♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Thanks! Ja klopt, daar heb je gelijk in. Ik heb het sporten etc gewoon op een laag pitje gezet nu en wil eerst de komende tijd in een fijn ritme komen (met straks hopelijk 2 kinderen), qua werk kijken hoe het allemaal gaat en mijn prio nu op dit moment is toch wel gezondheid. Ik wil zorgen dat ik gezond en fit straks de tweede zwangerschap in ga, en over een tijdje ga ik mijn eigen dingen weer langzaam opbouwen. :thumup: Maar stiekem doe ik nog best wat dingen voor mezelf hoor. Zoals 's ochtends vroeg (in het weekend) opstaan, heerlijk in mijn uppie nieuws kijken, fora berichten lezen, Nu Achterklap checken, vaatwasser uitruimen en vast bepalen wat ik die dag een beetje wil doen. Lekker aantutten voordat er 2 slaapkoppen beneden komen. En natuurlijk staat de koffie dan al klaar en is de fles gereed... Dáár geniet ik van! EN die paar squats doe ik thuis gewoon even tussendoor.. ;)

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad geen zorgen hoor! Oké je ziet t misschien niet meteen in week 10 ofzo - maar het komt écht. Ik woog ruim over de 100kg en je zag t goed :)

Kaatje92 en Wens84 vinden dit leuk.
  3. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je geruststelling! Ik lees ook allemaal verhalen over de echo enzo,dat dat dan perse inwendig moet. Heel mijn leven heb ik al overgewicht en sport ik al. Ik maak me dus zorgen om niks.:)

Wens84 en Poolvos vinden dit leuk.
  4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Helemaal waar: zorgen om niks! Zelfs de echo’s waren geen probleem. Wel eentje extra gehad in week 32 ofzo ivm twijfel over de ligging. Misschien dat de VK het wel met meer zekerheid had kunnen voelen als ik minder dik was geweest - maar zeker weet je dat toch niet.
    Ik had dat in t begin ook hoor: dat ik onzeker was over mn gewicht & zwanger zijn. Je hoort altijd alleen maar alle risico’s. Die zijn er ook vast; maar t is niet dat het altijd allemaal maar fout gaat. Ik heb echt veel gehad aan ‘t lezen van positieve verhalen. En wat mij betreft: no problemo! Geen suikerziekte, hoge bloeddruk of wat dan ook. Zelfs nauwelijks bekkenproblemen :thumup:

Wens84 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  5. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik heb dus last van erfelijke bloeddruk, die tot uiting kwam door stress (verbouwing, afstuderen, net nieuwe baan). Na overleg met internist gestopt met perindopril (not done met zwangerschap) en heb nu alleen nog bisoprolol. Ik zit midden in de zomervakantie en dus geen stress meer. Inmiddels afgestudeerd en de verbouwing is ook af. Zonder perindopril is mijn bloeddruk nog lager dan met (ook gek) en soms is de bloeddruk zelfs te laag. In oktober weer naar de internist en hopen dat ik mag stoppen met bisoprolol. Ik ben 5 kg kwijt, maar val niet meer af.. toch worden mijn kleren te groot (ik denk spieren?). Al met al toch wel wat druk met een eventuele zwangerschap. Bedankt voor je positieve verhaal!!!

Wens84 vindt dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.036
    18.837
    113
    Vrouw
    Mooie buiken dames! Kan niet wachten om weer nieuwe buikfoto's te maken.
    M'n lichaam is best goed uit de zwangerschap gekomen, heel fijn, Maar voel me ok wel een beetje schuldig want heb niets hoeven doen ervoor :oops:
    Geen striae en de kilo's gingen er na de bevalling weer vanzelf af....
    Dit was mijn buik met 32 en 38 weken..

Bijgevoegde bestanden:

Sjaantje91, Berenmama, LaQueen en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hopelijk is je bloeddruk onder controle en blijft t rustig als je straks zwanger bent :) Zou toch mooi zijn als je van de medicatie af kunt nu!

Hier nu sinds mei bezig met afvallen met weight watchers en dat gaat goed! Bijna 12kg en in ieder geval ruim onder de zwangerschapskilos, want ik was er maar 3 bijgekomen (wat mag en zelfs t beste is voor t kindje als je overgewicht hebt). Ik hoop nog 5-10kg af te vallen voor ik zwanger word en ga dan weer voor een +/- 0kg tijdens de zwangerschap.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  8. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Heel knap!!! Ik probeer dit keer geen dieet. Ik eet 3 keer per dag (gezond met voldoende voedingsstoffen) en sport 6 dagen in de week. Hopelijk is dat genoeg. Half oktober wil ik minimaal totaal 10 kg kwijt.. Hopelijk lukt het :)

Poolvos vindt dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Knap hoor! Ik sport sinds de baby niet meer. Niet zoals eerst in ieder geval. Daarentegen wel veel lange wandelingen met de wagen; bijna dagelijks. Verder beweeg je iedere dag wel; echt op een andere manier bezig dan eerst. Met een baby naar ’t zwembad en die hele 11kg drukte omkleden is al meer inspanning dan zelf een half uur baantjes trekken :roflmao:

Kaatje92 vindt dit leuk.
  10. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik heb (nog) geen kinderen, dat scheelt natuurlijk ook :roflmao::roflmao:

Poolvos vindt dit leuk.
  11. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Ik was tijdens mijn zwangerschap van mijn dochter ook niets aangekomen en was er na de geboorte bijna 10 kwijt :roflmao:

Nu ik flink afgevallen ben doe ik wel weer sporten. Vroeger veel gedanst en heb dat ook weer opgepakt sinds januari. Zelfs op het podium gestaan in juni. Niet gedacht dat ik dat ooit weer zou durven haha.
    Ook wil ik 1 of 2 keer per week naar de sportschool maar dat schiet er toch wrl telkens bij in door drukte. En soms blij als ik savonds ff zit.

Ga het na de vakantieperiode wel weer proberen op te pakken

12. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Heel knap!
    Ik sport thuis en ik loop 4 tot 5 avonden per week zo'n 6 km. De sportschool is niet voor mij weggelegd. Ik voel me daar te onzeker naast al die gespierde mannen...:roflmao:

Wens84 vindt dit leuk.
  13. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018
    2.554
    2.229
    113
    Vrouw
    Nou ik heb de verwijzing via de huisarts al binnen.
    Denk dat wordt een heel gedoe want ze assistente van de huisarts wist niet eens wat icsi was haha.
    Nu nog de vraag hoe krijg ik die in Nijmegen haha morgen maar weer voor bellen....
    Wat een gedoe

Berenmama, Wens84, Kaatje92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad! Maar de eerste stap is gezet!

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Vlindertje0102 eerste stap is gezet idd!
    Nu morgen bellen!

Hier morgen de tweede fm. Ben dus heel benieuwd of er een gegroeid follikel te zien is of juist toch niet (dan was het idd de cyste).
    Heb zelf wel goede hoop. Ik denk zelf dat het een follikel is, dat ik morgen nog 1 Menopur moet spuiten en dan ik dan vrijdagavond de Ovitrelle mag zetten. Maar dit is puur mn gevoel.

16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Als je gevoel klopt, gaan jullie een gezellig weekend tegemoed :roflmao:

17. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ik heb ook wat overgewicht en beide zwangerschappen weinig aangekomen. Mooie buik gehad die echt goed zichtbaar was :cool:

@Nina Sanders Spannend weer!

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha idd :roflmao:

Poolvos vindt dit leuk.
  19. Vlindertje0102

Vlindertje0102 Fanatiek lid

22 jun 2018