ja vind ik ook. Als hij mij dit keer weer afscheept met een belletje wil ik naar een ander ziekenhuis. Ben er dan wel klaar mee na 3 maanden.
Zo'n onregelmatige cyclus is inderdaad niet zo handig. Natuurlijk is het fijn als je niet om de drie weken bloedt, maar ik weet dus niet wanneer ik ongesteld wordt en wanneer ik een ovulatie heb. Wel kan ik veel aflezen aan mijn lichaam (slijm etc.). Toen we besloten om voor een kindje te gaan, had ik meteen ovu tests gehaald. Gewoon om te kijken of ik wel een eisprong heb en of te kijken of ik mijn slijm wel altijd goed geїnterpreteerd heb. Helaas had ik ze in mijn enthousiasme bijna allemaal snel opgebruikt (begonnen op cd 13 of zo... best onrealistisch eigenlijk, het was een 5-pack) - allemaal negatief. Toen twee dagen niet getest en dan dacht ik: ach, maakt toch ook niet uit, doe ik nu wel de laatste die ik nog heb liggen. Het was cd 20 en hij was opeens positief. Die avond nog gezellig gemaakt, maar de volgende dag vertrokken wij voor een weekendje naar mijn ouders in Duitsland en konden we het niet meer gezellig maken. Ik dacht toen, dat zal wel niets zijn geworden - van één keer vrijen... en dan nog poging 1, ronde 1. Maaar: het was raak kon het niet geloven. Echt toeval en geluk. Ik ben me daarom ook heel erg ervan bewust dat het nu waarschijnlijk niet zo makkelijk gaat. Bovenop komt nog de vruchtbaarheid van mijn man. Hij is moet dagelijks hormonen nemen en spuiten, anders is hij onvruchtbaar (zijn hypofyse - die de hormonen aanmaakt - is beschadigd door een bestraling na een hersenstamtumor operatie; 14 jaar geleden, het gaat nu goed met hem). Hij was gestart met de vruchtbaarheidsbehandeling een dik half jaar voor dat wij voor een kindje wilden gaan. Twee maanden voordat we aan ronde 1 begonnen, werd voor het eerst vruchtbaar zaad gevonden. Kans op zwangerschap was niet groot met onder de 10%. Toch is het echt gebeurd, een wonder <3 en nu al 2 jaar en 3 maanden oud. Misschien moeten we toch maar geen tijd verliezen en starten zodra ik mijn menstruatie heb gehad...
Vervelend... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er aan de hand is. Onbegrijpelijk ook dat er geen tijd voor jou vrijgemaakt kan worden.
@Zonnebloem92 nou dat snap ik wel ja. Wordt je tussen een bepaald tijdsvlak gebeld morgen? @Berenmama wow dat was dan zeker wel een wonder ja. Snap zeker wel dat je nu denkt laten we maar gelijk na de ongesteldheid gaan beginnen. Hoop voor je dat je nog een keer zo'n wonder mag meemaken
Er werd aangegeven in de ochtend, even afwachten dan maar. Hopelijk durf ik op mijn strepen te staan, vind het soms zo moeilijk.
Maandag 24 september om 08.00 uur gaat hij eruit! Interessant hoor, zo’n ‘condoom anoniem’ site. Morgen komt mijn pakketje binnen door de brievenbus, haha.
Inderdaad als hij je niet goed helpt zeker overstappen! Hoop dat het morgen mee zit en hij naar je luistert. He shit @Nina Sanders ! Hoe gaat het nu dan komende ronde, heb je dan genoeg in huis maar je kunt niet checken of je genoeg eitjes maakt? kun je ook niet naar een ander ziekenhuis? pfff kan er nog steeds niet bij dat ze dicht gaan en ook niet eens in de vakantie... laat staan hoe jij je voelt... Ben ook wel voor een leden stop, ik vind het nu zelf ook al lastig
Wij zitten nu ook te denken een stukje te overbruggen met condooms, maar ik kan volgensmij helemaal niet tegen condooms. Ik gebruikte voor dat ik een spiraal had altijd condooms maar seks kwam altijd met een vreemd gevoel naderhand , maarja wist niet beter... sinds ik condooms niet meer gebruik is dat er niet meer... misschien latex vrije proberen maar volgens mij ben ik daar niet voor allergisch, of misschien alleen daar beneden
Ik heb nog nooit condooms gebruikt. Mijn vriend is mijn eerste en de pil vond ik veilig genoeg. Best dom als ik erover nadenk..
Sorry mensjes maar ik was vandaag even van de aardbodem verdwenen. Het was hectisch. Vandaag zoontje opgehaald omdat we natuurlijk weg waren geweest. Och wat had ik dat gekke ding gemist. We hadden echt even tijd met zn drietjes nodig. Verder merk ik dat ik het eigenlijk toch eigenlijk wel heel erg *** vind dat het nu niet zo mocht zijn. Ik bedoel, natuurlijk weet ik dat dit pas ronde twee weer was etc etc maar ja. Ik weet niet. Vandaag was ik vooral gewoon wat verdrietig en heb ik mij bewust wat afzijdig gehouden van het forum. Geen idee wat er allemaal geschreven is maar ik ga het nog wel na lezen sowieso. @Sjaantje91 normaal start je op cd 3 (dus 3e dag menstruatie) weer met injecties. Op cd 10, dus na week spuiten, controle. Eerder hoefde ik nooit voor een echo voor het start van een nieuwe ronde vandaar dat ik dit nu ook durf (poli is dicht tot 17 sept). Maar omdat ik voor mijn doen met een redelijk hoge startdosering ben begonnen, durf ik dit niet veel langer dan 7/8 dagen te spuiten. Ik ga dus eind deze week weer starten (ipv van morgen wat ik normaal zou hebben gedaan als de poli open zou zijn) met hormonen spuiten.
@Sjaantje91 mijn punt is dus dat ik niet te lang achtereenvolgend durf te spuiten omdat ik v mijn doen hoog begin. Alternatief is wachten. Totdat de poli weer open gaat. Maar om nou met alles te wachten totdat ze weer open zijn. Oh sorry nee. Dan moet ik wanneer alle artsen weer terug zijn met vakantie pas weer terug voor een echo, dan ws weer 12 dagen spuiten en dan weer die ellendige wachtweken... neen. Daarvoor neem ik mijn ervaringen mee van de vorige keer . Ik mag overigens echt niet klagen. Het spuiten gaat goed en ik heb van de Menopur weinig bijwerkingen. Eigenlijk geen. En ook het aantal spuit dagen is prima. Ik word alleen vanaf ei een heks. Maar dan echt haha. Maar ook hier mag ik niet klagen. Want de medicatie doet ook hier zn werk (de utro). Ik word alleen een heks maar oké. Dat is dan maar zo haha. Oké. Oké. Oké. Genoeg. Ik heb mezelf weer herpakt! Ik ga nog even een was erin knallen, wat opruimen en heerlijk mn bed in duiken. Morgen weer een nieuwe dag! Maar och hee. Wat was ik verdorie toch blij om ons beestje op te halen na ons weekend weg. Pfoe. Ik heb hem bijna opgegeten! Haha Maar dan ook écht!
Bleh nog een dag werken en dan weer weekend! Echt aan toe. Net trouwalbum af en besteld. Misschien de trent maar doorzetten voor fotoboek van onze dochter. Buikpijn gerommel is weer over. Ben benieuwd voor hoe lang... Ik wil eigenlijk vanaf augustus of erna pas uitgerekend zijn.