Is wel alles weg? Mijn vriendin heeft 2x curettage gehad. Blijkt na echo nog niet alles weg te zijn.... Mag ze na 6mnd nog een keer. Grrr nooit geweten dat zoiets zoveel problemen met zich mee brengt. Echt sneu
@Zonnebloem92 rot dat je zo’n gevoel krijgt, maar probeer het ook een beetje te relativeren. Het “het lukt vast nooit gevoel” is vast een manier van t lichaam om je een beetje te remmen, want meid wat een achtbaan voor jou. Het verlies, de curretage, je vriend die twijfelt (maar vast gewoon op zijn manier even moet verwerken wat er is gebeurd!). Het is allemaal niet niks. Het gevoel dat er iets niet goed zit kun je prima gewoon aankaarten bij de gyn. Dan kunnen ze het controleren. Als alles dan goed blijkt, is het loslaten ook gemakkelijker en het geduld ook makkelijker op te brengen. Je lichaam heeft misschien tijd nodig he? Een zwangerschap vergt 9-18 maanden herstel en helaas is er hormonaal heeeel weinig verschil tussen een paar weken of 9 maanden zwanger geweest zijn. Ik weet hoe moeilijk het is om geduld te hebben. Maar soms is het gewoon echt het antwoord.
Aaa mannen!! Ik snap ‘t ergens best hoor. Maar zoals ik al schreef ben ik vrij nuchter. Mochten dat soort problemen zich voordoen, tja dan los je dat dan wel weer op. Dan maar verhuizen terwijl baby een middagje oppas heeft. Of gewoon wat langer doen over de verhuizing want tussendoor verschonen en voeden. Lekker belangrijk! Baby’s slapen toch de hele tijd en tegen die tijd is t prachtig weer. Wagentje in de schaduw en tukken maar Je kunt altijd wel rekening houden met alle mogelijke scenarios; maar dan heb je toch geen leven meer! Wie weet doe je er nu opeens 2 jaar over om zwanger te raken. Zie mijn banner. Poging 1 raak en toen pas poging 19 ofzo weer. Shit happens.
Hier gaat ook alles goed. Menstruatie zet niet door en is alleen maar spotting. 7 dagen geleden laatste pil ingenomen en wordt dan altijd pas op vrijdag ongesteld. Nou... Nu kan ik het niet eens ongesteldheid noemen. Geen idee wat nu dag 1 is van mijn cyclus. Net als er besloten hebben om ervoor te gaan, zul je net zien Iemand met ervaring haha, wil graag inzicht in mij cyclus namelijk, Maar zo gaat het wel erg lastig.
@Kaatje92 herkenbaar hoor. Ik denk dat pas na 2 menstruaties over soort van cyclus kan spreken. Nu 1 dag spotting gehad verder niks... Wacht nog op een normale menstruatie. Voor nu niet zo erg, mijn man heeft belangrijke functie in examens dus rond die periode uitgerekend zijn of bevallen lijkt me niet zo handig hihi. Als te plannen was ging ik voor september net als met onze dochter. (alleen kwam die te vroeg)
He gatsie, wat vervelend voor haar. Had ze klachten? Ik heb geen echo gehad tijdens de nacontrole, maar ik denk niet dat er nog wat zit. Ben wel gewoon netjes elke 25 a 26 dagen ongesteld nu en bloed gewoon 6 dagen, maar dat is niet meer of minder dan daarvoor. Hcg staat op 0, heb ook geen koorts gehad ofzo alleen nu die vervelende buikpijn nu. Een week of 4 geleden had ik ook zo'n last en bleek een fikse blaasontsteking, dus nu even een paar dagen veel water drinken en cranberry pillen en anders even mijn urine brengen. Hoop dan dat het weer gewoon een blaasontsteking is anders neem ik weer contact op met de gyn.
Ja vage buikpijn klachten, vermoeid en wat meer bloedverlies ze had geen koorts maar wel verhoogde ontstekingswaarden in bloed.
Dit is nog de menstruatie van met de pil.. morgen neem ik er geen meer in. Helaas zet het niet door en vandaag is het helemaal verdwenen. Om moedeloos van te worden
@LaQueen ahhh mannen!!! Goed dat je eel het gesprek blijft aangaan en je gevoel verteld. Ik hoop oprecht dat hij het ook eens is om na de feestdagen te gaan starten. @Zonnebloem92 vervelend die klachten zeg. Hoop dat je je snel beter voelt. Gisteren was ik uit eten met een nichtje van mijn man. We gingen met een aantal naar een feestje daarna. Vlak voor ik haar zag krijgen we ineens een foto van een echo in de groepsapp. Zwanger van de 3e. Hoewel ik natuurlijk enorm blij voor haar ben voel ik wel een beetje jaloezie. Had echt gedacht/gehoopt dat wij de eerstvolgende zouden zijn met dat nieuws.
@LaQueen och nee wat lastig zeg. Ik begrijp het wel, Maar als je al zo lang wacht en het telkens heb moeten uitstellen, dan snap ik jou ook helemaal! Hopelijk komen jullie eruit. Ik vind het toch weer spannend. Mijn man wilt als we weer thuis zijn meteen wat testjes gaan halen zal wel tussen m'n oren zitten, maar lijkt wel alsof ik soms wat kwaaltjes heb. O.a misselijkheid en rugpijn. Maar kan dat al wel zo snel?
Goedemorgen meiden, Jullie groep is al een tijdje op weg, en ik heb dus niet alle 61 pagina's met berichten gelezen ... Woensdag gaat mijn spiraaltje eruit en gaan we voor een 2e kindje. 1e is net 2, met een niet echt soepele bevalling, zie ik daar niet naar uit. Maar dat kan alleen maar beter gaan een twee de keer Mag ik bij jullie nog aansluiten?
Ik denk dat het nog wel vroeg is, maar wie weet ik ben ook ongeduldig aan het wachten en twijfel om morgen voor het eerst te testen. Ik ben dan 8 dpo en op 10 sept is mijn NOD. Jou NOD is 1 dag na die van mij, wanneer wil jij testen @Spectre ?
Spannend! Ik heb ook last van rug en geen menstruatie. Bij mij was ie negatief. Ik duim voor jou op een positieve test!!
Leuk! Mijn dochter is van 12 augustus, ook net 2! Van welke datum is jouw zoon? Hoe is het verwijderen verlopen? En van mij mag het, maar inmiddels heeft @Nina Sanders het stokje van mij overgenomen wat het lijstje betreft, haha. Dus moeten we even lief vragen en haar reacti3 afwachten of ze je erbij zet.
Okay, alsof het zo had moeten zijn hebben wij vandaag de ‘hoera-brief’ ontvangen en starten ze in de week van mijn verjaardag in november! Geeft ons weer wat meer ‘rust’. Voor mij is nu duidelijk dat op dat zelfde moment stoppen niet handig is, omdat de kans dat de oplevering dan begin juli wordt ook steeds realistischer is. En dan nog het klussen (niet de seks variant.. ) erbij, kom je halverwege of eind augustus uit. Ofterwijl, we hebben een gesprek gehad en we gaan voor mijn compromis. Dat betekent dat ik mijn implanon eind december zal laten verwijderen. Een maandje verder is niet leuk, maar in dit verhaal wel verstandiger. Als ik geluk heb in ronde 1 en een cyclus die gelijk start kan het nog eind september worden geboren.. Maar ik laat het hele ‘het is leuk dat het in een X aantal maanden komt’ maar los nu. Ik wil tenslotte een gezond kindje en dat is belangrijker dan de maand waarin het geboren gaat worden. @Nina Sanders kan je bij mij start december neerzetten dan? En we zijn nu even onderweg, ervan uitgaande dat iedereen terug is van vakantie of in ieder geval de laatste 2 weken nog wel heeft gereageerd.. misschien kunnen we even een opschoning doen? Er zijn een aantal dames die vaak reageren, dus die hoef ik er niet op te attenderen, maar zouden de volgende dames even willen laten weten of jullie nog meeschrijven? @Gwenvd @Bloempje32 @Dandelion87 @Aanoniemous @Johanna01 @Mississippi @Sado @Berenmama @Dreamer93 (Sorry als je wel hebt gereageerd in de afgelopen periode, dan heb ik tijdens het scrollen gewoon niet goed gekeken. )
Hoi lieve meiden, bedankt voor het reageren, helaas niet meer gereageerd ik wens jullie veel succes! Ik ben inmiddels net zwanger geraakt.