Haha, Story of my life! Kan niet wachten tot ons meisje een broertje of zusje krijgt! Ze wordt in augustus alweer 2! En nu al zo lief voor andere kindjes en fan van baby’s. Ik denk ook wel dat het een typisch vrouwenkwaaltje is. Als we iets willen, willen we het NU! En... onze hormonen willen het ook vooral heeeeeel erg, hahaha. Mijn collega heeft in december 2016 haar eerste gekregen (wij augustus 2016), nu is ze weer zwanger en komt de 2e in november. Zooooo jaloers, hahaha. Maar eerlijk, ik vind het niet verstandig van haar. Ze werkt nog niet weer volledig en heeft een half jaar thuis gezeten i.v.m. een postnatale depressie.... waarom ga je, als je daar nog niet volledig van hersteld bent, al wel weer voor een 2e?! Een collega was zo brutaal om het gewoon te vragen, maar het was wel gepland. Ze wilden de kinderen graag ongeveer 2 jaar na elkaar hebben, ondanks haar postnatale depressie. Is de kans nu ook groot dat ze het weer krijgt?
Goedemorgen dames! Hoe is het met jullie! Ik ga vandaag heerlijk genieten van mijn vrije dag. Lekker winkelen in hoofddorp. Misschien even de prenatal in hahaha. Ook al gaan wij eind dit jaar pas voor een kindje, ik heb al een aantal rompertje en spuugdoekjes klaar liggen Soms kan ik mij echt niet inhouden en moet ik iets kopen. Hebben jullie ook al een namenlijstje? Bij ons staat voor een meid Mirthe bovenaan. Voor een jongen weten we nog niks
Leuke naam! Heb echt een superleuke jongensnaam gehoord pasgeleden, maar na 3 meiden geloof ik echt niet dat er nog eens een jongetje komt
O je maakt me nieuwsgierig!!! En je weet het maar nooit hè! Ik begrijp je wel hoor, in mijn vriend zijn familie zijn alleen maar jongetjes geboren. Geen enkele meid. Ook geen nichtjes. Ik ga er dus eigenlijk vanuit dat wij nooit een dochter zullen krijgen.
Haha kan me voorstellen! Mijn ouders hebben ook alleen dochters en kleindochters (mijn zusje heeft ook alleen een dochter) dus die hopen ergens nog wel op een kleinzoon een keer haha Ik heb nogal hoge herkenbaarheid hier ivm onderschrift dus ik zeg die naam liever niet
Ik kom ook even kijken, zal waarschijnlijk augustus/september worden. Ben eerst herstellende van een curretage
Bah Meis, heel verdrietig. Las je verhaal idd in andere topics. Hoop dat het herstel een beetje spoedig gaat en dat het snel mag lukken! Hoe voel je je?
Dankjewel! Ik hoop het ook, maar wil ook niet te hard van stapel lopen en sowieso de eerste menstruatie afwachten. Ingreep is me wel echt meegevallen, het is nu precies 2 dagen geleden en ben nog wat moe maar heb weinig last verder (net alleen na de wc te hebben gesopt en de was opgehangen te hebben). Dus dat moet ik nog maar eventjes een dag of 2 laten. Hoop alleen dat ik schoon ben en vind het vervelend dat de nacontrole pas na 5 weken is... duurt zolang!
Nou zeker lang zeg 5 weken! Fijn dat het is meegevallen, ik ben met mijn MA in 2014 weggegaan toen ik op de planning stond voor een curretage zo eng vond ik het! Lekker rustig aan doen maar! Welkom hier iig
Snap ik hoor! Je hoeft hem ook niet te noemen. Wel grappig dat er in jouw familie alleen maar meiden zijn. Edit: Ik vind het echt enorm erg dat jullie oudste dochter is overleden. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.
Wat naar zonnebloem. Heel veel sterkte. Hier stond de naam van O. al acht jaar vast. Ik vind mezelf een jongensmama en denk echt dat ik weer een jongen zou krijgen. Ik haf destijds ook een voorkeur en zou nu wel graag een meid willen natuurlijk (dat mag ik toch best uitspreken?) Uiteraard zou ik weer net zo blij zijn met een jongen. Qua namen zijn we er nu nog niet uit maar hebben wel voorkeur. Zie mijn topic op babynamen.
Volgens mij heet de zoon van @Nina Sanders zo! Lief geeft niets hoor! Als je het interessant vindt kun je mijn topic lezen onder het kopje vlinderkinderen, ons grootste kleine meisje is niet meer. Ergens op pagina 10 ofzo staat het hele verhaal over haar.
Ja natuurlijk! Snap ik wel hoor! Had na mijn tweede dochter ook wel een lichte voorkeur voor een jongetje, maar was al snel verdwenen toen ik hoorde dat het weer een meid was Volgens is de naam van jouw zoon ook de naam die wij in gedachten hebben!
Ohja? Naar de roltrappen en liften en de blues zanger.. Ik vind het stiekem heel lastig om daar namen bij te bedenken. We hebben zon klik met die naam dat ik gewoon denk dat ik zon klik niet meer zal hebben met een naam. Hier staat voor een meid Nila redelijk hoog. Andere namen die ik wel leuk vind maar niet leuk genoeg zijn Svea, Bibi, Jimi en Charlie. Voor een jongen vind ik wel leuk: Lev, Domien, Ezra en Eloi. Oh en Ossip vind ik fantastisch maar kan niet naast zoontje. Lijkt te veel.
Jaaa precies die! Echt een geweldige naam! Kwam hem laatst een keer tegen in een namentopic hier, was helemaal enthousiast. Man geappt en alles haha hij vond hem ook super! Ben benieuwd of we m ooit kunnen gebruiken Nila en Ezra vind ik ook mooi! Voor een meisje zou ik het serieus niet meer weten... we hebben alle leuke namen al opgebruikt ik houd van Engelse namen die niet ‘tokkie’ aandoen (met alle respect) heb nu op mijn lijstje: Emma, Micky, Tess, Jackie, Lotus, Lola Emma of Tess zouden het beste passen bij de namen van de andere meiden, maar vind ze wat saaiig eigenlijk Voor jongens hebben we die lift dus en verder vind ik Jonah en Nathan ook leuk. Ben zo benieuwd welke het wordt!
Jaa leuk! Hoorde laatst ook Suvi en Jefta. Vind ik ook apart. Hoe heten je andere meiden? Lois of Chloe nog een optie? Houd ook van korte Engelse niet tokkie namen