of mijn lichaam is nog niet helemaal over de miskraam heen, daar ben ik nu vooral onzeker over. Maar goed, ik ben natuurlijk wel heel benieuwd @Nina Sanders hoe het nu met jou gaat? Spannende dagen of al nieuws? En @ de rest, lijkt me ook heerlijk zwangerschapsverlof in de zomer maar zo ver durf ik nog niet te denken! Eerst een plakker @Vlindertje0102 spannend maar inderdaad een flink eind rijden! Hopelijk duurt het niet al te lang voordat het raak is!! @Zonnebloem92 wow dit heb ik ook weer gemist maar fantastisch dat jullie toch wel weer gaan beginnen!! Blij voor je! (Of heb ik t mis?!)
IK had vorig jaar ook verlof in de zomer. Nam half juli 2 weken vakantie op, aansluitend verlof en eind november weer begonnen. Was heerlijk haha. @Jo913 haha nee nog geen nieuws.. Heb zometeen een eerste follikelmeting en een gesprek met de gyn omdat ik utrogestan wil en het telkens niet krijg (ik word 8 a 9 dagen na ei alweer ongesteld). Bij mijn zoontje ook utro gehad en toen was het in de eerste ronde daarmee raak Mijn luteale fase is dus erg kort, daarom wil ik er ondersteuning in!
Ik woon in Limburg. De eerste keer dat we dit deden woonde we wat dichterbij Nijmegen. Ik zou ook naar Maastricht kunnen dat is voor ons maar een half uur maar ik hoor daar geen goede dingen over. Dus ik zit een beetje in dubio Nee het is best vaak op en neer idd
Ja daar moet je best vaak heen alleen voor de echo's al soms 3 keer per week dus ja ik zit een beetje in dubio
Da’s wel een eindje hoor. Pff. Dat van maastricht verbaast me! Een vriendinnetje van me gaat binnenkort op eerste kennismaking daar; terwijl ze juist dichterbij Nijmegen woont. Maar zij gaat vanwege IVF met embryoselectie ivm genetische ziekte. Misschien doet ze dat dan weer alleen in Maastricht?
Gelijk heb je! Duurde het vorige keer lang voordat je zwanger raakte? Had je toen ook alleen ovulatieinductie? Zooo leuk dat jullie er in ieder geval alweer voor gaan! Wij willen babys zien!
Vannacht ongesteld geworden zoals verwacht dus kunnen we vanaf nu officieel beginnen aan ronde 1. Nou ja beginnen.. wel pas zodra de ongesteldheid voorbij is Lastig zeg @Vlindertje0102 dat je zo ver moet, maar snap wel dat je ervaringsverhalen meeneemt in je keuze qua zkh. @Nina Sanders En zijn er al mooie eitjes aan het groeien? En heb je bij de gyn nu wel de utro gekregen? Wel echt stom dat ze niks willen geven al weten ze dat de laatste fase maar zo kort is bij jou..
@Nina Sanders inderdaad, gelijk heb je! En vooral omdat het de vorige keer meteen goed heeft gewerkt zullen ze dat nu toch ook wel weer doen? Nou ik type vanochtend nog leuk dat mijn menstruatie maar niet doorzet, lig inmiddels te creperen op de bank dus ik gok dat het nu wel echt zo ver is.. dus @Nugget ik doe ook mee! Ga je aan de slag met ovulatietesten? Of had je dat al een keertje verteld..
Nee, wij gaan eerst gewoon proberen. Bij onze dochter was het van de eerste keer raak en willen het nu dan ook eerst een maand of 3 zo proberen, en vanaf dan pas evt. met testen. Heb een heel regelmatige cyclus dus kan er ook wel redelijk de klok op gelijk zetten wanneer mijn ovulatie (en menstruatie) is. Ga jij wel direct aan de slag met ovulatietesten?
Nou ik mag eigenlijk nog niet zwanger worden van de gyn en mijn man staat er niet om te springen, maar ik probeer mijn cyclus alvast te meten en doe zo nu en dan een ovulatietest en verder vrijen we onveilig dus er bestaat wel een kans dat het al eerder raak is(en dat hoop ik stiekem natuurlijk). Hoe gaat het bij jou? Menstruatie al doorgekomen? Is dat je 1e menstruatie na de miskraam?
Ja dat zou goed kunnen dat ze dat alleen daar doen. Ik ben toen op advies van mijn gyn naar Nijmegen gegaan. Misschien moet ik me nog eens opnieuw oriënteren